237. számú vasútvonal
Sargans - Zürich
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
215 | |||
Az egyik legfurcsább fölépítésű fővonali állomás, mivel a déli bejáratán (ahol Landquart és Buchs felől érkeznek a vonatok) a peronok előtt van egy négyvágányos kiágazás, ami a felvételi épület mögött, egy kisebb hurokkal visszavisz Buchs felé. Ezen vágányok körül is van néhányon peron, így minden irányból minden irányba lehetséges körüljárás, vagy menetirányváltás nélkül közlekedni. A főbb útirányok a Zürich-Ziegelbrücke-Chur, a Buchs-Chur és a Buchs-Ziegelbrücke, utóbbi kettőn főleg az SBB Thurbo márkajelzésű GTW motorvonatai közlekednek. A Süd-Ost-Bahn S4-es Ringzug járatai Sargans - Wattwil - Herisau - St. Gallen - Buchs - Sargans és fordítva közlekednek, teljes gyűrűként. Ez eléggé összezavarja a menetrendi keresőket, mert egész nap egy vonatszámon megy mindegyik szerelvény, egészen az este tizenegyes kocsiszínbe vonulásáig (így bármikor bármely szakaszra átszállás nélkül adja ki a kereső, viszont a célállomásból nem lehet kitalálni, hogy egy vonat merre megy). A vonalon a SOB ezüst-narancs FLIRT motorvonatai közlekednek. | |||
Az SBB Re 4/4II 11214 Sargansban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felújított NPZ, alias Dominomotorvonat Sargansban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Südostbahn (SOB) 526 053-4 Sargans állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
SBB NPZ (Neue Pendelzug) elővárosi motorvonat Sargans állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Südostbahn (SOB) 526 052-6 Sargans állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
259 | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
239 | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
Wiedikon-Ulmberg-Tunnel = 848 m | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
15 kV 16,7 Hz ~ | |||
241 239 244 | |||
A SBB 460 012-8 Zürich Hauptbahnhof állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A SBB Re 420 301-4 Zürich Hauptbahnhof állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A SBB 460 089-6 Zürich Hauptbahnhof állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zürich Hauptbahnhof váltóállító központja (tornya, vagy németül Zentralstellwerk) | |||
Fotó: Takács Bence | |||