92. számú vasútvonal
Miskolc - Kazincbarcika - Bánréve - Ózd
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
80 90 94 | ||||
A MÁV-TR 478 313 (ex M47 1313) Miskolc-Tiszai pályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Miskolc-Tiszai pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Miskolc-Tiszai pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Miskolc-Tiszai pályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A túra némi vihar után Miskolcon ért véget, ahonnan a Rákóczi IC-vel hazautaztam | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-TR 480 009 a karinthys csibetábori különvonat élén Miskolc-Tiszai pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
470 004 (ex 1047 004-5) a reggeli Budapest - Sátoraljaújhely sebesvonattal Miskolc-Tiszai pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
94 | ||||
94 | ||||
A MÁV-Start 478 314 tolatós tehervonattal Miskolc-Gömöri pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Miskolc Gömöri pályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV 9555 9482 028-5 UDJ Miskolc-Gömöri pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
94 | ||||
80 83 94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
94 | ||||
A KIAG-632 Plasser&Theurer gyártmányú kitérő- és vágányszabályozó gép Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2163 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A BDt 346 vezérlőkocsi Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
94 | ||||
A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A 478 304 pályaszámú Dácsia Sajóecseg és Sajóbábony között egy valószínűleg kénsavat szállító kocsival | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Bobó kft. 468 001 pályaszámú Búvárja Sajóbábony és Sajóecseg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Sajóecseg-Sajóbábony vonal sorompója a 26-os úton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
94 | ||||
Csak teherforgalomra megnyitott mellékvonal a Bükk egyik szép völgyében. Feladata egy vegyipari ipari park kiszolgálása, amit hadi okokból telepítettek dombok közé. | ||||
| ||||
M41 2175 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2306 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2306 Sajóecsegen | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2178 Kazincbarcikán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 215 Kazincbarcikán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 215 Kazincbarcikán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Eurocom 481 001-0 pályaszámú Bombardier TRAXX villanymozdonya Kazincbarcikán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Modus Moderandi itt is ügyel, hogy ne fotózzunk tilos helyről | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 248 Vadna közelében | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 248 Sajóivánka és Vadna között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Vadna és Dubicsány között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Vadna és Dubicsány között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2178 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2178 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-Trakció M62 157-ese egy tartályvonattal Vadna és Dubicsány között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-Trakció M62 157-ese egy tartályvonattal Vadna és Dubicsány között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Vadna és Dubicsány között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2178 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Dubicsány megállóhely épülete | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 404 Dubicsányban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Dubicsány vasúti megállóhely | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Dubicsányba érkezik | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
87 | ||||
Bzmot 332 Putnok állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 332 és 248 Putnok állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Putnok (a képen ismét Bzmot 312) | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 406 Putnokon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Felvételi épület Putnok állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
253 | ||||
A ZSSK Cargo 751 206-4 tehervonattal Bánréve állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A ŽSSKC 756 001-4 és a 756 008-9 Bánréve állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2112 Bánrévén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
M41 2175 Bánrévén | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A MÁV-START 628 332 Bánréve állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A ŽSSKC 751 200-4 Bánréve állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
253 | ||||
Eredetileg a Miskolc-Fülek vasútvonal középállomása. Korábban Bánrévén nem csak az ózdi HÉV, hanem a Pelsőczi HÉV is kiágazott. | ||||
A ŽSSK 754 084-2 Sajólénártfalva állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A25 036 a centeri vasmű és hengerde iparvágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés Centerben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Salakürítés Centerben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 404 Ózdon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 404 Ózdon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bzmot 404 Ózdon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Pár régi iparvágány | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||