100. számú vasútvonal
Budapest - Cegléd - Szolnok - Debrecen - Nyíregyháza
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
![]() |
2
70
71
142
![]() | ||||
![]() | M44 209 Budapest-Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M44 428 üzemanyagot vételez a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M44 429 tehervonatot hozott a Nyugatiba | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M44 439 tolat a Nyugatiban, a háttérben a Budavári Palota kupolája | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M62 213, V43 1103 és 1226, valamint M41 2148 a Nyugati pályaudvar csarnokában | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. - Szabadtéri Néprajzi Múzeum BCmot 422 Budapest-Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bzmot 215 esztergomi vonattal a régi Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 6341 019-5 pályaszámú Uzsgyija éjjel a Nyugati pályaudvaron a Westend parkolója alatt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 63-42 013-7 a karácsonyfával | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V42 527 Budapest-Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V42 527 Budapest-Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1087 a Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1010 a Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 1083-as a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 431 158 Budapest-Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2254 a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2213, Bmxt 201 és egy ismeretlen FLIRT Budapest-Nyugati pályaudvaron a 2011. augusztus 20.-i tüzijáték alatt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Tüzijáték Budapest-Nyugati fölött augusztus 20-án | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Tüzijáték Budapest-Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 2251-es a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 480 001-es TRAXX mozdonya (alias a Kék Tégla) végre elkezdte forda szerinti vonattovábbítási feladatait. Ennek örömére elkészült az első napos fényképem róla, amin egy FLIRT és egy Desiro motorvonattal osztozkodik a Nyugati pályaudvaron! | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 480 019-es TRAXX a Nyugati pályaudvar csarnokában éjszaka | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | H-MÁVTR 1047 004-5 és V43 1091 Budapest Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V63 028 a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Bmxt 003 Hernyó-vezérlőkocsi és két másik BDVmot motorvonat az éjszakai Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Bmxt 004 és a háttérben elmosódva a BDVmot 012 Budapest-Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BVhmot 200 a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nyugati pályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nyugati pályaudvar, menesztés | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. Ia. osztályú, 204 pályaszámú gőzmozdonya Szolnokról érkezett nosztalgiavonatával Budapest-Nyugati pályaudvarra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 424,009 a Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. 424 247 Rákosrendező és Budapest-Nyugati között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 242-es a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. különvonata a Strasshofi Fűtőházba, vonómozdony az ÖBB 1116 011-6, előfogat a MÁV 242,001 | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Rába-Balaton motorkocsi a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV 297-es motorkocsija, alias az ACSEV, alias a Boros Béni, alias az Alias a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ACSEV-nek gyártott Boros Béni motorkocsi a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Ezüst nyíl | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Hangulatkép a Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A szerelvény villamos előfűtés alatt áll! | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Alliteráció | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 8005 402 (BDt 402) pályaszámú, Ganz gyártmányú Fecske vezérlőkocsi a Nyugati pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Nyugati pályaudvar este | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1101, V43 2213, Bmxt 201 és egy ismeretlen FLIRT Budapest-Nyugati pályaudvaron a 2011. augusztus 20.-i tüzijáték alatt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M3, Nyugati pályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2102 a Nyugatiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() ![]() | ||||
![]() | M41 2110 Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 40 44 006 betol Városligeti elágazásra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 40 44 006 betol Városligeti elágazásra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 40 44 006 próbál kijutni a 100-as vonalra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 40 44 006 próbál kijutni a 100-as vonalra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1139 Városligeti elágazásnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MÁV V43 1193 Városligeti elágazásnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1109 és 2377 egymás mellett (a kép közepén pedig M44 407 három lámpácskája) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 40 44 006 kihúzott Zugló felé | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() | ||||
![]() | M44 407 Zugló megállóhelyen tehervonatával | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1339 Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR V43 1194 Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR V43 2200 érkezik hajnalban Zugló megállóhelyre (svenkelt, fekete-fehér felvétel) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2263 a régi Zuglóban, alaposan lefagyva és behavazva | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 480 011-es TRAXX/Kéktégla Kör-IC-vel Zuglóban (svenkelt kép) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV 470 010 pályaszámú Aranycsapat-mozdonyZugló megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START BDVmot 011 pályaszámú elővárosi motorvonata szerelvénymenetben igyekszik KÖKI felé egy szombat délelőttön Zugló megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Zugló megállóhely és a Kőbányai Szent László Plébániatemplom | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BDt 426 Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BDt 455 Zugló megállóhelyen egy ceglédi zónázó vonattal - a háttérben a Pest Megyei Bíróság épülete | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Karácsonyi fények Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A RailCargoHungaria által futtatott 240 126-3 pályaszámú Laminátka Zugló megállóhelyen egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 418 191-es Csörgő Zuglóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() ![]() | ||||
![]() |
142
![]() | ||||
![]() | A MÁV-START 416 025 Kőbánya-Teher állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 244 Kőbánya-Teher állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 480 017 Kőbánya-Teher állomáson egy tolt, Bmx betétkocsikból és halberstadti vezérlőkocsiból álló Z50 zónázó vonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 815 007 Kőbánya-Teher állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() ![]() | ||||
![]() | A 735 pályaszámú BHÉV (Budapesti Helyi Érdekű Vasutak) Bobó Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV/BHÉV 735 pályaszámú Bobója Kőbánya-Teher pályaudvaron a hajnali nap első sugarainál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1297 egy záhonyi gyorssal Kőbánya-teher pu.-n | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV Boros Béni motorkocsija Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV Boros Béni motorkocsija Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV 735 pályaszámú HÉV-Bobója egy keddi szállítás során Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV Boros Béni motorkocsija a 735-ös pályaszámú BKV Bobóval Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A BKV Boros Béni motorkocsija a 735-ös pályaszámú HÉV Bobóval Kőbánya-Teher pályaudvaron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() | ||||
![]() | Az M41 2148-as tolja ingavonatát Kőbánya alsónál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
142
![]() ![]() | ||||
![]() | A V43 1226-os a Richter gyógyszergyárnál, Kőbánya-Kispest és Kőbánya alsó között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 117 Kőbánya-Kispest és Kőbánya alsó között egy hosszú InterCity szerelvénnyel a havazásban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 247 Kőbánya-alsó és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 1297-es a Richter gyógyszergyárnál, Kőbánya-Kispest és Kőbánya alsó között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2260 a Kőér utcánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2260 a Kőér utcánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 2256-os Kőbánya alsó és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 2235-ös Kőbánya alsó és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
150
142
![]() | ||||
![]() | M41 2177 Kőbánya-Kispesten | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M41 2203 a régi Kőbánya-Kispesten | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 403 a régi Kőbánya-Kispesten a reggeli arany órában | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | KÖKI | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 470 010 AranycsapatFerencváros és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A TXL ES 64 U2-060 Berlin MaueröffnungKőbánya-Kispest állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V63 032 Ro-La vonattal Kőbánya-Kispesten | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 415 101 Kőbánya-Kispest állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | KÖKI | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vezérlőkocsis csörgős inga érkezik Kökire a reggeli arany órában | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2177 Kőbánya-Kispesten | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A MÁV-START 630 055 Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 055 Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | 6341 022-9 Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A GYSEV 430 333 Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1193 és A25 016 Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1198 egy 100-as vonali IC-vel porol át Pestszentlőrinc állomáson alkonyatkor | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 123 Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 342 "Szili" Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 117 Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc között egy Szegedre tartó Napfény InterCity-vel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 006 Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között egy rövid Napfény IC-vel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 114 Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2353 Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 257 kerüli a meghibásodott 431 105-öt Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 247 Pestlőrincen, némi hóban, fekete-fehérben Egy lerobbant InterCity-t kerül ki. A szürke időhöz szürketónusos hangulatkép dukált. | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 275 Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 480 009 Kajla-TRAXX Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az Akiem - MÁV Rail Tours 182 565 Siemens ES64U2/Taurus Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az Akiem - MÁV Rail Tours 182 574 Taurus Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ZOS (Železničné opravovne a strojárne Zvolen) 240 073-7 "Laminátka" Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc között egy tartálykocsikból álló tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | [VIDEÓ] Téli, behavazott vonatok Pestszentlőrincen FLIRT, KISS, V43-as és Laminátka vontatással YouTube videón | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V63 012 egy tehervonattal Pestszentlőrinc állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Érkezik a segélygép Pestszentlőrincre a harmadik vágányra 630 025 személyében | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 630 035 Pestszentlőrincen veszi föl a lerobbant IC utasait a záhonyi sebesre | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 630 035 kerüli a lerobbant 431 105-öt és az őt segélyezni érkező 630 025-öt Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 008 Pestszentlőrinc állomáson Kör-IC vonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 415 069-es FLIRT Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Egy ismeretlen MÁV-START 415 Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc között sűrű havazásban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 415 066 "FLIRT" Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 415 066 Kőbánya-Kispest és Pestszentlőrinc között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A GYSEV 430 333 gépmenetben találkozik a MÁV-START 815 035 Stadler KISS-szel Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BDt 425 Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Pestszentlőrinci látkép | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A25 016 Pestszentlőrincnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A27 003 Pestszentlőrincen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A27 003 pályát épít | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A-huszonhetes hangulatok | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 011-6 és a MÁV-Cargo 1116 009-0 Pestszentlőrinc állomáson egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A GYSEV 430 333 gépmenetben Pestszentlőrinc és Kőbánya-Kispest között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | Záhonyi sebes a MÁV-START 431 098-cal az élen a napkelte fényeiben Pestszentlőrincnél, megcsillanó oldalfallal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 2358 a felkelő Nap elől a Pestszentlőrinc állomás előtti bevágásba robog be | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 238 Pestszentlőrinc és Szemeretelep között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 281 Pestszentlőrinc és Szemeretelep között A Papagáj is egy madár, és mindkét festésben gyűjtenem kell a 2000-res V43-asokat. Meg a többit is. | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A hamis jubileum, a soha nem létezett 650 éves egyetem emlékmozdonya, a MÁV-START 470 004 Szemeretelepnél egy terelt nagyváradi IC-vel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A GYSEV 1047 505 a Gartner-konténervonattal Pestszentlőrinc és Szemeretelep között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 029 Szemeretelep és Pestszentlőrinc között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 630 042 Szemeretelep és Pestszentlőrinc között egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 143 Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 415 094 Szemeretelep és Pestszentlőrinc között várakozik a bejáraton a havazásban Egyik legjobb MÁV FLIRT fotóm, gyönyörű a firss hó a tájban, még ha a városban is készült a kép. Segített az is, hogy a fennforgás miatt Pestszentlőrinc nem engedte be azonnal. Lassan egyébként a FLIRT-ökkel is úgy leszünk, mint a Bézékkel, hogy ahol érdekes képet lehet készíteni, ott vagy FLIRT, vagy Bézé jár. Egyébként a FLIRT nem műanyag hatású, sokkal fotogénebb, mint a Talent vagy Desiro: | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 415 094 pályaszámú FLIRT és a 8005 448 pályaszámú Fecske-vezérlő találkozása Pestszentlőrincnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Jövés-menés Szemeretelep és Pestszentlőrinc között a napkelte fényeiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 815 007 pályaszámú Stadler KISS emeletes motorvonat Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 815 007 pályaszámú Stadler KISS emeletes motorvonat Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Egy BDt 400-as vezérlőkocsi Szemeretelep és Pestszentlőrinc között a napkelte fényeiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vonat Szemeretelep és Pestszentlőrinc között a napkelte fényeiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 208 Szemeretelep és Pestszentlőrinc között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A MÁV-START 431 351 Szemeretelepen Tavaly esett a hó rendesen, de nem csak akkorról vannak hófödte hegyeket és fehér orrú vonatokat mutató fényképeim: | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 157 Szemeretelepen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 115 Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 115 Szemeretelep megállóhelyen Kör-IC-vel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2318 Szemeretelepen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 236 Szemeretelepen A Fecske egy madár, úgyhogy ez itt egy Madár-Szili, amikről rengeteg képem van, és még remélem, sok lesz is, mielőtt a KISS-ek végképp átveszik a hatalmat: | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 143 Szemeretelep megállóhelyen üres konténerszállító tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A GYSEV 471 003 pályaszámú Vectron a Gartner-konténervonattal Szemeretelepen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 630 143-as Gigant tehervonatot húz Szemeretelepnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 143 Szemeretelep megállóhelyen üres konténerszállító tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 006 Szemeretelepnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A RailCargoHungaria / ÖBB 1116 002 Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Rail Cargo Hungaria (RCH) 1116 002 Szemeretelep megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Train Hungary 40 0704 Szemeretelepnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | V43 1225 Ferihegy és Vecsés között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | McDonald's Ferihegynél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A V43 2254 zónázó vonattal Ferihegy és Vecsés között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Új Saab-ot vagy V43-ast vezetnél? | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Trakció 480 001-0 pályaszámú Bombardier TRAXX P160 AC2 típusú villanymozdonya Ferihegynél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Trakció 480 001-0 pályaszámú Bombardier TRAXX P160 AC2 típusú villanymozdonya Ferihegynél szelektíven színezett panoráma-felvételen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vecsés és az Airport Business Park között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 63-42 017-8 Ferihegy közelében | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | V43 1010 szegedi IC-vel Ferihegyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Csupa egyesek napja Ferihegyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szegedi IC-gyors vegyesvonat Ferihegyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Személyvonat Ferihegyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1221 egy Szegedre tartó InterCity vonattal Ferihegy megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2257 érkezik Ferihegyre | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Zónázó vonat Ferihegy megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Gyorsvonat Ferihegy megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | V43 2377 Vecsés páratlan végében | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BDt 314 Vecsés peronján | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A Railpool 185 636-8 a Mercedes-vonattal Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A DB Schenker 91 53 0471 002-2 pályaszámú Phoenix villanymozdonya Vecsés-Kertekalja és Vecsés között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 071 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 062 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 431 230 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 431 158 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 262 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 432 251 Vecsésnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A 8005 442 Vecsés-Kertekalján | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vecsés-Kertekalja | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A 431 221-es Szili a szőlőben Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 223 Vecsés-Kertekalján | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 480 020-1 pályaszámú TRAXX/Kéktégla Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 480 021 Vecsés és Üllő között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 480 020-1 pályaszámú TRAXX/Kéktégla Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | FLIRT a szőlőben Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 226 Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 059 Vecsés-Kertekalja megállóhelynél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A 432 300 Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 431 261 Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 432 235 Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az 5341 032-1 Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vezérlőkocsi a kerítés résében | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Gyerekrajzokkal dekorált aluljáró Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Gyerekrajzokkal dekorált aluljáró Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Gyerekrajzokkal dekorált aluljáró Üllőn | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A Gysev 430 327 robog ki Üllőről | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szili a Szivárvány alatt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szili a Szivárvány alatt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 018 Üllő és Hosszúberek-Péteri között egy Eas és Eams kocsikból álló tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. 242,001 pályaszámú gőzmozdonya Üllő és Hosszúberek-Péteri között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Záhonyi sebes | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Kör-IC Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Kör-IC Üllőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A MÁV Nosztalgia kft. 204 pályaszámú gőzmozdonya Hosszúberek-Péteri megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 229 Hosszúberek-Péteri megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 415 062 Hosszúberek-Péteri megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 415 062 Hosszúberek-Péteri megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Hosszúberek-Péteri megállóhely | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A V43 1106 szép, új fényezéssel Hosszúberek-Péterinél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az MRCE Dispolok ES 64 U2 074 Hosszúberek-Péteri megállóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | V43 2270 Monoron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | It's time to KISS goodbye! | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 016-os Gigant és a 815 003 pályaszámú KISS emeletes, elővárosi motorvonat Monor állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BDVmot 018 Monoron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Monor gyönyörű új épülete | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Hihetetlenül sokan utaznak Monorról vonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2281 Monoron | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | BDVmot 018 érkezik Monorra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A Trans Log Slovakia 242 243-4 Monorierdő és Pilis között fát szállító tehervonatával | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 015 Monorierdő és Pilis között 29-05 sorozatú, Bp kocsikból álló, rendkívül autentikus záhonyi sebesvonatával (és teljes pantográf áramszedővel) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 480 018 Monorierdő és Pilis között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Egy ELL és egy Railpool magánvasúti Vectron konténervonattal Monorierdőnél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 630 016 Monorierdő és Pilis között a 815 003 pályaszámú emeletes, Stadler KISS motorvonatot vontatva | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 299 Monorierdő és Pilis között egy szegedi InterCity/gyorsvonat hibrid-IC-vel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 431 261 Monorierdő és Pilis között debreceni InterCityvel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 144 Pilis és Monorierdő között tolja Fecske-Bhv elővárosi ingavonatát | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A MÁV-START 815 003 pályaszámú Stadler KISS vezetőállásos motorkocsija | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
140
![]() | ||||
![]() | 275,118 Cegléd állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 478 340 Cegléd állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1020 Cegléden | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1020 Cegléden | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1265 Cegléden | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START 432 262 Cegléd állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 275,118 Cegléd állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Cegléd állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
120
130
82
145
![]() | ||||
![]() | Az M41 2109 a szolnoki járműjavítóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Gépészet 439 029 a szolnoki JJÜ-ben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Gépészet 439 029 a szolnoki JJÜ-ben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-TR 478 232 tolat Szolnokon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szolnok | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MDmot 3005 Szolnokon | ||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
![]() | A MÁV-TR 480 022 Weöres Sándorcentenáriumi mozdony a szolnoki JJÜ-ben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | IC+ kocsi kiállítva Szolnokon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | IC-kocsik Szolnokon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-START BDt 451-es érkezik a Keleti pályaudvarról Szolnokra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szolnok állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az ÖBB 1116 005-8 egy tehervonattal Szolnokon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A 329 007 pályaszámú gépészetes M32/Gokart a szolnoki járműjavítóban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
120
130
![]() ![]() | ||||
![]() |
120
130
![]() | ||||
![]() | M47 1225 Szajolon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
127
102
![]() | ||||
![]() | A MÁV-START 117 234 Kisújszállás állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
103
![]() | ||||
![]() | Bzmot 383 Karcagon | ||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
![]() | MDmot 3003 Karcag állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2358 Karcagon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bzmot 383 Karcagon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bzmot 383 Karcagon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az MDmot 3003 által tolt, Btx 016-os vezérlőkocsival közlekedő motorvonat Karcag állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az MDmot 3003 által tolt, Btx 016-os vezérlőkocsival közlekedő motorvonat Karcag állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1112 Karcagon | ||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
101
128
![]() | ||||
![]() | M41 2130 Püspökladányban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2185 Püspökladány állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2185 Püspökladány állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M44 413 Püspökladány állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Marhavagon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
105
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() | A V43 2262 Ebes és Debrecen között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | PFT-gönc keresztez IC-t Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
106
107
109
110
108
105
![]() | ||||
![]() | M41 2153 a debreceni fűtőház kijáratánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2326 és a klasszikus 2185 a debreceni olajkútnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 416 pályaszámú Bobo tolat Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 416 pályaszámú Bobo tolat Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 412 pályaszámú Bobo tolat Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 416-os Remot-Bobo tolat Debrecen Nagyállomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az M44 416 tolat Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bzmot 358 Debrecenbe érkezik | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MDmot 3031 és V63 023 versenyez Debrecen állomás elején | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MDmot 3031 Debrecen állomás elején | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MDmot 3021 Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az MDmot 3024 Debrecenben, selejtezésre várva | ||||
Fotó: Pintér Tamás | |||||
![]() | V43 1215 rongyol be Debrecen állomásra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Bmxtz 001 Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Három Btx | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Ütköző | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Lámpa | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Légfék | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Homlokjárda | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M44 409 és M41 2185 Debrecenben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
110
![]() ![]() | ||||
![]() |
110
![]() | ||||
![]() |
110
![]() ![]() | ||||
![]() | 480 001 Apafa és Debrecen között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 1100 Debrecen-Csapókert és Apafa között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | V43 2256 Debrecen és Apafa között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
110
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | A Rolling Stock 60 1107-6 pályaszámú Sulzere Hajdúhadházon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
88
112
113
80
117
![]() | ||||
![]() | M32 2006 Nyíregyházán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Rolling Stock 40 0167-3 két ócskavasas kocsival Nyíregyházán | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | M44 415 Nyíregyházán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Bzmot 417, 420 és 219 Nyíregyházán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Rolling Stock 40 0167-3 Nyíregyházán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 1047 004-5 Nyíregyházán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | Albán hangulat az ország legszínesebb vasútállomásán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
A Záhonyi Átrakó Körzet, ma már egyedüliként működő ormálnyomtávú rendezőpályaudvara. A körzetbe irányított üres vonatok szétosztását és a rakott elegyek rendezését végzi a fontosabb központi állomások felé induló irányvonatokká. | |||||
| |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
Korábbi rendezőpályaudvar a Záhonyi Átrakó Körzetben, fejlett biztosítóberendezéssel fölszerelve. Feladata a Záhonyba érjezett üres vonatok rendezése és szétosztása volt, mára - vitatott körülmények között - a pályaudvart fölszámolták, feladatait a Déli rendező vette át. | |||||
| |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
![]() | TVGnh 1269 Komorón | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
301
![]() | ||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||||
Megállóhely a 100-as számú vasútvonal egyvágányú szakaszán. Mögötte vezet el az Eperjeske és Záhony közötti széles vágány. | |||||
| |||||
![]() |
![]() ![]() | ||||
![]() |
111
301
![]() | ||||
A Záhonyi Átrakó Körzet legrégebbi állomása. Több pályaudvarból áll, ezek: személy pu., normál pu., széles rendező pu., ezek több vágánycsoporttal rendelkeznek. A széles rendező már részben elveszett a gazban, elegyrendezést nem végeznek, a széles vonatok Bátyúnál lépnek be és a Körzet állomásaira Eperjeske rendező osztja szét. A széles vágányokat az onnan érkező kiszolgálómenetek használják, itt érkeznek a kocsik a tengelyátszerelőbe, a fehérolaj-átfejtőbe is. Teherforgalmát elsősorban a Csapból érkező normál nyomtávú tehervonatok, illetve ez itt kilépő irányvonatok jelentik, tartalékai rendszerese járnak át Csapra, a személyvonatokat, beleértve a 15/16 számú Tisza gyorsvonatot az M47 2023-as továbbítja. A normál rendező távoli vágánycsoportjain tárolják az alacsonyoldalfalú közvetítőkocsikat, amelyek egyik végükön sarokütközővel és csavarkapoccsal, másik végükön szovjet rendszerű középütközővel vannak szerelve. | |||||
![]() | A MÁV M40 113 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV M40 003 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV M40 006 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV M40 006 és M40 115 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV M40 006 és M40 115 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV M40 113 ÉS M62 503 Záhony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M40 303 Záhonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M40 303 Záhonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
301
![]() | ||||
![]() |
190
301
325
302
![]() | ||||
Fontos csomópont és átrakóállomás az ukrán-szlovák-magyar hármashatárnál. Magyarország felé nem villamosított normál- és szélesnyomtávú vágányok biztosítják a kapcsolatot egy közös, egyvágányú vasúti Tisza-hídon át. A normál nyomtávú vágány Csap Személy pu.-ról ágazik ki, innen fonódott és csak normál nyomközű peronos vágányokra, valamint a normál fogadóvágányokra is be lehet járni. A széles vágányok a nagyobb hasznos hossz miatt jobban elnyúlnak Ágcsernyő felé, így őbelőlük egy nagy ívvel, valamivel távolabb ágazik ki a záhonyi széles vágány. Ez a vágány keresztezi a normál vágányokat a 3. km kitérő őrhelynél, ahol két normál és egy széles vágány áll rendelkezésre a hídon való áthaladásra várakozó, illetve a határőrök által átvizsgált vonatok várakoztatására. Ezután a normál és a széles vágányok fonódnak és együtt mennek föl a Tisza-hídra. A széles vágányt sokáig nem használták, helyette minden széles vonat Bátyú felé kelt át a Tiszán. 2011-ben azonban a Záhonyi Átrakó Körzet fejlesztése keretében ez is megújult és a felújítások ideje alatt az Ukrajnába visszatérő széles nyomköű tehervonatok is Záhonynál keltek át a Tiszán. Jelenleg a széles vágányok ismét használaton kívül állnak. A normál nyomközű tehervonatokat a MÁV M62-esei, a személyszállító vonatokat, köztük a Tisza gyorsvonatot is, a szintén trakciós 478 023, vagyis a volt M47 2023 továbbítja. Korábban ez záhonyi M41-esek feladata volt. A tényleges főirány a Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely-Ágcsernyő útvonal volt, ez ma a szlovák kapcsolat. Erre két egyenárammal villamosított vágány halad, amelyek közül az egyik széles, a másik normál nyomtávú. A személyvonatokat 163-as Pershingek, a tehervonatokat 131-es és 183-as villanymozdonyok továbbítják. A széles vágányon személyforgalom persze nincs, a tehervonatokat M62-esek, néha Vl11-esek viszik át.
| |||||
![]() | MÁV-TR M41 2162 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Trakció 478 023 Csap állomáson a Záhonyból érkezett kishatárforgalmi személyvonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 érkezik a Kárpátalja-expresszel Csap (Чол) állomásra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 és egy csapat iskolás Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 Csapon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | Az UZ VL10 1480 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ ER2 330 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3 3375 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson, Ukrajnában, a nyomtávváltó telep tengelyátszerelő vágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson, Ukrajnában, a nyomtávváltó telep tengelyátszerelő vágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Tengelyátszerelés | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Tengelyátszerelés | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 183 044-7 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2130 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() |
190
![]() | ||||
![]() |
190
301
321
302
![]() | ||||
![]() |
301
![]() | ||||
Fonódott, egyvágányú összekötővonal Bátyú és Eperjeske között, amely keresztezi a Tiszát is. A híd után a vágányok különválnak, a széles vágány Eperjeske rendezőbe, a normál vágány pedig a rendező kikerülésével az eperjeskei átrakóhoz vezet. A rendező területén egymás mellett haladó vágányok ágaznak ki a normál és a széles vágányból is, amelyek Mándok állomásra vezetnek. A vágányok nem fonódottak. | |||||
| |||||
![]() |
![]() | ||||
A bátyúi vonalból Eperjeske rendező területén kiágazó, Mándok átrakóállomásra vezető, normálnyomtávolságú vágány. Forgalom általában nincs rajta. | |||||
| |||||
![]() |
301
![]() | ||||
A Mándok és Eperjeske-Átrakó közötti deltavágány maradéka. Földmunkán kívül ma már más nem látszik, az is csak a Google Mapsen. | |||||
| |||||
![]() |
301
![]() | ||||
A Záhonyi Átrakó Körzet legfejlettebb állomása, villamosított fogadó-indító vágányokkal, korszerű darus átrakóponkkal, csatlakozó rakodókkal. Itt található a híres vasérccsúszda is. A normál elegyeket V46-os és M40-es mozdonyok mozgatják, a széles kiszolgálásért természetesen M62.5 sorozatú gépek felelnek. | |||||
|