20. számú vasútvonal
MÁV: Székesfehérvár - Porpác; GYSEV: Porpác - Szombathely (Magyar Nyugoti Vasút)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
30 29 5 44 45 6 | |||
M28 1003 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 eltörpül a hatalmas körfűtőház lábánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2105 egy dozátorszerelvénnyel és Bzmot 337 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2308 és 2328 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2330 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1133 Székesfehérvár körfűtőházának egy átmenővágányán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 2026 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1012 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1312 és M27 1231 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 317 sokszorosan keretbe foglalva, ritmus előtt és kettős átlókkal áthúzva | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 314, M47 1312, M47 1231, Bzmot 321, M28 1003 és M62 305 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1068 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3222-t Székesfehérváron svenkeltem | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 031 konténervonattal Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 003-1 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 012-2 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3024 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Székesfehérvár lebontásra ítélt, itthon egyedülálló híd állítóközpontja | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Reflektorok játéka a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 és M62 318 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M62 224 Sárpentele és Székesfehérvár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1301 Sárpentele és Székesfehérvár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ingavonat Székesfehérvár és Sárpentele között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1134 Sárszentmihály állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Csór-Nádasdladány állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Csór-Nádasdladány állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Inota megállóhely - megszűnt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A várpalotai vasútállomáson mindig napkeltekor vagy napnyugtakor haladok át és nagyon tetszik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1218 Várpalotán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M47 1222 Várpalota állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M47 1231 Várpalota állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 478 328 Várpalota állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Várpalota állomásra érkezik a 900-as számú gyorsvonat | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-Nosztalgia kft. V42 527 Öskü és Pétfürdő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1134-es egy gyorsvonattal Pétfürdő és Öskü között a Bakonyban – a kép nem csak a régi pályaszám miatt archív értékű már, hiszen a 20-as vonalon, az ívek és emelkedők miatt ma már főleg Teknők és Kéktéglák közlekednek | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 504-es Taurusa Öskü és Pétfürdő között a Bakonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 502 Öskü és Pétfürdő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 163 Öskün | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START V43 1341 Öskü és Pétfürdő között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1314 és két társa tér haza Székesfehérvárra Veszprémből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1314 és két társa tér haza Székesfehérvárra Veszprémből | |||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
A 478 330 hármas mozdonyvonatban Öskünél napnyugtakor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 163 Öskü előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 163 Öskü előtt | |||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||
A 91 83 0 480 002-1 pályaszámú MMV Trans Montanatípusú aszinkron hajtásrendszerű villanymozdonya Hajmáskér-Újtelep és Öskü között egy tartályvonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Magyar Vasúti Áruszállító (MVÁ) 242 256-6 egy gabonaszállító tehervonattal Öskünél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV 431 271 a Citadellával az ösküi kerektemplomnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 433 313 (ex-V43 3313) Öskü és Hajmáskér-Újtelep között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 630 010 (ex-V63 010) Öskü és Hajmáskér-Újtelep között. A tehervonat csak húsz másodperccel jött korábban a kelleténél... | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 478 330 hármas gépmenetben Öskünél napnyugtakor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1334 Hajmáskér és Hajmáskér-Újtelep között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1301 Hajmáskér és Hajmáskér-Újtelep között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M62 224 Hajmáskér és Hajmáskér-Újtelep között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
27 | |||
A 431 289 Hajmáskér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1158 Hajmáskéren | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 3313 Hajmáskér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Hajmáskér | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Balatoni Iparvasút A25 083 Hajmáskér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Balatoni Iparvasút A25 083 Hajmáskér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1008 Kádárta és Hajmáskér között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szilis ingavonat Kádártán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kádárta megállóhely azóta megszűnt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 3211 Kádárta és Veszprém között a Citadella InterCityvel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 | |||
M47 1310 Veszprémben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1316 Veszprém állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1208 Veszprém (külső) állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1336 Veszprémben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V46 035 és a V43 1075 Veszprém állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Veszprém külső állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR M41 2149 Veszprém állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1336 és M41 2312 Veszprémben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV V43 328 Márkó és Veszprém között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 907-es számú Szombathely-Budapest gyorsvonat Márkó és Veszprém között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen MÁV V43 Veszprém és Márkó között a Göcsej InterCity-vel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV V43 1104 Veszprém és Márkó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 902-es Budapest-Szombathely gyorsvonat a 480 001-0 TRAXX előfogatával Veszprém és Márkó között a Bakonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV V46 035 Veszprém és Márkó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 022-1 Márkó és Veszprém között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen GYSEV 430 Veszprém és Márkó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Márkó megállóhely | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START Bybdtee 019 Herend és Márkó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 3161 Herend állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 3161 Herend állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1071 Herend és Szentgál között egy tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 026 Herenden | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A legöregebb működő Gigant, a 630 004 Szentgálnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1190 a ködös Szentgálon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3278 a ködös Szentgál ívében a haszontalan vezérlőkocsijával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szentgál csöpp felvételi épülete | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 322 Városlődnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 322 Városlődnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 322 Városlődnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1167 Szentgál és Városlőd között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 034 Városlőd és Szentgál között segít az első magyar Szilinek a nehéz emelkedőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 322 Városlődnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 322 Városlődnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 034 Városlőd és Szentgál között segít az első magyar Szilinek a nehéz emelkedőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1335 Városlőd megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Rügyezés | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1335 Városlőd megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1350 Városlődön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 034 Városlőd megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szép alsó lövés egy kék és egy piros Halberstadt-iról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Városlőd | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Budi Városlődön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1335 Városlődön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV 431 188 Városlőd-Kislőd és Ajka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
28 | |||
Az M47 1312 Ajka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 051 segít feljönni az emelkedőn egy tehervonatnak | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 630 027 és 478 334 Ajka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1127 Ajkán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1127 és V46 051 Ajkán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1016 személyvonattal érkezik Ajkára | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1158 fűt Ajkán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 051 segít feljönni az emelkedőn egy tehervonatnak | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 176 Ajka-Gyártelep és Kolontár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 027 Devecseren | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1189 Devecser előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1189 vágtat át Somlóvásárhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1359 Karakószörcsökön, a háttérben a Somló | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Karakószörcsök | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1189 Karakószörcsökön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
25 | |||
A MÁV-TR M41 2327 Boba állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M61 001 Bobán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
10 | |||
Az M41 2143 Celldömölkön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 408 203 "Jennifer" Celldömölk állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 438 016 Celldömölk állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 438 201 Celldömölk állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 321 Celldömölkön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 117 309 Celldömölk állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 630 025 Celldömölk állomáson egy baleset miatti mentesítővonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5342 007-1 kerékesztergán Celldömölkön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 651 023 és a MÁV-START 418 108 Sárvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 418 108 Sárvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 191 Sárvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 470 004 Sárvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 470 502 Porpác és Sárvár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
16 | |||
A MÁV-TR 418 301 Ölbő-Alsószeleste és Porpác között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 628 319 Porpác állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 628 307 Porpác állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 628 307 Porpác állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 651 0023 Vép és Szombathely között sajnos elég kevés fényben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 430 332 Vép és Szombathely között halad gépmenetben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
17 21 15 220 | |||
Az M41 2204 és a Bzmot 390 Szombathelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az egyetlen magyar Ikerbézé, a 6312 001-8 Szombathelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 415 502 és a 2446 514 Szombathely állomáson (a másik végének a pályaszáma 1446 514) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1446 515 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 1446 517 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 431 134 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 460 051 Szombathely állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
17 21 | |||
17 21 |