206. számú vasútvonal
Tauernbahn: Schwarzach-St. Veit - Bad Gastein - Mallnitz-Obervellach - Spittal-Millstättersee (- Villach - Tarvisio Boscoverde)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Hossz-szelvény:
205 | ||||
Az ÖBB 1116 132-0 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 93.1379 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 4024 110-1 Schwarzach-St. Veit állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Balra a Tauernbahn, jobbra a Gisellabahn | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
| ||||
| ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az ÖBB 1144 218 Bad Hofgastein állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Bad Hofgastein Haltestelle = 911 m | ||||
A DB 101 103-0 Bad Hofgastein Haltestelle megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
IC és a Schlossalmbahn | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 222-9 Angertal és Bad Hofgastein Haltestelle között a Pyrker-Viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy ÖBB 1044 Bad Hofgastein Haltestelle és Angertal között a Pyrkershöhe-Viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A kilátás a Bad Hofgasteini szállásomból | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az ÖBB 5022 029-0 Bad Hofgastein Haltestelle és Angertal között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Angerschlucht-brücke elöregedése miatt 2016-ban a vasúti pályát új nyomvonalra helyezik, új, kétvágányú Angerschluct-viadukt épült. Az új híd már 2008-ban elkészült, a vágányokat azonban csak most kezdik el építeni rajta, mivel korábban az új hidat környezetvédelmi engedély nélkül építették, és Bad Hofgastein önkormányzata építkezési tilalmat vezetett be. Most mégis folytatódhat az építkezés, és a forgalmat 2016 első félévében fölvehetik az új nyomvonalon. A régi híd sorsa még kérdéses: a civilek a műemléki megőrzéséért küzdenek. | ||||
Az ÖBB 1116 170-0 Angertal és Bad Hofgastein Haltestelle között a régi Angerschluchtbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 158-5 Bad Hofgastein Haltestelle és Angertal között a régi Angerschluchtbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB jellegzetesen fakó 1044 080 pályaszámú Alpesi Porszívója Angertal és Bad Hofgastein Haltestelle között a régi Angerschluchtbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1044 110 Angertal és Bad Hofgastein Haltestelle között a régi Angerschluchtbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Neue Angerschlucht-Brücke = 138 m | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Egy DB InterCity Angertal és Bad Hofgastein Haltestelle között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Schmalzgraben-Brücke, Pichelwand-Brücke, Hal-Brücke, Kralbach-Viadukt, Meixner-Brücke | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Gasteiner Ache-Brücke II = 38 m | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az ÖBB 1216 129 Mallnitz-Obervellach állomáson a Tauernschleuse alagútpótló autószállító ingavonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Egy ÖBB 1016 034-3 railjet-próbafestésű mozdony egy pályamérőkocsival Oberfalkenstein és Mallnitz-Obervellach között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy ÖBB 1144 261 tehervonattal Mallnitz-Obervellach és Oberfalkenstein között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1044 026 Mallnitz-Obervellach és Oberfalkenstein között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1144 285 Oberfalkenstein megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1044 054 Oberfalkenstein és Penk között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy ÖBB 1116-os Ro-La vonattal Penk és Oberfalkenstein között a Falkensteinbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy ÖBB 1144-es InterCity vonattal Penk és Oberfalkenstein között a Falkensteinbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy ÖBB 1144-esekkel vonat tehervonat Penk és Oberfalkenstein között a Falkensteinbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Tehervonat 1144-es előfogattal és a 1116 141-es SiemensWerbelokkal a Falkensteinbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Pfaffenberg-Zwenberg-Brücke (377 m) = 377 m (Ausztria legnagyobb fesztávolságú hídja) | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Litzelsdorfgraben-Brücke = 185 m | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
2067 001-4 Pusarnitz állomáson | ||||
Fotó: bahnbilder.warumdenn.net | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Spittal-Millstättersee = 544 m 264 | ||||
Az ÖBB 1116 228 Spittal-Millstättersee állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1144 40 Spittal-Millstättersee állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1144 257 Spittal-Millstättersee állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
203 263 264 | ||||
A Szlovén Vasút 541-022 pályaszámú, ES64U4 típusú Taurus-mozdonya Villach állomáson, Ausztriában | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Villach Süd Güterverscheibebahnhof | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
A 1144 203 Arnoldstein állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 4023 008-8 Arnoldstein állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 2016 062 és 2068 031 Arnoldstein állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 2068 031-0 Arnoldstein állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
15 kV 16,7 Hz ~ | ||||