A MÁV-START 117 290 pályaszámú Piroska és a 415 062 pályaszámú kék Stadler FLIRT Esztergom-Kertváros állomáson
Nagyon furcsa nekem ez a kétvágányos megoldás. Mivel menetrend szerint ide tervezték a komáromi vonal felől az átszállásokat Budapest felé, és persze fordítva is, így viszont késésnél két FLIRT már nem tud itt keresztezni. Vagy valaminek állnia kell a bejáratnál (és ebben a helyzetben még az a jobbik, ha a Budapestről érkezett vonat vár), vagy a kereszt át kell kerüljön Dorogra, így viszont a Budapestről jövő vonat nagyon megcsúszik. És mi történik ekkora csúszásnál? Ekkora csúszásnál mindig kiderül, hogy tök jó lenne, ha Piliscsaba és Leányvár között lenne egy keresztezési hely, mondjuk pont Pilisjászfalun, ahová amúgy is tervezték, csak az állítólagos pénzhiány miatt kimaradt.
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.