A CFF Viseu L35H 024 Valea Scradei és Novat között
L45H
| |||
Gyártó: uzinele „23 August” A román vasúti járműipar talán leglátványosabb produktuma amit szerte Európában használnak a mai napig, legnagyobb példányszámban Lengyelországban és Romániában. | |||
|
Minden Faur kisvasúti mozdonyrajongónak szeretném figyelmébe ajánlani a Lóri által gondozott, igen gazdag tematikus csoportot .
Ez a gép egy specialitás még az L45H/Mk45/Lxd2 körön belül is, és nem csak a sűrűn fölszerelt sárgaréz kapaszkodók miatt. Ez ugyanis nem a 331 kW teljesítményű L45H, hanem egy L35H, amely csak 261 kW teljesítményű. Ezeket a gépeket kizárólag Románia számára gyártották. Ez a gép ma többnyire a Maybach Black Magic különleges vonattal közlekedik , amely sötétszürke színezésével messziről kitűnik a többi szerelvény közül. Visón egyébként a tengelyterhelés csökkentésével és a menetszél hiányának kezelésével úgy is próbálkoztak, hogy a hosszú orr elejéből levágtak egy méternyi darabot és a hűtőt elfordították a vágánytengelyre merőlegesen - ezen a még CFF tulajdonú , és 2008-ban a fakitermelésben az R.G. Holz-cal vegyesen résztvevő mozdonyról készült képen látható ez a rendkívül speciális (autentikus, de egyben kissé ízléstelen) átalakítás.
Visónak jelentős Faur/Augusztus 23 művek járműparkja van, a többség a munkanapi vegyesvonatok továbbításában vesz részt, amiből egy tényleg minden nap van, de szükség esetén a pft-vel vagy további truck-okkal további gépek is fölmehetnek. Egy időben ez a favázas motorkocsik resztortja volt, de ebből a szerepkörből már régen kikoptak .
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.