ЧМЭ3-3375 és M61 001 a Kárpátalja-expresszel Bátyú (БАТЬОВО-ПАС) állomás és Bótrágy (З.П. БАТРАДЬ) között a régi delta elágazásánál

Fényképezte: Takács Bence
KészÃtés ideje: 2010:03:19 16:16:58
1198 megtekintés
Érdemes összevetni a képet a D1-esekről készültekkel, hiszen itt a fonódott vágány másik két sÃnszálján halad a vonat. Ez a páros rozsdásabb is. Az 1435/1524 mm-es fonódott vágánynál muszáj négy sÃnszálat használni, mivel háromsÃnes esetben nem maradna elég hely a tengely oldaljátékához, terelné a nyomkarimát, ami nem egészséges, mivel alapvetően a vezetést csak szükségesetén végzi a nyomkarima, egyébként a kerekek futófelületének kúpossága tartja irányban a vonatokat. Ismert példa háromsÃnes fonódott vágányra a Jindrichuv Hradec-i kisvasút pályája. Ott a normál vonal villamosÃtott is. Forgalmi szempontból egyébként a Kárpátalja-expressz által érintett, mozgó alkatrész nélküli szerkezetek is kitérőnek minősülnek.
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2014. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.