< Előző | Mesefolyam | Bélyegképek | Címlap | English |

A ŽSSK 811 015-7 Nyitrabánya állomáson

(Privigye-Felsőstubnya Vasútvonal)

Fényképezte: Takács Bence
Készítés ideje: 2012:10:22 08:08:24

762 megtekintés

Nagyfölbontású kép

Térkép:
térkép
Címkék:
Nyitrabánya Handlová 345 811 (ZSSK) 811 015 Szlovákia Bézé motorkocsi ŽSSK magaslatról mellékvonal határon túl ragadt vasútvonal ZSSK Blonski festésű mozdony állomás Hasonló fényképek

Keress a címkék között!

A ŽSSK 811 015-7 Nyitrabánya állomáson fotó

Egyébként a németprónai vonal megszűntetése azért sem érthető, mert miközben az arra menő vonatok közül több csak 145-ös vonali vonatok meghosszabbítása volt (tehát Privigye-Felsőstubnya helyett Németpróna-Felsőstubnya vonatok voltak) a 145-ösön az állásidők nem rövidültek, továbbra is két szerelvény kellene a forgalom ellátásához. A helyzet azonban rosszabb: mivel vannak Privigye-Ruttka közvetlen vonatok is, így harmadik motorkocsi is kell, eközben pedig bekerült a fordába egy búváros személyvonat is, de a dolog viccességét fokozandó, amikor a 145-ösről forduló 813-as megy föl Ruttkára személyvonatként, akkor éppen két búváros szerelvény áll használaton kívül Felsőstubnyán, illetve Ruttkán. Tehát még fordaoptimalizálás mellett is beleférne a németprónai vonal üzemeltetése, igaziból semmit sem spóroltak a gázolajon kívül, de nagyrészt azt is csak nyáron. Buktak viszont egy csomó bevételt. Ha Németpróba-Felsőstubnya között folyamatos kétórás ütemes menetrend lenne (mindkét végén közvetlen csatlakozásokkal), akkor is kevesebb eszköz és személyzet elég lenne alig nagyobb üzemanyagfogyasztás és jóval nagyobb bevétel mellett.

Új albumok:
Covid vegyes 2.

 
Behavazott vonatok Pestszentlőrincen

Napi vonatfotók


További friss képek Kisvasút Városi közlekedés Szlovákia

Fotó: Takács Bence

Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.

Impresszum