Az MRCE Dispolok ES 64 F4 - 156 pályaszámú EuroSprinter, négyáramnemű mozdonya egy RailCargoHungaria (RCH) tehervonattal Szárnál
A gépek magyarországi pályafutása végül elég rövid lett, mivel a korszerű gépek bérleti díja is ennek megfelelő. Az RCH így komoly bajban van: az RCA nem adta oda az összes megígért mozdonyt, nem végezte el a szükséges fejlesztéseket, amiket a privatizációs szerződésben vállaltak, ráadásul a MÁV-Cargo kocsijait is egyre többet látni Ausztriában. Hasonlóan az RCH által bérelt gépek is gyakran Klederingen túl is tehervonatoznak az ÖBB hálózatán.
Ehhez az ÖBB-nek persze joga van, csak ez ismét egy kiváló példa a privatizációtól várt és a ténylegesen kapott eredmény különbözőségének. Arról, hogy az elmúlt évben folyamatos volt a piacvesztés, illetve decembertől a legtöbb tolatós tehervonat megszűnik, tehát számos fuvaroztató nem fogja tudni igénybe venni a vasúti infrastruktúrát, már ne is beszéljünk.
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.