GYSEV CARGO ELL-től bérelt 193 235 pályaszámú Vectronja Győrben egy IC-vel, mellette a 425 010-es Talent
193DB Cargo Polska, ELL, MRCE, BoxXPress, CargoServ, RailPool, GYSEV Cargo, ČD | ||||
A Siemens Mobility által a 2010-es InnoTranson bejelentett járműcsalád 160 km/h és 200 km/h sebességre alkalmas, tetszőleges nyomtávolságban gyártható, dízel, két- és többáramrendszerű villany, valamint kétáramrendszerű villany + LastMile dízel segédédhajtás változatokban rendelhető. Az egységes, extrákkal nem szerelhető, előre legyártott, olcsóbb Smartron változat is népszerű. A vezérlőrendszer a sikeres EuroSprinter szériából származik, a meghajtás a Herkulesként ismert EuroRunnerből, a karosszéria és az energia-elnyelő modulok pedig a belga SNCB HLE 18 sorozatából. A magyar vasúttársaságok közül a GYSEV Cargo rendelkezik egy saját, GYSEV Cargo matricás és három eredeti matricás, az ELL-től bérelt példánnyal. Az anyavállalat GYSEV 471 sorozatként 9 Vectront állított forgalomba, azokat külön mutatom be. A ČD a németországi forgalomra bérel 193-asokat, a ČD Cargo saját tulajdonú gépeit 383 sorozatként közlekedteti. | ||||
|
A GYSEV szemrebbenés nélkül járatta InterCity vonaton a cargós Vectront, ahogy persze most is jár több GYSEV Vectron is tehervonattal (bár, főleg az MS változatokat, nyilvánvalóan arra a célra is vették). A GYSEV Cargo pedig megvette a Siemens egyik demonstrátormozdonyát és 193 837 pályaszámon, saját színeiben járatja. Mindenesetre ez a GYSEV/GYSEV Cargo szétválás csak könyveléstechnikai trükk.
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.