383. számú vasútvonal
Tátrai Villamos: Poprád-Felka (=Poprad-Tatry) - Ótátrafüred (=Stary Smokovec) - Szentiványi Csorba-tó (Strbské Pleso)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Szentiványi-csorbató = trbské pleso 382 | |||
Játékos és szép, ám teljesen funkcióhiányos perontető Csorbatón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 958-6 Szentiványi-csorbató állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 405 952-3 pályaszámú fogaskerekű motorkocsi Szentiványi-csorbató állomáson (Štrbske Pleso, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 905 952-8 pályaszámú fogaskerekű vezérlőkocsi Csorbató bejárati jelzőjénél | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK OŽ 405 953-1 Szentiványi-csorbató állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK OŽ 905 952-8 Szentiványi-csorbató állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
425 955-2 Szentiványi Csorbató állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 951-1 pályaszámú GTW 2/6 motorkocsija Csorbató (Štrbske Pleso) állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ZSSK 425 951-1 pályaszámú GTW 2/6 motorkocsija a Csorbató (Štrbske Pleso) állomás utáni fölüljárón | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK EMU 89 0009 Poprádi-tó (Popradské pleso) és Szentiványi-csorbató (Štrbské pleso) között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 955-2 Szentiványi-csorbató és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ČSD EMU89 0009 Csorba-tó és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 962-8 Poprádi-tó és Szentiványi-csorbató között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK EMU 89 0009 Poprádi-tó és Szentiványi-csorbató között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 955-2 Szentiványi-csorbató és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 953-7 Poprádi-tó megállóhelyen (Popradské pleso, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Hófal Poprádi-tónál (Popradske Pleso) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 953-7 Poprádi-tó megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK 425 953-7 Felsőhági és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Oldalvölgy Poprádi-tónál (Popradske Pleso) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 953-7 Felsőhági és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen ŽSSK 425 Poprádi-tó és Felsőhági között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ZSSK 425 953-7 pályaszámú, GTW 2/6-os típusú motorvonata csatolva a Tátrai Villamoson Felsőhági (Vysné Hágy) és Poprádi-tó (Popradske Pleso) között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 962-8 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági közelében (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 951-1 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági közelében (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 958-6 Felsőhági és Poprádi-tó között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 965-1 pályaszámú, GTW 2/6-os típusú motorvonata csatolva a Tátrai Villamoson Poprádi-tó (Popradske Pleso) és Felsőhági (Vysné Hágy) között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 953-7 pályaszámú, GTW 2/6-os típusú motorvonata csatolva a Tátrai Villamoson Felsőhági (Vysné Hágy) és Poprádi-tó (Popradske Pleso) között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 962-8 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági közelében (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 951-1 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági közelében (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Felsőhági állomás (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Biztosító-berendezés Felsőhágin (Vysné Hágy, Szlovákia) a Tátrai Villamosvasúton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vonatkereszt Felsőhágiban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 954-5 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági állomáson (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 425 955-2 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági állomáson (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: | |||
1500 V= | |||
A ZSSK 425 955-2 pályaszámú Stadler/ZOS GTW 2/6-osa a Magas-Tátrában, Felsőhági állomáson (Vysné Hágy, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 954-5 Felsőhági és Újszéplak között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 959-4 Újszéplak és Felsőhági között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
1500 V= | |||
Tátraszéplak = Tatranská Polianka | |||
A ŽSSK-TEŽ 425 960-2 Tátraszéplak állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 954-4 Tátraszéplak állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tátraszéplak felvételi épülete | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 962-8+425 953-7 Tátraszéplak és Tátraotthon között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK EMU 89 0009 Szikraház és Tátraotthon között a Slovnaft benzinkútjánál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK EMU 89 0009 Szikraház és Tátraotthon között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
1500 V= | |||
A 425 965-1 pályaszámú GTW a Tátrai Villamos Ótátrafüred állomásán (Stary Smokovec, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
384 | |||
A 425 956-0 pályaszámú GTW a Tátrai Villamos Ótátrafüred állomásán (Stary Smokovec, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 955-2 Ótátrafüred állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 955-2 Ótátrafüred állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 960-2 Ótátrafüred állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK-TEŽ Tatranská Kometa nosztalgia motorvonat Ótátrafüred állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Magas-Tátra látképe az egyik ótátrafüredi restiben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 425 955-2 pályaszámú GTW a Tátrai Villamos Ótátrafüred állomásán (Stary Smokovec, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 425 956-0 pályaszámú GTW a Tátrai Villamos Ótátrafüred állomásán (Stary Smokovec, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 957-9 Alsótátrafüred és Ótátrafüred között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 951-1 Alsótátrafüred és Ótátrafüred között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 22 pályaszámú Kométanosztalgia-motorkocsija Alsótátrafüred és Ótátrafüred között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 957-8 Ótátrafüred és Alsótátrafüred között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 958-6 Ótátrafüred és Alsótátrafüred között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Alsótátrafüred = Dolny Smokovec | |||
A ŽSSK TEŽ 425 951-1 Alsótátrafüred megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 951-1 Erdőalja állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Erdőalja állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 958-6 Alsóerdőfalu és Erdőalja között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 958-6 Alsóerdőfalu megállóhelyen, a háttérben csaknem az egész Magas-Tátra látszik, jobbra a legmagasabb a Lomnici-csúcs | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 962-8 Alsóerdőfalu és Nagyszalók között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 965-1 Poprád-Felka és Alsóerdőfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 957-8 Poprád-Felka és Alsóerdőfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 952-9 Nagyszalók (Velky Slavkov, Szlovákia) és Alsóerdőfalu (Nová Lesná, Szlovákia) között, a háttérben az Alacsony-Tátra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK 425 957-8 Alsóerdőfalu és Nagyszalók között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ EMU89 0009 Nagyszalók és Alsóerdőfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
[VIDEÓ] A ŽSSK EMU89 0009 Nagyszalók és Alsóerdőfalu között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSSK TEŽ 425 957-8 Alsóerdőfalu és Poprád-Felka között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fordító deltavágány Nagyszalókon (Vel'ky Slavkov, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
A ŽSSK TEŽ 425 963-6 Nagyszalók és Poprád-Felka között, a háttérben a Magas-Tátra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tátrai Villamosvasút Kis-Ganz nosztalgia-motorvonata Poprád-Felka és Nagyszalók között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A fennsíkon, útban a Magas-Tátra felé | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Lomnici-csúcs Nagyszalókról nézve (Vel'ky Slavkov, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tátrai Villamosvasút motorvonata Poprád-Felka és Nagyszalók között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
1500 V= | |||
1500 V= | |||
Kihúzóvágány a Tátrai Villamos Poprád állomásán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
380 378 379 | |||
A Poprád-Felka - Királylehota (Poprad-Tatry - Krážová Lehota) vonalszakasz villamosítását 1955. április 28-án, a Poprád-Felka - Igló (Poprad-Tatry - Spiská Nová Ves) szakaszét 1955 december 9-én adták át (3 kV=). | |||
A ŽSCS 731 034-5 és a 731 051-9 várakozik feladatára a poprádi fűtőháznál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Stadlerek találkozója Poprádon: az előtérben a normálnyomközű 840 006-1 | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen ŽSSKC 131 DvojickaPoprád-Felka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ŽSCS 183 004-1 pályaszámú Šestikolak Poprád-Felka állomáson (Poprad-Tatry, Szlovákia) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tátrai Villamos egyik Tetrapack szerelvénye ereszkedik le a poprádi végállomás viaduktja felől a fűtőházba | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Egy ismeretlen ŽSSK 640 Stadler GTWPoprád-Felka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
163 111-8 Poprád-Felka állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A ZSSK 163 051-6 pályaszámú Pershing egy személyvonattal Poprad-Tatry állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||