232. számú vasútvonal
RhB Surselvalinie: Reichenau-Tamins - Ilanz - Disentis/Mustér
Furka-Oberalpbahn: Disentis/Mustér - Oberalppass - Andermatt - Furkabasistunnel - Brig (Bugnei - Las Rueras/Porta Alpina)
Brig-Visp-Zermatt Bahn
Dampfbahn Furka-Bergstrecke: Realp - Oberwald
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Hossz-szelvény:
230 | |||
A Ge 4/4II 632 Zizersés 616 Filisurtandemben egy nehéz tehervonat élén Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Be 4/4 514 és Tm 2/2 119 Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: | |||
Az RhB Be 4/4 514 motorvonat 1714 pályaszámú vezérlőkocsija Reichenau-Tamins állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Tejesbödönök kirakodása Reichenau-Tamins állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Reichenau-Tamins felvételi épülete | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Gyülekezik a PFT-csapat Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 632 Zizersés 616 Filisurtandemben egy nehéz tehervonat élén Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4III 651 Glacier on Tournagyteljesítményű, hegyipályás villanymozdonya Reichenau-Tamins állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
230 11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 6/6II 702 a reichenaui Hátsó-Rajna hídon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
230 | |||
RhB Ge 4/4II a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna hídon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 647 Bündner Kantonalbanka reichenaui Hátsó-Rajna hídon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 705 egy Disentis/Mustér - Landquart tehervonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 6/6II 705 egy Disentis/Mustér - Landquart tehervonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Be 4/4 511-es S-Bahn Rhäzünsből Schiersbe tart a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Be 4/4 514-es Rhäzünsbe tartó S-Bahn vonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 628 egy Disentis/Mustér - Chur - Vereinatunnel - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 628 egy Disentis/Mustér - Chur - Vereinatunnel - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
230 | |||
Az RhB Ge 4/4II 611 Log inFarsch elágazásnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A vonalról bővebben olvashatsz a Surselvaliniét bemutató cikkben. | |||
| |||
Az RhB Ge 6/6I 414-es Bébi-Krokodil favázas nosztalgiavonatával Trin és Reichenau-Tamins között az Elő-Rajna hídján | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/6 353 a Farschbrückén Reichenau-Tamins és Trin között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 630, a Chur-Disentis összeköttetés 100. évrodulójára készült matricás reklámmozdony Reichenau-Tamins és Trin között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ismeretlen Ge 4/4II-es a Wackenau-kanyarnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
[GIGAPAN] A Ge 4/6 353 Trin és Reichenau-Tamins között a Hochwasserkurvénál az Alpine Classic Pullman Express-szel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Vasárnap az Allegra beállt a Railrider-fordába | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 625-ös a Dabi-alagútnál Trin és Reichenau-Tamins között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 643-as a Dabi-alagútnál Trin és Reichenau-Tamins között a Glacier-Expresszel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 614 pályaszámú mozdonya egy sűrítő Regionalzuggal Trin állomáson | |||
Fotó: | |||
Az RhB ABe 8/12 3505 pályaszámú Allegramotorvonata Trin állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vízerőmű Trinnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 631 Versam-Safien és Trin között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 643 Ems ChemieTrin és Versam-Safien között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6I 414-es Baby-Krokodil Trin és Versam-Safien között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
[GIGAPAN] Az RhB Ge 6/6I 414-es Baby-Krokodil Trin és Versam-Safien között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 704 Versam-Safien és Trin között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 616 SiemensTrin mellett | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 625 Trin és Versam-Safien között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/6 353 az Alpine Classic Pullman Express-szel Trin és Versam-Safien között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 611 Versam-Safien és Trin között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 6/6I 415 pályaszámú Krokodil által vontatott Classic Pullmann nosztalgiavonat az Elő-Rajna szurdokában Trin és Versam-Safien között | |||
Fotó: Patrick Schadowski | |||
A Ge 4/4II 625 egy Disentis/Mustér - Scuol-Tarasp REX vonattal Versam-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707-es eredeti rendeltetésének megfelelően egy személyvonat élén Veram-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tmf 2/2 87 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (traktor) az Elő-Rajna szurdokában Versam-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tmf 2/2 87 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (traktor) az Elő-Rajna szurdokában Versam-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707-es eredeti rendeltetésének megfelelően egy személyvonat élén Veram-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tmf 2/2 87 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (traktor) az Elő-Rajna szurdokában Versam-Safien állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4I 610 pályaszámú villanymozdonya Valser ásványvizet szállító tehervonattal Valendas-Sagogn és Versam-Safien között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4I 610 pályaszámú villanymozdonya Valser ásványvizet szállító tehervonattal Valendas-Sagogn és Versam-Safien között a Rajna-szurdokban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 631 Valendas-Sagognban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 620 Valendas-Sagogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 704 Valendas-Sagogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 705 Valendas-Sagogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Valendas-Sagogn állomás hajnalban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 egy Valserzug tehervonattal Valendas-Sagogn és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 645 a Glacier-expresszel Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 egy Valserzug tehervonattal Valendas-Sagogn és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 egy Valserzug tehervonattal Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 egy Valserzug tehervonattal Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 613-as Castrisch állomáson a Surselvalinién | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 626-os egy Disentis/Mustér - Scuol-Tarasp REX-szel Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaCastrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaCastrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707-es eredeti rendeltetésének megfelelően egy személyvonat élén Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707-es eredeti rendeltetésének megfelelően egy személyvonat élén Castrisch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 SilvrettaIlanz és Castrisch között egy Valserzuggal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 SilvrettaIlanz és Castrisch között egy Valserzuggal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 pályaszámú villanymozdonya egy rövid tehervonattal Castrisch és Ilanz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 619-es Bernina 100mozdonya Ilanz bejárati jelzőjénél (Castrisch felől) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 pályaszámú RePowerhirdetéssel ellátott mozdonya Castrisch és Ilanz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 egy Valserzuggal Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 egy Valserzuggal Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 614 Castrisch és Ilanz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 626 Castrisch és Ilanz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A tényleg narancssárga Ge 4/4II 622 az RhB japán társvasútja, a Hakone Tozan Railwayreklámját viselő Werbelok Castrisch és Ilanz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 705-ös nehéz tehervonati és gyorsvonati szolgálatra beszerzett villanymozdony Ilanz és Castrisch között, a háttér már előrevetíti az Oberalppass nehézségeit | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 6/6II 705-ös nehéz tehervonati és gyorsvonati szolgálatra beszerzett villanymozdony Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707 Scuolegy Disentis/Mustér - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 707 Scuolegy Disentis/Mustér - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 612 pályaszámú villanymozdonya egy Disentis/Mustér - Chur - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal Ilanz és Castrisch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
698 m | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 pályaszámú RePowerhirdetéssel ellátott mozdonya Ilanzban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 2/4 222 Ilanzban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 2/4 222 Ilanzban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 115-ös Ilanz állomáson rendeszkedik | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Tm 2/2 115-ös Ilanz állomáson rendeszkedik | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB G 3/4 11 HeidiIlanzban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB G 3/4 11 HeidiIlanzban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4I 605 SilvrettaIlanzban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 630 Truna 100 Jahre Chur-Disentismatricával és a Ge 4/4II 631 Untervazkettős húz egy Scuol-Tarasp -> Disentis/Mustér REX-et Rueun és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 631 UntervazWaltensburg/Vuorz és Rueun között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/6 353 pályaszámú hattengelyes, rudazathajtású nosztalgia-villanymozdonya Rueun és Waltensburg/Vuorz között az Alpine Classic Pullman Express-szel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 8/12 3515 pályaszámú Allegramotorvonata Rueun és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 616 Waltensburg/Vuorz és Rueun állomások között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 611 Logina rueuni Előrajna-híd és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 618 Bergün/BravuognRueun és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 8/12 3515 pályaszámú Allegramotorvonata Rueun és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Waltensburg (romansul Vuorz) állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Waltensburg (romansul Vuorz) állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Meghosszabbították a megelőzővágányt Waltensburgban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Waltensburg állomása a fotóhelyre vezető ösvényről | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 625 KüblisTavanasa-Breil/Brigels és Waltensburg/Vuorz között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy cementvonattal érkezik Tavanasa-Breil/Brigelsbe az RhB egyik kereklámpás mozdonya, a Ge 6/6II 704 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Tavanasa-Breil/Brigels = 788 m | |||
A sárga log inreklámruhát viselő Ge 4/4II 611 a Glacier-express Brig-Chur járatával Tavanasa-Breil/Brigels állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 628 Tavanasa-Breil/Brigels állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 620 Tavanasa-Breil/Brigels állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 630 100 Jahre Chur-Disentisa mozgó színpaddal Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Trun állomás Integra Domino biztosító berendezése | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 630 100 Jahre Chur-Disentisa mozgó színpaddal Trunban, őt előzi a normál REX-en a Ge 4/4II 618 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 630 Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ABe 8/12 3515 és a Ge 4/4II 616 Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A truni Tm 2/2 20-as síntraktor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 3515-ös Allegra kiállítva Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB zenekara | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4III 651 Glacier on Toura Glacier-Express panorámavonattal Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 647 Graubündner Cantonalbanka Gleccser-expresszel Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 647 Graubündner Cantonalbanka Gleccser-expresszel Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/6 353 az Alpine Classic Pullman Express-szel Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6I 414-es Krokodil mozdonya nosztalgiavonattal Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 627 Rabius-Surrein és Trun között egy REX-szel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 628 S-chanfszemélyvonattal Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 651 Glacier on Toura Glacier-Express panorámavonattal Trunban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kereszt a Ge 4/4II 614-gyel Rabius-Surreinben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 620 Rabius-Surreinben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 620 Rabius-Surreinben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 628 Sumvitg-Cumpadials állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Kápolna Sumvitgban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Kápolna Sumvitgban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Kilátás Sumvitgban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Sumvitg-Cumpadials RhB állomás fordítókorongja | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Kápolna Sumvitgban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 620 Disentis/Mustér és Sumvitg-Cumpadials között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 6/6II 704 Sumvitg-Cumpadialsnál | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Val Russein-Viadukt az Elő-Rajna völgyében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Val Lumpegna-Viadukt az Elő-Rajna völgyében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Sogn-Placi-Viadukt a Surselvában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 622 egy sima REX-vonattal indul Disentisből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosSumvitg-Cumpadials és Disentis/Mustér között a Glacier-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 645 Disentis/Mustér állomásról indul a Glacier-Express panorámavonattal, a háttérben a városka nevét adó monostor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Glacier-Expressz és a disentisi kolostor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 622 egy sima REX-vonattal indul Disentisből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 622 egy sima REX-vonattal indul Disentisből | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosSumvitg-Cumpadials és Disentis/Mustér között a Glacier-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosSumvitg-Cumpadials és Disentis/Mustér között a Glacier-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 628 Disentis/Mustér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 106 St. Gotthard / S. GottardoDisentis/Mustér állomásról indul egy Glacier-expressz vonattal Zermattba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4I 36, egy Deh 4/4I és egy HGe 4/4II Disentis/Mustér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 622 Hakone Tozan RailwayDisentis/Mustér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 704-es forda szerint leszaladhatna Trunba tolatni, de úgy tűnik, nincs szükség rá, csak a Las Ruerasból visszatérő üres cementvonatot várja | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 a korábban látott tehervonattal immár adhéziós üzemben Disentis/Mustér állomás csarnokában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 705 Disentis/Mustér állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 107 Grimselegy Disentis/Mustér-Andermatt személyvonattal Disentisben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Abt-rendszerű fogaskerekű vasút | |||
Az MGB HGe 4/4II 106 Glacier-ExpressDisentisben egy rövid, fogaskerekű tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 106 Glacier-ExpressDisentisben egy rövid, fogaskerekű tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 106 Glacier-ExpressDisentisben egy rövid, fogaskerekű tehervonattal | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az MGB HGe 4/4II 103 ChurDisentis/Mustér és Acla di Fontauna között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 103 ChurDisentis/Mustér és Acla di Fontauna között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az MGB HGe 4/4II 103 ChurDisentis/Mustér és Acla di Fontauna között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
RhB Ge 4/4II-es érkezik Disentisbe | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az MGB HGe 4/4II 106 Glacier-ExpressDisentisben egy rövid, fogaskerekű tehervonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-GotthardbahnA volt Furka-OberalpbahnAz MGB 1000 mm nyomtávolságú, fogaskerekű kisvasútról itt olvashatsz: Furka-Oberalpbahn. | |||
| |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Elhagytuk Acla da Fontaunát, hamarosan ismét adhéziós üzemben emelkedünk tovább az Elő-Rajna fölött | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Kilátás Segnas esőbeállója alól | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Domino biztosító berendezés az őshazában, Svájcban (Segnas állomás) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 53 Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 21 Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 51 Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4II Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I-es poggyászmotorkocsija egy személyvonattal érkezik Mompé Tujetsch állomásra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 4 Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 4 Mompé Tujetsch és Segnas között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MGB ingavonat Tscheppánál az Oberalppass előtti vonalszakaszon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 24 Segnas és Mompé Tujetsch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 104-es tehervonatával a Gotthard-bázisalagút Las Rueras telephelyéről jár ki a fővonalra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB Deh 4/4I 23-as poggyászmotorkocsi Tscheppa elágazásnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MGB ingavonat Tscheppánál az Oberalppass előtti vonalszakaszon - a szerelvényt a Deh 4/4I 54-as tolja | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 104-es tehervonatával a Gotthard-bázisalagút Las Rueras telephelyéről jár ki a fővonalra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 104 pályaszámú fogaskerekű villanymozdonya egy tehervonattal Tscheppa elágazásnál az Oberalppassra vezető vonalon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Pár éves forgalomra tervezett iparvágány svájci módra: az MGB fogaskerekűje Tscheppa és Alp Transit Gotthard-Las Rueras között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB HGe 4/4II 104-es tehervonatával a Gotthard-bázisalagút Las Rueras telephelyére vezető vonal nagy acélviaduktján | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Gotthard-bázisalagút építkezésének nagyviaduktja | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Alp Transit Gotthard - Las Rueras = (1335 m) | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az MGB Deh 4/4I 23-as poggyászmotorkocsi Tscheppa elágazásnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Deh 4/4I 23 Bugnei-ban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
MGB ingavonat a Bugnei-viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB Bugnei-viadukt felújítása és egy pár adata | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MGB ingavonat a Bugnei-viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB Bugnei-viaduktja az Oberalpstreckén | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az MGB Deh 4/4II 92 Sedrun és Bugnei között - a háttérben a Gotthard Bázisalagút építkezése | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Sedrun | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 24 Rueras és Dieni között egy körbejárt és RhB kocsival kiegészített ingavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 21 Dieni és Rueras között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 53 Dieni és Rueras között egy kisebb viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 53 Dieni állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Tschamut-Selva | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A fogaskerekű szakaszon Oberalppass és Tschamut-Selva között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 5 Oberalppasshöhe-Calmot és Tschamut-Selva között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 4 Tschamut-Selva és Oberalppasshöhe-Calmot között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Dhe 4/4I 21 Tschamut-Selva és Oberalppasshöhe-Calmot között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Dhe 4/4I 53 Tschamut-Selva és Oberalppasshöhe-Calmot között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Oberalppasshöhe-Calmot = 2033 m | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 105 Nätschen és Oberalppasshöhe-Calmot között egy Gourmino étkezőkocsit továbbító Glacier-expressz panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II Oberalppasshöhe-Calmot állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II Oberalppasshöhe-Calmot állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 102 Oberalppasshöhe-Calmot és Tschamut-Selva között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 106 Oberalppasshöhe-Calmot és Nätschen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Dhe 4/4I Oberalppasshöhe-Calmot állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I Oberalppasshöhe-Calmot állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Oberalpseetunnel = Az alagútnak nincs hivatalos neve. | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 105 Oberalppasshöhe-Calmot és Nätschen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 5 Oberalppasshöhe-Calmot és Nätschen között egy szedett-vedettre sikerült Glacier-Express szerelvénnyel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 24 Nätschen és Oberalppasshöhe-Calmot között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I Oberalppasshöhe-Calmot és Nätschen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Oberalppass | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MGB Domino biztosító-berendezés Nätschen esőbeállójába kihelyezve. A vonal teljesen távkezelt, de szükség esetén helyi kezelés lehetséges. A bal-alsó sarokban az áramellátás vezérlése kapott helyet. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4I 24 Nätschen és Andermatt között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fogaserekű ingavonat az MGB egyik Deh 4/4 I-esével Andermatt és Nätschen között az Oberalppasson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB Deh 4/4 II 94 Andermatt és Nätschen között az Oberalp-hágón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MGB mozdonyos személyvonat a HGe 4/4 II 108-cal Nätschen és Andermatt között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn ABeh 4/8 motorvonata messzire kalandozott szokásos fölbukkanási helyétől: Nätschen és Andermatt között sikerült lencsevégre kapnom | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn ABeh 4/8 motorvonata messzire kalandozott szokásos fölbukkanási helyétől: Nätschen és Andermatt között sikerült lencsevégre kapnom | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
242 | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Furkareuss-Viadukt = Richleren-Viadukt | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Ge 4/4III 81 Realp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn BDt 4361 Realp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Furka-Oberalpbahn BDeh 2/4 41 Realp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A vietnami Krong Pha - Da Lat vasút W 30031 segélykocsija Realp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A vietnami Krong Pha - Da Lat vasút W 30031 segélykocsija Realp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Dampfbahn-Furka-BergstreckeA DFB 1000 mm nyomtávolságú, fogaskerekű múzeum-kisvasútról itt olvashatsz: Furka-Oberalpbahn. | |||
| |||
Senntumstafel I-II-III. = 40+72+65 m | |||
Steffenbachbrücke = Felnyitható híd | |||
A Furka-Oberalp vasút HGe 4/4 sorozatú villanymozdonya a Furka-hágón Tiefenbach és Furka között | |||
Fotó: trams aux fils | |||
A Dampfbahn Furka Bergstrecke HG 3/4 1 Tiefenbach és Furka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Dampfbahn Furka Bergstrecke HG 3/4 1 Tiefenbach és Furka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Dampfbahn Furka Bergstrecke HG 3/4 1 Tiefenbach és Furka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn HGm 4/4 Oberwald és Gletsch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Dampfbahn Furka Bergstrecke HG 3/4 1 Gletsch és Oberwald között a 25 m hosszú Rhône-viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Dampfbahn Furka Bergstrecke HG 3/4 1 Gletsch és Oberwald között a 25 m hosszú Rhône-viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn Ge 4/4III 81 Oberwald és Realp között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Megerősített Göschene-Andermatt-Brig személyvonat Oberwaldnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB alagúti mentővonata Oberwald és a bázisalagút kapuja között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MGB alagúti mentővonata Oberwald és a bázisalagút kapuja között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Umfahrungstunnel Oberwald = 568 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II 102 Münster VS és Reckingen között a Glacier-Express egyik szerelvényével | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4II Reckingen állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II Biel (Goms) és Blitzingen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn Deh 4/4II Biel (Goms) és Blitzingen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen Matterhorn-Gotthardbahn HGe 4/4II Biel (Goms) és Blitzingen között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Furgangen-Bellwald Talstation = 1202 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Fiesch Sport- und Feriencenter | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
245 246 | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
246 | |||
Egy ismeretlen MGB ABDeh 4/10 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az SBB Re460 090-4 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen MGB ABDeh 4/8 Visp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
5 alagút = Lochgraben (45 m), Merlenbirken (28 m), Mühlebach (31 m), Unter Mühlebach (90 m), Faulkinn (20 m) | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Egy ismeretlen MGB ABDeh 4/8 Randa állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A MGB HGe 4/4 3 Randa és Täsch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
268 11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Mattethorn-Gotthardbahn Gm 3/3 72 Zermatt állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zermatt állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MGB BDSeh 4/8 2051 Castor, egy Täschbe tartó ingajárat Zermatt állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Mattethorn-Gotthardbahn Gm 3/3 72 Zermatt állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Gornergratbahn Bhe 4/4 3062 Zermatt állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Gornergratbahn kocsiszín Zermattban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
268 | |||
Az MGB-GGB összekötővágány | |||
Fotó: Takács Bence | |||