120. számú vasútvonal
Budapest - Újszász - Szolnok - Békéscsaba - Lökösháza
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Budapest-Keleti1 80 150 | |||
Nagyfelbontású kép | M43 1124, V43 1357 és V63 010 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M44 401 és M44 420 Budapest-Keleti pályudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1099 és 1347 hajnalban a Keleti pu.-n | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1032 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 431 374 (ex V43 1374) pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1118 Budapest-Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43-as a napkeltében a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 2292 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 480 005-2 sátoraljaújhelyi sebesvonattal a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR V46 036 pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V46 001 tol be egy GYSEV IC szerelvényt a Keleti csarnokába | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Gyári új állapotában a 1047 001-1 | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 1047 010-2 pályaszámú Taurusa Nagykátáról érkezik egy személyvonattal Budapest-Keleti pályaudvarra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 1047 010-2 (tervezett új száma szerint 91 55 0470 010-2) Taurus Budapest-Keleti pályaudvaron a Nagykáta-Budapest hajnali személyvonattal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A GYSEV 1047 503-6 pályaszámú Liszt-mozdony a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A GYSEV 470 505 "Páneurópai Piknik" Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A V63 151 és V63 155-ből képzett W63 306 pályaszámú mozdony egy teljesítményéhez képest kicsi vonattal Budapest Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Napkelte Budapest - Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Keleti éjszaka | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 1047 007-8 és az ÖBB 1116 209 Budapest-Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Kisvakond szemléli az akkor újdonságnak számító railjetet a Keletiben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az ÖBB régi logóját viselő 1014 007-7 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 350 006-3 és 350 002-2 a Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 350 018-8 Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 350 016-2 pályaszámú Gorillája Budapest-Keleti pályaudvaron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 401 Budapest-Keleti pályudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 448 419-9 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1296 Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1101 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1179 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1001 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1253 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1296 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1101 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1255 és V46 005 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1030 a Keletiben | |||
Fotó: Moór Ferenc | |||
V43 1118 Budapest-Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1192 a sátoraljaújhelyi sebesvonattal a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1113 Budapest-Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 037 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 8005 426 és a 431 153 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 195 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 013 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 431 272 hajnalban a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ütött-kopott 431 111 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V43 1001 az utolsó Kapos gyorsvonattal a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1075 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2275 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2281 és 1179 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2318 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2236 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 432 273 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 432 376 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 432 291 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A nem sokkal korábban debütált 480 004-es TRAXX és a V46 008 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 480 001 pályaszámú Bombardier TRAXX mozdonya Budapest-Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 005 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 505 és a MÁV-START 480 005 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 480 008 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 022 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 022 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 005 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 008 tolat a Rákóczi IC-vel Budapest Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 460 036-os Szöcske a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 015 és a 460 035 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 460 036 és a 460 023 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 460 036 és a 460 023 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 008 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyári új állapotában a 1047 001-1 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyári új állapotában a 1047 001-1 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyári új állapotában a 1047 001-1 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyári új állapotában a 1047 001-1 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1047 003-7 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 1047 010 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1047 503-6 pályaszámú Liszt-mozdony a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M44 408-as tolatómozdony és a GySEV/Raaberbahn 1047 503-6 Liszt Ferenc-mozdonyBudapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV/Raaberbahn 1047 503-6 pályaszámú Werbelok Taurus mozdonya, a Liszt Ferenc-mozdony Budapest Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1047 501-0 és V43 1364 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1047 503-6 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1116 063-7 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 503 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 504 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 504 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1116 058 és a MÁV-TR 480 008 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Floyd 659 002 a Keletiben angol vasútbarátok különvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 011 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 039 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 014 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 153 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V63 151 és V63 155-ből képzett W63 306 pályaszámú mozdony egy teljesítményéhez képest kicsi vonattal Budapest Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V63 151 és V63 155-ből képzett W63 306 pályaszámú mozdony egy teljesítményéhez képest kicsi vonattal Budapest Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 630 018 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 425 002 Budapest-Keleti pályaudvaron a Talentum-Expressszel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 5341 013-0 Budapest-Keleti pályaudvaron hajnalban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 053 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 435 a Keleti pályaudvar egyik elővárosi vágányán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 8076 201 pályaszámú CityShuttle vezérlőkocsija Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Keleti pályaudvar | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A végére egy kis érdekesség a Keleti pályaudvar csarnokának belsejéből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Peronok a Keleti pu.-n | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kitérőszabályozás a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
ÖBB 1116 018-1 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ÖBB 1116 042-1 a Dacia gyorsvonattal Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 1116 001-7 egy éjszakai vonattal a Keletiben, az első kocsi a híres rozsdamentes ÖBB 70-70 sorozatú, rozsdamentes acél hálókocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szili a railjetek előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ÖBB 80-90.714 pályaszámú railjet vezérlőkocsija Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 362 004-4 a Keleti Pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
350 003-0 a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSR 350 005-5 pályaszámú mozdonya a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
350 002-2 a Keletiben | |||
Fotó: Moór Ferenc | |||
350 017 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 350 003-0 pályaszámú Gorilla a Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1006 és a ŽSSK 350 011-3 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 350 013-0 a Keletiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ČD 380 003-4 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ČD 380 006-7 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kisvakond | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1253 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
80 150 | |||
Nagyfelbontású kép | M32 2042 az Északiban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2042 munkában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2042 munkában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2042 az Északiban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1301 Kőbánya felső felé halad | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1371 a Keleti után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1047 503-6 a Keleti előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Elmúlt. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 425 a Keleti előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 319 a Keleti előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 319 a Keleti után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kőbánya felső80 | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 432 256 Kőbánya felső állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V46 049 Kőbánya-felsőn | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V46 006 Kőbánya-felsőn | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V63 009 Kőbánya-felsőn | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 415 008 és a 415 020 pályaszámú FLIRT motorvonatok még piros színben (illetve a 008 fényezése inkább már csak rózsaszín) Kőbánya felső állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1086 kijár Kőbánya Felsőről | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1087 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1295 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1295 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 290 Kőbánya felső állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 349 Kőbánya felső állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2358 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2318 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 432 318 Kőbánya felső állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 006 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 008 és a 415 020 pályaszámú FLIRT motorvonatok még piros színben (illetve a 008 fényezése inkább már csak rózsaszín) Kőbánya felső állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 373 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 404 Kőbánya-felsőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
80 | |||
Nagyfelbontású kép | V43 2241 és 1342 Kőbánya-felsőnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 2309 Rákosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | BVmot 003 Kőbánya-Felsőnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | BDt 440 az alsó pályán Rákos és Kőbánya-Felső között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Teherkocsi és vezérlőkocsi Rákosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 313 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 313 az alsó pályán Rákos és Kőbánya-felső között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1142 Rákos és Kőbánya-Felső között az alsó pályán húz át egy tehervonatot | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1022 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1259 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1124 az alsó pályán Rákos és Kőbánya-felső között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Hármas találkozó Rákosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V43 1265 Kőbánya-Felső és Rákos között a fölső pályán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2292 Rákosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 033 Rákos és Kőbánya-Felső között az alsó pályán húz át egy tehervonatot | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 325 Kőbánya-Felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 433 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 307 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 435 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 415 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 439 Kőbánya-felsőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Teherkocsi és vezérlőkocsi Rákosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
70 71 80 | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1165 a Körvasúton, a Baross Gábor InterCityRapiddal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1089 és a Latorca IC a Körvasúton | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 1047 005-2 fovizsga utáni futópróbára visz néhány személykocsit | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | És amire vártam: Venice-Simplon Orient Express | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 417 a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 417 a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 417 a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1200 a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1165 a Körvasúton, a Baross Gábor InterCityRapiddal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1002 a Körvasúton, gépmenetben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1002 a Körvasúton, gépmenetben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1375 és 1312 csatolt gépmenetben a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1089 és a Latorca IC a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1124 a Körvasútra tart | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1040 a Körvasútra tart | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1036 a Körvasútra tart | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1096 a Körvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1133 úgy megy, mintha jönne | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1103 a következő órai IC-vel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 006 a Körvasútra tart | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1047 005-2 fovizsga utáni futópróbára visz néhány személykocsit | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Rákos80 | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1211 és M44 432 Rákoson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M62 255 és egy ismeretlen társa Rákoson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1214 Rákoson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A 480 001 'Kandó Kálmán' bizony lerobbant az InterCity élén | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A "Kőbánya-felső Prolikocsi" utóda | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bobó a roncstelepet szolgálja épp ki ( M44 429 ) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Így végzik a pesti villamosok | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 432 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 429 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 203 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 203 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1268 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1044 és TVGnh-1268 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1211 és TVGnh-1268 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1211 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1211 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1365 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1156 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2262 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 409 Rákosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 424 és 335 pihenő szerelvényekkel Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kis trafószállító kocsi Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
TVGnh 1286 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
TVGnh-1286 Rákoson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A 432 260 Rákosnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 480 006 pályaszámú, Szent Márton emlékmozdonya Rákoshegy és Rákos között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A 480 003 Rákos és Rákoshegy között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A 415 043 Rákos és Rákoshegy között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 415 015 piros FLIRT Rákoshegy és Rákos között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 001 Rákoshegy és Rákos között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 415 033 Rákosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 415 055 Rákoshegy és Rákos között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vonatkereszt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 259 Rákoshegy és Rákoskert között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 8005 411 Rákoskert és Rákoshegy között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Rákoskert | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 415 039 pályaszámú piros FLIRT-je Rákoskert megállóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Rákoskert | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Rákoskert | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Rákoskert | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START V43 1001 Rákoskert és Ecser között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 480 008 Toldi-TRAXXEcser és Rákoskert között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 002 Rákoskert és Ecser között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 815 021 pályaszámú Stadler Kiss emeletes villamos motorvonata Ecser és Rákoskert között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ecser | |||
A MÁV-START 431 083 Ecser megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | FLIRT Maglódnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2275 Maglód közelében, az M0 felüljáró építési területén | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Személyvonat posta-Bhv kocsikból Maglód közelében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Maglód | |||
Nagyfelbontású kép | GFR 60 1525-9 Maglód állomáson pihen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 2302 Maglódra érkezik | ||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1259 Maglód állomáson gépmenetként | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1048 és InterCity vonata halad el a GFR Sulzer mellett | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2317 Maglód állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2302 Maglódra érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2302 Maglódra érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2302 Maglódra érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Railtrans International 240 144-6 Maglód állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Railtrans International 240 144-6 Maglód állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Maglód állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Aláverőgép maglódon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyömrő | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 432 291 Gyömrő állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A PSZ 242 262-4 Gyömrő állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 037 pályaszámú piros FLIRT Gyömrő állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyömrő | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 470 004 PTE Jubileum TaurusMende és Gyömrő között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 415 001 Mende és Gyömrő között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 470 004 PTE Jubileum TaurusMende és Gyömrő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 039 pályaszámú piros FLIRT Mende és Gyömrő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 158 Pusztaszentistván és Mende között gépmenetben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 470 004 Pusztaszentistván és Mende között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 044 piros FLIRT Pusztaszentistván és Mende között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 480 006 Szent Márton EmlékmozdonySülysáp és Pusztaszentistván között (TRAXX Werbelok) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A CFR Calatori 0477 231-1 Sülysáp és Pusztaszentistván között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 470 006-2 150 éves a MÁVPusztaszentistván és Sülysáp között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 047 Sülysáp és Pusztaszentistván között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Sülysáp | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1049 Sülysáp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V63 019 Sülysáp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Mindennapok Sülysápon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1133 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1094 viharzik át Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1102 IC-vonattal halad át Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2345 Sülysápon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2252 kivágtat Sülysápról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2299 érkezett Sülysápra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2299 érkezett Sülysápra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2299 is ollós áramszedővel jár | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 021 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 019 Sülysápon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 405 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 405 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 418 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 405 és 418 Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 405 és a helyi személyvonat elindul Sülysáp állomásról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Megérkezik a zónázó, az élén BDt 312-vel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Sülysáp | |||
Fotó: Takács Bence | |||
DMm 3360 számú felsővezeték karbantartó kocsi Sülysáp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szorosan az Ic nyomában elhúznak a drótosok is | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 8005 431 Tápiószecső és Szőlőstelep (Szőlősnyaraló) között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tápiógyörgye | |||
A CER 610 100 Tápiógyörgye állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 480 004 Tápiógyörgye és Újszász között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 480 017 Újszász és Tápiógyörgye között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 336 Újszász és Tápiógyörgye között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 002 Tápiógyörgye és Újszász között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 009 Újszász és Tápiógyörgye között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Újszász82 86 | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 408 235-ös Púpos Újszász állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 408 235-ös Púpos Újszász állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A CFR 91 53 0 477 753-4 pályaszámú Delfinje Újszász állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
82 | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV 431 286 érkezik tehervonatával az újszászi vonal felől Szolnokra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A 480 024 pályaszámú TRAXX érkezik Újszász felől Szolnokra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szolnok100 130 82 145 | |||
Nagyfelbontású kép | Az M41 2109 a szolnoki járműjavítóban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-Gépészet 439 029 a szolnoki JJÜ-ben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-Gépészet 439 029 a szolnoki JJÜ-ben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 478 232 tolat Szolnokon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Szolnok | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | MDmot 3005 Szolnokon | ||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 480 022 Weöres Sándorcentenáriumi mozdony a szolnoki JJÜ-ben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | IC-kocsik Szolnokon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START BDt 451-es érkezik a Keleti pályaudvarról Szolnokra | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Szolnok állomás | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az ÖBB 1116 005-8 egy tehervonattal Szolnokon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A 329 007 pályaszámú gépészetes M32/Gokart a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M41 2143 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M41 2329 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1129 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1129 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1001 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1076 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1076 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 062 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 062 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1225 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 478 232 tolat Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
40 62 003-1 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szolnok | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bb mot Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 189 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 378 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 378 Bz-forgóvázakkal a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 117 300 Szolnokon, a háttérben egy IC+ kerékpárszállító kocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 412 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
63-41 033-6 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 6341 013-8 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 6341 023-7 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 6341 007-0 a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Uzsgyi Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3030 vörös csillaggal Szolnokon | |||
Fotó: Tasnádi Tamás | |||
A CER 9153 0480 011-2 Szolnok állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV 431 098 érkezik a Keleti pályaudvarról Szolnokra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 344 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 431 165 és egy ismeretlen Szöcske a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 099 és 431 282 a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 431 068 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1335 és 2275 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 2317 megemelve Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Balról haladva: a MÁV 432 376, 432 258, 432 373, 438 129 és a Bzmot 276 a szolnoki fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 433 185 a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 480 008-as TRAXX Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tipikus: a TRAXX-ot tudja vezérelni a Halbi-vezérlő, és a háttérben álló posta-Bhv-knak is lenne dolga, mégis állnak | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 480 015-ös TRAXX egy, a vágányzár miatt egyesítve közlekedő gyors-IC vonattal Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 480 004 pályaszámú, 170 éves a magyar vasútTRAXX villanymozdony érkezik Szolnokra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 014 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 502 Szolnok állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 630 034 a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV BDVmot 014 összetörve a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BVhmot a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START BVmot 002 a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Ia. osztályú, 204 pályaszámú gőzös Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A HŽ 6 112 001 pályaszámú regionális villamos motorvonata Zágráb MÁV állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Ia. osztályú, 204 pályaszámú (ex 220,195) gőzmozdony nosztalgiavonatával Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Régi lámpa, 424-es és irányjelzési rendszer szerinti háromkaros kijárati jelző Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bhv fővizsgán Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt fővizsgán Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Halbivezérlő Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Halbivezérlő Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt fővizsgán Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt fővizsgán Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 103 Szolnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Halbivezérlő a szolnoki JJÜ-ben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nyílt nap a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nyílt nap a szolnoki járműjavítóban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szajol100 130 | |||
M47 1225 Szajolon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M61 001 Szajol állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
6341 002-1 Szajol állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
6341 002-1 Szajol állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ermewa tartálykocsi Szajolon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
CFR-MARFA silókocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
CFR-MARFA silókocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
CFR-MARFA silókocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
CFR-MARFA silókocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MÁV Gabs kocsi Szajolon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Acélszerkezetet szállító pőrekocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsővezeték-karbantartó járművek Szajolon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsővezeték-karbantartó járművek Szajolon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tiszatenyő130 | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-TR 432 345 Tiszatenyő állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A 449 021-es magánvasúti dízelmozdony halad át Tiszatenyő állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 és V43 1113 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 214 Tiszatenyő állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tiszatenyő állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
UDJ 043 Tiszatenyőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
UDJ 043 Tiszatenyőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Betonozóvonat | |||
Fotó: Takács Bence | |||
DM 368 Tiszatenyőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsővezeték-tartó oszlop | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az UDJ munkában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az UDJ munkában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Daru | |||
Fotó: Takács Bence | |||
2761 017 és UDJ 43 Tiszatenyőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mezőtúr125 | |||
Nagyfelbontású kép | A CFR Calatori 91-53-0-477-895-3 pályaszámú Ázea Mezőtúron | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 275 Mezőtúr régies hatású perontetőinél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Train Hungary 600 001 Mezőtúr állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mezőtúr | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Pft-687-es pályakocsi kiállítva Mezőtúron - egy gyönyörű Chevrolet Bel Air | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Adria Transport 2016 920-4 pályaszámú Herkulese Mezőtúron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Bzmot 410 és a V43 1150 versenyeznek Gyománál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A V43 1150 Gyománál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyoma127 | |||
A MÁV-TR V43 1113 Gyomán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V43 1115 Gyománál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V43 1123 Gyománál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyoma állomás nem túl szép és pláne nem hasznos perontetői (az aluljárónál biztos elázol) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Békéscsaba135 128 | |||
Nagyfelbontású kép | Az M32 2009 Békéscsabán a fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Bzmot 412, M43 1157 és az M44 512 Békéscsabán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | M47 1229 Békéscsabán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az M47 1227 Békéscsabán a fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 740 456-9 Békéscsabán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Usgyik Békéscsabán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A MÁV-START 416 032 pályaszámú Uzsgyi Békéscsaba állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az MMV 047 0040-1 pályaszámú mozdonya Békéscsabán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1115 Békéscsabára érkezett a Dacia EuroNight-tal Bukarestből | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | V43 1115 Békéscsabára érkezett a Dacia EuroNight-tal Bukarestből | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Békéscsaba vasútállomás felvételi épülete éjjel | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Békéscsaba felvételi épülete még perontetők nélkül, a felújítás előtti, elhanyagolt állapotában, nappal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1229 Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
740 456-9 Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
740 456-9 Békéscsabán | |||
Fotó: Pintér Tamás | |||
Bzmot 371 vésztői személlyel Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MMV 047 0040-1 pályaszámú mozdonya Békéscsabán | |||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
V43 1113 Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1115 Békéscsabára érkezik a Dacia EuroNight-tal Bukarestből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1115 Békéscsabára érkezik a Dacia EuroNight-tal Bukarestből | |||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
V43 1115 Békéscsabára érkezett a Dacia EuroNight-tal Bukarestből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1080-as a hajnali aradi személyvonaton | |||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
V43 1046 jár be a békéscsabai fűtőházba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 285 Békéscsaba állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V63 017 Békéscsabán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Békéscsaba a felújítás után | |||
Fotó: Takács Bence | |||