334. számú vasútvonal
Szilvásváradi Erdei Vasút: (Szilvásvárad MÁV - Szalajkavölgy-Lovaspálya -) Szalajka-Fatelep - Szalajka-Fáytolvízesés
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Szilvásvárad87 | |||
Nagyfelbontású kép | Bzmot 215 Szilvásvárad megálló-rakodóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Bzmot 215 Szilvásvárad megálló-rakodóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | MDmot 3027 és Bzmot 176 Szilvásvárad mrh.-en | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | MDmot 3027 és Bzmot 176 Szilvásvárad mrh.-en | ||
Fotó: Takács Bence | |||
M47 1301 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 117 188 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 117 282 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 398 Szilvásvárad állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 400 putnoki személyvonatként a zsúfolt Szilvásvárad megálló-rakodóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 400, 320 és Btx 025 a zsúfolt Szilvásvárad megálló-rakodóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3027 és Bzmot 176 Szilvásvárad mrh.-en | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3027 Szilvásvárad mrh.-en | |||
Fotó: Takács Bence | |||
MDmot 3025 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bzmot 400, 320 és Btx 025 a zsúfolt Szilvásvárad megálló-rakodóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Btx 030 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szilvásvárad megálló-rakodóhely felvételi épülete | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Normálnyomközű iparvágány Szilvásvárad megálló-rakodóhely és Szalajka-Fatelep között. A vágányt földkúp zárja le a főút előtt, így már Szalajkavölgy-Lovaspályáig sem lehet levonatozni a normál vágányon.
| |||
| |||
Fatelep = Szalajka-Fatelep | |||
Nagyfelbontású kép | D04-602 Szalajka-Fatelepen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
D04-602 Szalajka-Fatelepen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
D04-602 Szalajka-Fatelepen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ikertestvér, a D04-602 Szalajka-Fatelepen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-414 Szalajka-Fatelepen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Mk48-403 Szilvásváradon, Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-411 és Mk48-404 Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-411 Szalajka-Fatelep állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fatelepen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 a Halastó és a Fatelep között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 a Szalajka-völgyben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
D04-602 a Szalajka-völgyben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404-gyel úton a Halastó előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404-gyel úton a Halastó előtt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404-gyel úton a Halastó után | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 a Halastó és a Fatelep között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 a Szalajka-völgyben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Mk48-411 Szalajka-Fatelep és Szalajka-Halastó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Fatelepen a fűtőházi vágányon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Fatelepen a fűtőházi vágányon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fatelepen a fűtőházi vágányon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fatelepen a fűtőházi vágányon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
SZÁEV fűtőház | |||
Nagyfelbontású kép | Mk48-411 Szilvásváradon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az Mk48-404 Szilvásváradon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az Mk48-411 Szilvásváradon | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057, vagyis Szilvi, egy ifjú korát tekintve már archív felvételen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602, 394,057 és az Mk48-411 Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48 2004 romjai a szilvásváradi fűtőháznál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Mátravasút Mk48-411-ese Szilvásváradon, a fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Mátravasút Mk48-411-ese Szilvásváradon, a fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 fényezésének felújítása után Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 fényezésének felújítása után Szilvásváradon | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Mátravasút Mk48-411-ese és a 394,057 Szilvásváradon, a fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Romok a szilvásváradi fűtőháznál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Halastó = Szalajka-Halastó | |||
Nagyfelbontású kép | A D04-602 Szalajka-Halastó állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A hibrid Mk48-403 Szalajka-Halastó állomáson várakozik Jobbra vezetett régen a siklóhoz és a facsúszdához a vonal. | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Halastónál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szalajka-Halastó állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-403 Szalajka-Halastónál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szalajka-Halastó állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Szalajka-Halastó állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a nagy sziklafalnál | ||
Fotó: | |||
Nagyfelbontású kép | A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a tónál | ||
Fotó: | |||
Nagyfelbontású kép | Az Mk48-403 Szalajka-Halastó és Szalajka-Fátyolvízesés között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 a Szalajkában, a nagy sziklabevágásnál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között | |||
Fotó: | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között | |||
Fotó: | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a pisztrángóvodánál | |||
Fotó: | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a pisztrángóvodánál | |||
Fotó: | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között | |||
Fotó: | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a nagy sziklafalnál | |||
Fotó: | |||
Mk48-404 Szalajka-Fátyolvízesés és Halastó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Mk48-403 Szalajka-Halastó és Szalajka-Fátyolvízesés között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 a Szalajkában, a nagy sziklabevágásnál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szalajka-Fátyolvízesés és Szalajka-Halastó között a pisztrángóvodánál | |||
Fotó: | |||
Büfé | |||
Egy büfékocsi tárolására alkalmas csonkavágány a büféhez tartozó dobogóval. 1996-ban minden üzemnapon az első vonat fölvitte a büfét, majd az utolsó lehozta. | |||
A büfécsonka | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az Mk48-403 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48 403 Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Mk48-403 Szalajka-Fáytolvízesés állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Fátyolvízesés = Szalajka-Fátyolvízesés | |||
Nagyfelbontású kép | Mk48-404 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | 394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szalajka-Fáytolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Szalajka-Fáytolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 körüljár Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-404 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A D04-602 és az Mk48-403 Szalajka-Fáytolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Mk48-403 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mk48-411 Szalajka-Fátyolvízesés állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
394,057 Szalajka-Fátyolvízesésnél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fátyol-Vízesés állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Horotnavölgyi vonal, elbontva. | |||
Fennsíki vonal, elbontva. | |||
Csúcsfordító, elbontva. | |||
Fennsíki vonal, elbontva. | |||
A Bükk-fennsíkra vezető siklóvasút, elbontásra került. Néhány emléke még megtalálható. Kezdetben a fennsíkon 600 mm nyomközű volt a vasút, ezért a faárút át kellett rakni, a gőzösöket pedig zsámolyozókocsival szállították föl a hegyre. Később a hálózat alsó és fölső részét egységesítették.
| |||
őserdői vonal, elbontva. | |||
Fennsíki vonal, elbontva. |