218. számú vasútvonal
Arlbergbahn: Innsbruck - Landeck-Zams - St. Anton - Bludenz
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A Westbahn/Weststrecke leglátványosabb hegyi szakasza.
205 | ||||
| ||||
2067 099-8 az Innsbrucki körfűtőház elött egy nemes vendéggel. a hatodikai Mikulásvonat gőzősével | ||||
Fotó: Végh József | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
| ||||
2067 099-8 Innsbruck West állomáson tolat, ahol igazából ő a Fűtőházi tartalék, a teherkocsikat huzza ki-be a szervizcsarnokba | ||||
Fotó: Végh József | ||||
A frissen felújított 2068 009-6 az Innsbruck West pályaudvaron lévő vagonműhelybe tolja be a forgalomból kisorozott, hibás kocsikat | ||||
Fotó: Végh József | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Kieswerk Starkenbach = AB Streng Bau 205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Az ÖBB 1063 050-7 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 113-0 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 2067 108-7 Landeck-Zams állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az Inn-viadukt Landeckben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Railjet Pians és Strengen között a Burgfriedbrücke és a Wolfsgruberbachbrücke viaduktokon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Az Arlbergbahn-Ostrampe ékköve, a Trisannabrücke és a Wiesberg kastély | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Arlbergbahn-Ostrampe ékköve, a Trisannabrücke | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Taurusok a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Taurus a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
ÖBB Railjet Pians és Strengen között a Trisannabrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az ÖBB 1116 257-3 Strengen és Pians között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
ICE-T Pians és Strengen között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Egy ismeretlen ÖBB railjet St. Anton am Arlberg és Flirsch között a Rosannabrücke II műtárgyon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Arlbergschnellstrasse-felüljáró 205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Innere Maienbachgaleria = 354 m 205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 | ||||
Az ÖBB 1016 004-2 St. Anton am Arlberg állomáson egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1016 010-9 St. Anton am Arlberg állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Biadonna-Tunnel = Abzw Langen 1 az alagútban 205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Lawinenschutzdach = 91+144+35+22 m 205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Az ÖBB 1116 113-0 Dalaas állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Az ÖBB railjet vezérlőkocsija Hintergasse és Dalaas között a Radonatobelbrückén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy DB ICE-T Dalaas és Hintergasse között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Az ÖBB 1116 170-0 Hintergasse és Dalaas között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Pfaffentobel-Tunnel = 97+162 m 205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
205 | ||||
Az ÖBB 1116 097-5 Braz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 15 kV 16,7 Hz ~ | ||||
Egy ÖBB 1116 railjet-szerelvénnyel Braz és Bludenz között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 133 Bludenz és Braz között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
205 | ||||
A Montafonerbahn ET 10.110 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1016 013-3 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 191-6 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 1116 130-4 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A ÖBB 4024 023-6 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ÖBB 4024 028-5 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Montafonerbahn ES 10.221 Bludenz állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||