30. számú vasútvonal
Budapest - Székesfehérvár - Nagykanizsa
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
40 1 | |||
A Bbmot 640 a Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV Bbmot 640 pályaszámú, a szegedi műhelyben gyönyörűen felújított nosztalgia vontatómotorkocsija Budapest Déli pályaudvaron, éjszaka, a kék órában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV Bbmot 640 pályaszámú, öttengelyes vontató-motorkocsija a csendes végét mutatja az éjszakában Budapest-Déli pályudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3242 és V43 329 Budapest Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1037 a Déliben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1189 és 1120 a Déli pályudvar postavágányain várakoznak az Egészségvonat társaságában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1337 Budapest-Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3242 Budapest Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
433 210 a Déli pályaudvaron
Az irodaház márványburkolatát lebontották, újjáépíteni nem tervezik, hanem majd elrohad magától az amúgy építészetileg értékes épület. Ezzel az albummal új címkéket vezettem be a V43-asok megkülönböztetésére, mert sajnos a régi V43-asokat mind egy kalap alá veszi a kereső, ha pályaszám szerint keresünk (ez nem a kereső, hanem a régi pályaszámrendszer hibája). Úgyhogy íme, a Cirmos-Szili címkéjű képek gyűjteménye: | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-Trakció 480 001-0 pályaszámú Bombardier TRAXX mozdonya a Citadella gyorsvonattal Budapest-Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 007 Rákóczi-TRAXX Budapest Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V46 002 tolat a Déli pu.-n | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 032 a Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bmxtz 001 a Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5342 005-5 a Déliben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 003-1 készül elindulni Pusztaszabolcsra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Indulás egy idegölő vonatozásra a Déli pályaudvarról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 024 Budapest-Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az első Budapest - Bécs - Prága (Budapest-Déli - Wien Hauptbahnhof - Praha hlavní nádraží), magánvasúti üzemeltetésű, személyszállító RegioJet vonat a Déli pályaudvaron, a vonómozdony a 193 226 pályaszámú Vectron, amit 2016 óta bérel a RegioJet az ELL - European Locomotive Leasing vontatójármű-szolgáltatótól | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV 328,054 pályaszámú, általában a Füstiben csak szoborként szolgáló gőzmozdony a Déli pályaudvari járműparádén éjszaka, a kék órában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV Nosztalgia kft. 328,054 pályaszámú gőzmozdonya és a MÁV-TR V43 3159-es Cirmosa a Déli pályaudvaron (Panorámafotó) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV 328,054 pályaszámú gőzmozdonya Budapest-Déli pályaudvaron. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BDt 311 a Déliben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1116 015-7 a Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Regiojet 193 226 pályaszámú Siemens Vectron mozdonya Budapest - Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-Trakció M44 425 pályaszámú Bobo tolatómozdonya a Maestral gyorsvonat másnapi szerelvényét hozta előfűtésre Budapest-Déli pályaudvaron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
40 1 | |||
V43 1189 az alagútnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1078 Kelenföld előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3347 a Déli pályaudvar után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5342 002-2 Oroszlányba indul személyvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 007-2 Kelenföld előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 004-9 Székesfehérvár felé indul | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy látványos irodaház | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kísérteties irodaház kísérteties vonattal az éjszakában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vonatverseny Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
218 431-5 bemutatóvonatával a Déli pu. után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1351 érkezik a Déli pályaudvarra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1 40 | |||
M44 419 Kelenföld bejáratánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 419 és az egyes Talent Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 2041 és a 11-es FLIRT Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 265 főleg cementes silókocsikból álló vonatot állított át Kelenföldre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 230 és M61 006 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az MDmot 3004 egy Remot-Dácsiát fölvezetve kerékesztergára igyekszik a Keleti pályaudvarra | |||
Fotó: Pintér Tamás | |||
Kelenföld | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3347 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3312 Budapest-Kelenföldön a Venezia Euronight vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-Trakció 480 001-0 pályaszámú Bombardier TRAXX mozdonya a Citadella gyorsvonattal Kelenföld állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1047 002-9 Ro-La vonattal Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 138 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
BVmot 001 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5342 001-4 Kelenföld állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gyorsított személy Martonvásárról, 5342 009-7 személyében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A hármas FLIRT (5341 003-1) sikeres próba után Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kelenföld | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 320 hagyományos ingavonattal érkezett Kelenföldre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Cementszállító félpótkocsik félkész vázait viszik Ausztriába | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Budapest-Kelenföld | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A25 016 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1116 024 a százhalombattai személyvonattal Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Stuttgarti villamos úton Iasi felé | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 419 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2055 Kelenföldön | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1149 Budafok-Albertfalvára jár be | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1231 Budafok-Albertfalván | |||
Fotó: Takács Bence | |||
40 | |||
V43 1151 Budafok-Belváros kísérteties megállójában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1015 a romos Budafok-Belváros megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1285 a budafoki naplementében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GySEV V43 334 érkezik Szombathelyről gyorsvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1198 érkezik vonatával Budafok-Belvárosba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1070 Budafok-Belváros kísérteties megállójában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1237 Budafok-Belvárosnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Budafok-Belváros is egy a sok magyar fantomállomás közül (a képen V43 1188) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A GYSEV 430 320 Budafoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR 480 022 Weöres Sándor-TRAXXBudafok megállóhely közelében | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 418 328 Budafoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 418 330 Budafoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 431 212 veszprémi gyorssal Budafoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
OLYMPUS DIGITAL CAMERA | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 431 191 Budafoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A sittes inga végén a 431 282 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 303 V43-as vezérlőkocsi a régi Nagytétény állomáson egy hajnali vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 009-8 Nagytétény állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 009-8 Nagytétény állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 013-0 Nagytétény állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagytétény állomás látképe | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 419 Érd alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Talent Érd Alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Talent Érd Alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Talent Érd Alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Talent Érd Alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Siemens alkatrész a Bombardier vonatán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Így fest az építési terület Érd alsón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1190 hozza a személyvonatot, ami elvisz a Colombo Caféba vacsizni | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az 5341 003-1 MÁV FLIRT Tárnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1314 Tárnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1336 Tárnokon IC vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3187 tök piros vonatával Tárnokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szóló FLIRT motorvonat Tárnok és Martonvásár között a holdfogyatkozás idején | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsővezeték Tárnoknál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsővezeték-karbantartó jármű FJ-xxx Tárnok és Martonvásár között a holdfogyatkozás idején | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 165 kopottas elejével átvágtat Martonvásár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 165 kopottas elejével átvágtat Martonvásár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1153 Martonvásáron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1231 Martonvásáron halad át különvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1096 Martonvásáron a Göcsej IC-vel | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1177 Martonvásáron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1166 Martonvásáron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1231 Martonvásáron halad át különvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1181 Martonvásárnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3239 Martonvásárnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3239 Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Cirmos V43-as Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 022-1 Baracskán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1181 Martonvásárnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1060 Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1192 Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1060 Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Baracskánál egy patakot egy elég nagyra nőtt csőáteresszel engedtek át a vasúti töltés alatt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 334 Baracskánál gyorsvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 334 Baracskánál gyorsvonatával | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1117 Baracskánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 022-1 Baracskán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 022-1 Baracskán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 022-1 és 5341 015-5 Baracskán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 329 Pettend és Baracska között egy Szombathelyről érkező gyorssal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1342 Pettend és Baracska között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1153 Pettend és Baracska között a Venezia EN-tal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1008 szombathelyi gyorsvonattal Baracska és Pettend között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Konténervonat Szilivel Pettend és Baracska között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1153 Baracska és Pettend között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1149 Pettend megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 176 Baracska és Pettend között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3220 Baracska és Pettend között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3242 Baracska és Pettend között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 025 Pettend és Baracska között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Traktorátjáró és BDt 330 székesfehérvári személyvonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 329 Pettend és Baracska között egy Szombathelyről érkező gyorssal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Pettend megállóhely | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Gysev 430 326 és a Máv-Start 630 046 Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 630 046 pályaszámú Gigant Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1160 Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1067 Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 013 Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 013 Gárdonyban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Gárdony | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 016-3 Agárdra érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1069 Agárdra érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 024-7 Agárd megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Agárd megállóhely | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1100 egy üres autószállító vonattal az új Dinnyés megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1359 Dinnyés megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az 5341 055-2 pályaszámú FLIRT Dinnyésen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 032-1 Dinnyésen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Dinnyési napnyugta | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tehervágánygépkocsi Dinnyésen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1119 Dinnyés megállóhely és Ó-Dinnyés között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1119 Dinnyés megállóhely és Ó-Dinnyés között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2040 Ó-Dinnyésen, a 30-as vonal átépítésekor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1285 Ó-Dinnyésen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2040 Ó-Dinnyésen, a 30-as vonal átépítésekor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M32 2040 Ó-Dinnyésen, a 30-as vonal átépítésekor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1285 Ó-Dinnyésen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 017-1 a mai Ó-Dinnyés forgalmi kitérőben (akkor még Dinnyés állomáson) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ó-Dinnyés forgalmi kitérő | |||
Fotó: Takács Bence | |||
GYSEV V43-as (430-as) egy szombathelyi gyorsvonattal Dinnyésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MÁV 431-es Dinnyésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Delfinek Dinnyésnél Ezek a vizi állatok szokatlannak számítanak édesvízben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az első fotóm kék MÁV FLIRT-ről | |||
Fotó: Takács Bence | |||
29 20 5 44 45 6 | |||
M28 1003 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 eltörpül a hatalmas körfűtőház lábánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2105 egy dozátorszerelvénnyel és Bzmot 337 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2308 és 2328 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M41 2330 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M43 1133 Székesfehérvár körfűtőházának egy átmenővágányán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 2026 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1012 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 2051 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1312 és M27 1231 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 317 sokszorosan keretbe foglalva, ritmus előtt és kettős átlókkal áthúzva | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 314, M47 1312, M47 1231, Bzmot 321, M28 1003 és M62 305 a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-TR V43 1068 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 3222-t Székesfehérváron svenkeltem | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V63 031 konténervonattal Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 003-1 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
5341 012-2 Székesfehérváron | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3024 Székesfehérvár állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kilátás a székesfehérvári állítótoronyból | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Székesfehérvár lebontásra ítélt, itthon egyedülálló híd állítóközpontja | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Reflektorok játéka a székesfehérvári fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 1003 és M62 318 Székesfehérvárott | |||
Fotó: Takács Bence | |||
29 | |||
29 | |||
29 | |||
A MÁV-START 418 330 Székesfehérvár repülőtér és Szabadbattyán között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
29 | |||
27 | |||
V43 1237 Siófokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1222 Siófokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1060 Siófokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az 5341 008-0 Siófokon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Siófoki 376-os | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A kétvágányú szakasz kezdete a Siófok és Balatonszéplak felső között található Sió-híd nagykanizsai oldala. A hídon át Siófok állomásig a vasútvonal egyvágányú. | |||
| |||
V63 029 Zamárdi felső állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 433 277 Balatonszárszó és Balatonföldvár között a magaspartról fotózva | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 339 Balatonszárszó és Balatonföldvár között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 480 011 Balatonszemes és Balatonlelle felső között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A rövid kétvágányú szakasz kezdete Balatonlelle felső előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M62 126, egy M40-es és két MDmot Fonyód állomáson, még a villamosítás előtt | |||
Fotó: Tasnádi Tamás | |||
Bzmot 185 Fonyódon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 480 009 Kajla-TRAXXFonyód és Bélatelep között a Balaton partján | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 025 Bélatelep és Fonyód között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 415 007 Bélatelep megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az állomás mögötti GV állomásról indulnak a Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút kisvonatai. A GV vasúthálózata ilyen nagy léptékben nem lenne kivehető, ezért külön térképen szerepel: | |||
Szili húz át Balatonfenyvesen napnyugtakor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 433 245 Balatonfenyves állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 418 301 Balatonfenyves állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 128 Balatonfenyves állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START 431 334 Balatonfenyves állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M41 2317 érkezik Balatonmáriafürdő alsó megállóhelyre napnyugtakor | |||
Fotó: Takács Bence | |||
V43 1079 Balatonmáriafürdőn | |||
Fotó: Takács Bence | |||
37 | |||
37 | |||
37 | |||
26 24 37 | |||
M44 112 Balatonszentgyörgy állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M44 112 Balatonszentgyörgy állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A vonat végén dolgozó MDmot 3018 éppen Balatonszentgyörgy állomást hagyja el Nagykanizsa felé | |||
Fotó: Tasnádi Tamás | |||
V43 1150 Zalaszentjakab állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
17 60 430 | |||
Bobo főgépcsoport | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az M62 309 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A MÁV-START BVhmot 200 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M28 2005 a lebombázott mozdonyszín egyik mementója előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
M40 105 Nagykanizsán a körfűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Öregecske, de szép hangú állomási tartalék: M43 1143 | |||
Fotó: Takács Bence | |||