17. számú vasútvonal
GYSEV: Szombathely - Zalaszentiván; MÁV: Zalaszentiván - Nagykanizsa (Déli Vasút)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
30 60 430 | |||
Bobo főgépcsoport | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 309 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START BVhmot 200 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 2005 a lebombázott mozdonyszín egyik mementója előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán a körfűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Öregecske, de szép hangú állomási tartalék: M43 1143 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 345 Újudvar állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Épület Magyarszerdahelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2108 Gelsénél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1029 érkezik a mentesítővonattal Gelsére | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen MÁV-START Bzmot Újudvar és Gelse között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 197 érkezik Gelsére | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2108 visszatér Gelsére | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2108 Gelse állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2211 Gelse állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1029 Gelsén | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 197 Gelse előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M41 2312 Kilimán és Felsőrajk között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M41 2319 Felsőrajk és Kilimán között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 390 Zalaszentmihály-Pacsa állomáson várakozik keresztre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 390 Zalaszentmihály-Pacsa állomáson várakozik keresztre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M62 325 Nagykapornak és Búcsúszentlászló között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 191 Nagykapornak és Búcsúszentlászló között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 274 Búcsúszentlászló és Nagykapornak között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M43 1098-as érkezik tolatós tehervonatával Nagykapornakról Zalaszentivánba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M43 1098-as érkezik tolatós tehervonatával Nagykapornakról Zalaszentivánba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
25 | |||
Az M41 2305 Zalaszentivánban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 331, M62 310 és M62 321 Zalaszentivánban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bzmot 390 Zalaszentiván állomáson várakozik csatlakozó vonatokra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 247 504 Zalaszentiván állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M41 2105 Zalaszentivánban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-Trakció M41 2149 húzza a Zágráb-Corvinus InterCity vonatot a villamosítás alatt álló Zalaszentiván állomáson keresztül | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M41 2305 Zalaszentivánban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M41 2305 Zalaszentiván állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 tehervonatával Zalaszentiván és Zalaszentlőric között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M41 2305 Zalaszentlőrinc és Zalaszentiván között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 2446 513 Győrvár megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 311 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 163 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 309 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 311 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 628 308 Pácsony állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 294 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Bzmot 294 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 325 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 308 Pácsonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 418 328 pályaszámú Hörgő Vasvár és Pácsony között Ekkor a 17-es számú vasútvonal villamosítása Szombathely és Zalaszentiván között már elkészült, de elegendő mozdony még nem állt rendelkezésre, így elvileg csak a személyvonatok voltak FLIRT-ök (mint kiderült, aznap az sem). A pécsi gyorsok ma is kormoznak a drót alatt, mivel túl rövid szakasz lett csak villamosítva. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 628 312 pályaszámú Remot-Szergej cukorrépa-vonattal Vasvárnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 628 310 pályaszámú Remot-Szergej cukorrépa-szállító tehervonatot tol fölfelé az emelkedőn Vasvárról Pácsony felé a zúzmarás ködben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 247 505 Vasvár és Pácsony között Na ennek kellett volna GYSEV FLIRT-nek lennie, ma már persze azok járnak errefelé is. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 418 328 pályaszámú Csörgő Pácsony és Vasvár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 247 505 Vasvár és Pácsony között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 304 a naplementében Vasváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 247 503 Vasvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Hatmajor = Hatmajor forgalmi kitérő | |||
A GYSEV 1446 514 Gyöngyöshermán és Szombathely között | |||
Fotó: Takács Bence | |||