A Kassa-Oderbergi vasút vonalai

Fényképezte: Takács Bence
KészÃtés ideje: 2008:12:16
1192 megtekintés
Az elsÅ‘ nap és az egész túra legjobb fényképeit ennek a vasútnak a fÅ‘vonalán készÃtettük a Vág-völgyi szakasz utolsó részénél. A KsOd igen sikeres magánvasút volt, mivel vonalai a Monarchia fontos és fejlett iparvidékeit kötötték össze. A Tátra vonulatán Csorbánál átkelve ugyan eléri a 900 méteres magasságot, a vonalvezetés mégsem emlékeztet a Semmering vagy a Belgrád-Bar nehézségeire, mivel a pálya rendkÃvül hosszan gyűjti a magasságot a Vág, illetve a Hernád völgyében, Ãgy elsÅ‘ fotóhelyünkön, Kereplénynél sem tűnik úgy, mintha 500 méterrel a tengerszint fölött lennénk.
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2014. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.