A MÁV-START 433 239 Somogyszob és Ötvöskónyi között
Somogyszobon ideális pók van, személy Kaposvár és Gyékényes felől is érkezik, a regionális Bz pedig órás ütemben (a villanyoknál is sűrűbben) forog Nagyatádra. Egy nyugatabbi országban a nagyjából gatyába rázott balatonmáriafürdői vonalon is kétóránként végigmenne egy Bzmot Segesd, Böhönye, Mesztegnyő és Marcali utasait kiszolgálva. A 30-as fejlesztésével van is létjogosultsága az átszállásnak Budapest felé, a 41 lassú pofozgatásával pedig Kaposvár is elérhetővé válik. Csakhogy a 37-es jelenleg 20 kmh-val járható, és a pályát több helyen közelről megnézegetve ez nem a pályamester hatalmaskodása. Mikor lesz végre átfogó és korszerű közlekedési koncepció? Svájcban ilyen helyeken félóránként járnak a FLIRT-ök - igaz, Svájcban ilyen helyeken falvanként öt komolyabb ipari létesítmény is van. Nem csak a közlekedést, az ipart is fejleszteni kell!
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.