15. számú vasútvonal
GYSEV: Sopron - Szombathely (Déli Vasút)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
8 220 | |||
Soproni gépsor V43-assal, matricás Teknővel, a Telekom Werbelokkal és az M42 001-gyel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tiszta retró: V46 007 és az eredeti két motorkocsi egyike, az 5047 501-1 Sopron fűtőházában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
140 éves a GYSEV: ezt hirdeti a 470 504-1 pályaszámú Taurus | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V63 153 jár körbe Sopronban, miután megérkezett gyorsvonatával Budapestről | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 4744 304-8 pályaszámú Ventus/CityJet/Desiro ML motorvonata és az ÖBB 4124 023-5 pályaszámú Talentje Sopronban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ventus és FLIRT1 arcélek Sopronban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ÖBB/RailCargoGroup 1116 071 Sopron állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ÖBB 2016 020-6 Bécsújhelyről érkezik InterCity vonatával Sopronba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV M40 401 és M44 303 Sopron fűtőházában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
220 | |||
GYSEV szilis tehervonat Sopron-Rendezőnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
220 | |||
220 | |||
A MÁV-TR V63 046 és a GYSEV V43 323 Sopron-Rendezőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
220 | |||
220 | |||
A GYSEV 5147 512 Harka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 334 Harka és Kópháza között, a háttérben a soproni TV-toronnyal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 327 Kópháza és Harka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 334 Harka és Kópháza között, a háttérben a soproni TV-toronnyal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 320-as Harka forgalmi kitérő és Kópháza megállóhely között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 329-ese Schlieren-kocsikkal személyvonatként Kópháza megállóhelyen a 15-ös vonal fölújítása után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 435 504 Nagycenk és Kópháza között egy vadfelüljárón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az GYSEV 415 505 pályaszámú Stadler FLIRT1 Nagycenk és Kópháza között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 415 506 pályaszámú FLIRT1 motorvonat Nagycenk és Sopronkövesd között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 332 Kópháza és Nagycenk között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 435 505 Nagycenk és Kópháza között az M85-ös autóút Hutbájd-pihenőjénél, a Sopron-Szombathely vasútvonalon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 471 501 pályaszámú Siemens Vectron Sopronkövesd és Nagycenk között egy rövid tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 471 501 pályaszámú Siemens Vectron Sopronkövesd és Nagycenk között egy rövid tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 430 330 pályaszámú Szili Sopron-Szombathely személyvonattal Sopronkövesd és Lövő között kissé zúzmarás időben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V46 052 Sopronkövesd és Lövő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A V46 052 Sopronkövesd és Lövő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 320 Nemeskér-Egyházasfalu és Lövő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tormásliget megállóhely utastájékoztatója | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1047 505-1 matrica nélkül, 6 Bh-kocsival Bük és Acsád között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 334 Acsád és ük között a Góri erdőben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
20 17 21 220 | |||
Az M41 2204 és a Bzmot 390 Szombathelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az egyetlen magyar Ikerbézé, a 6312 001-8 Szombathelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 415 502 és a 2446 514 Szombathely állomáson (a másik végének a pályaszáma 1446 514) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1446 515 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1446 517 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 134 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 460 051 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||