190. számú vasútvonal
Kassa (=Kosice) - Ágcsernyő (=Cierna nad Tisou) - Csap (=Chop) - Nevetlenfalu (=Dakovo) - Halmi (=Halmeu) - Szatmárnémeti (=Satu Mare)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Kassa = Kosice90 253 380 | |||||
A kassai vasútállomás gyönyörű, régi épületét sajnos elbontották (nem a háborúban semmisült meg), és helyette a csehszlovák építészet remekművét, egy többszörösen tört tetejű, lapos betonépületre helyezett kockát sikerült megalkotni. Az állomás vonatforgalma azonban izgalmas, a zöld, egyenáramú Pantográf motorvonatok, a kétáramrendszerű, emeletes CityElefántok, különböző villanymozdonyok mellett még régi, 721-es tolatómozdony is jár az ideérkezőknek. Az állomás előtti térről indul több villamos és busz is, de olcsón könnyen eltévedő taxisokat is fogni. A villamosok Tatra T3*, T6 és KT8D5 típusúak, vagy a hagyományos, piros-elefántcsontszín fényezésben, türkizkék-fehérben, vagy vidám, kék-fehér-sárga hullámos színekben pompáznak. Kassa belvárosában pedig, a sétálóutcában, a felsővezeték nélküli vágányokon néha lóvasút jár. Korábban persze villamos is volt, de Miskolccal ellentétben itt azt 1986-ban fölszámolták. A Margitfalva - Kassa (Košice - Margecany) szakasz villamosítását 1961. június 1-jén adták át (3 kV=). A további villamosítások időpontjai: Csörgő (Čerhov) - Alsómislye (Nižná Myšľa): 1961. december 12., Kassa - Bárca és Kassa - Alsómislye (Nižná Myšľa): 1962. január 18., Csörgő - Ágcsernyő (Čierna nad Tisou): 1962. június 1., Csap - Ágcsernyő: 1962. október 20., Bárca - Hernádcsány (Čana): 1984. november 7., Hernádcsány - Hidasnémeti: 1997. június 5. A további vasútvillamosítások megtalálhatóak ebben a táblázatban.
| |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A ŽSR 753 109-8 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 721 102-2 pályaszámú tolatómozdonya Kassán (Kosice, Szlovákia) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 721 102-2 pályaszámú tolatómozdonya Kassán (Kosice, Szlovákia) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 460 037-5 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A ZSSK 971 004-7 pályaszámú emeletes motorvonati vezérlőkocsija Kassa állomáson (Kosice, Szlovákia) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 754 055-2 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSR 753 109-8 és a ŽSSK 721 030-5 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSR 721 602-1 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | MVTV 02-13 Kassán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSR MVTV 02-17 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSCS 110 023-9 pályaszámú Vasaló tolatómozdony Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 110 010-6 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 163 105-0 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 460 009-2 és 971 007-9/671 007-3 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 460 043-3 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 363 143-9 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A ŽSSK 350 012-1 Kassa állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az építészeti remekmű: Kassa főpályaudvar | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Emeletes vonat Csörgő (Čerhov, Szlovákia) és Kisújhely között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Újhely = Slovenské Nové Mesto80 | |||||
| |||||
![]() | Egyenáramú Pantográf (ZSSK 460 sorozat) Tótújhelynél | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | ŽSSKC 131-essel vont tehervonat Borsi és Kisújhely között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | ŽSSK 163-assal továbbított személyvonat Borsi (Borša, Szlovákia) és Sátoraljaújhely-Gyártelep (Slovenské Nové Mesto, Szlovákia) között. A kép a Trianon Kálváriáról készült, amelyet az elszakított területek és magyarok emlékének szenteltek. | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Emeletes | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Csap = Чол100 301 325 302 | |||||
Fontos csomópont és átrakóállomás az ukrán-szlovák-magyar hármashatárnál. Magyarország felé nem villamosított normál- és szélesnyomtávú vágányok biztosítják a kapcsolatot egy közös, egyvágányú vasúti Tisza-hídon át. A normál nyomtávú vágány Csap Személy pu.-ról ágazik ki, innen fonódott és csak normál nyomközű peronos vágányokra, valamint a normál fogadóvágányokra is be lehet járni. A széles vágányok a nagyobb hasznos hossz miatt jobban elnyúlnak Ágcsernyő felé, így őbelőlük egy nagy ívvel, valamivel távolabb ágazik ki a záhonyi széles vágány. Ez a vágány keresztezi a normál vágányokat a 3. km kitérő őrhelynél, ahol két normál és egy széles vágány áll rendelkezésre a hídon való áthaladásra várakozó, illetve a határőrök által átvizsgált vonatok várakoztatására. Ezután a normál és a széles vágányok fonódnak és együtt mennek föl a Tisza-hídra. A széles vágányt sokáig nem használták, helyette minden széles vonat Bátyú felé kelt át a Tiszán. 2011-ben azonban a Záhonyi Átrakó Körzet fejlesztése keretében ez is megújult és a felújítások ideje alatt az Ukrajnába visszatérő széles nyomköű tehervonatok is Záhonynál keltek át a Tiszán. Jelenleg a széles vágányok ismét használaton kívül állnak. A normál nyomközű tehervonatokat a MÁV M62-esei, a személyszállító vonatokat, köztük a Tisza gyorsvonatot is, a szintén trakciós 478 023, vagyis a volt M47 2023 továbbítja. Korábban ez záhonyi M41-esek feladata volt. A tényleges főirány a Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely-Ágcsernyő útvonal volt, ez ma a szlovák kapcsolat. Erre két egyenárammal villamosított vágány halad, amelyek közül az egyik széles, a másik normál nyomtávú. A személyvonatokat 163-as Pershingek, a tehervonatokat 131-es és 183-as villanymozdonyok továbbítják. A széles vágányon személyforgalom persze nincs, a tehervonatokat M62-esek, néha Vl11-esek viszik át.
| |||||
![]() Nagyfelbontású kép | MÁV-TR M41 2162 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A MÁV-Trakció 478 023 Csap állomáson a Záhonyból érkezett kishatárforgalmi személyvonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001 érkezik a Kárpátalja-expresszel Csap (Чол) állomásra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001 és egy csapat iskolás Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001 Csapon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Az UZ VL10 1480 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Az UZ ER2 330 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3 3375 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson, Ukrajnában, a nyomtávváltó telep tengelyátszerelő vágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson, Ukrajnában, a nyomtávváltó telep tengelyátszerelő vágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Tengelyátszerelés | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Tengelyátszerelés | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | 183 044-7 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2130 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M41 2162 Csapon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | M61 001 és a ZSSK Cargo 183 044-7 Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | VЛ10-1486 Csap (Чол) állomáson a Kárpátalja-expressz mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 és VL10-1486 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | VL10-1085(?) Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ VL10 1308 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ VL10 1308 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ ER2 869 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-2797 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ ЧМЭ3 4177 (CsME3 4177) Csap állomáson, Ukrajnában, a nyomtávváltó telep tengelyátszerelő vágányán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A normálnyomközű UZ CsME3 5152 Csap állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Csap (Чол) állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Csap (Чол) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Csap (Чол) állomás előtti tér | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | RŽD és UZ személykocsik a tengelyátszerelő csoportemelőin Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 183 044-7 Csapon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
100 | |||||
100 301 321 302 | |||||
321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | ЧМЭ-3181 egy sínmezőfektető vonattal Bótrágy (З.П. БАТРАДЬ) és Bátyú (БАТЬОВО-ПАС) állomás között a régi delta elágazásánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | ЧМЭ3-3375 és M61 001 a Kárpátalja-expresszel Bátyú (БАТЬОВО-ПАС) állomás és Bótrágy (З.П. БАТРАДЬ) között a régi delta elágazásánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | ЧМЭ3-3375 és M61 001 a Kárpátalja-expresszel Bátyú (БАТЬОВО-ПАС) állomás és Bótrágy (З.П. БАТРАДЬ) között a régi delta elágazásánál | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3181 Bótrágy és Bátyú között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 632-3 Bótrágy megállóhely (З.П. БАТРАДЬ) és Bátyú személypályaudvar (БАТЬОВО-ПАС.) között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 632-1 Bátyú és Bótrágy között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 632-1 Bátyúnál | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | ЧМЭ3-3375 és M61 001 a Kárpátalja-expresszel Bátyú (БАТЬОВО-ПАС) állomás és Bótrágy (З.П. БАТРАДЬ) között a régi delta elágazásánál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3181 Bótrágy és Bátyú között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 Bátyú és Bótrágy között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 Bátyúnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1-632-1 Bótrágy és Bátyú között | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 632-3 Bátyú személypályaudvar (БАТЬОВО-ПАС.) és Bótrágy megállóhely (З.П. БАТРАДЬ) között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-3 Bátyú személypályaudvar (БАТЬОВО-ПАС.) és Bótrágy megállóhely (З.П. БАТРАДЬ) között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-3 a bátyúi deltánál | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 632-3 Bátyú és Bótrágy között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-1 Bátyú és Bótrágy között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-3 Bátyúnál | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 632-1 Bátyúnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-1 Bátyúnál | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A Kárpátalja-expressz Mezőkaszony előtt | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Mezőkaszony = Косонь321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | ЧМЭ3-3375 és M61 001 a Kárpátalja-expresszel Mezőkaszony (КОСИНИ) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Mezőkaszonyban | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 769-1 Mezőkaszonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Mezőkaszony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-1 Mezőkaszony (Косини) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-3 Mezőkaszony (Косини) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-1 és D1 585-3 Mezőkaszony (Косини) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-1 Mezőkaszony (Косини) állomáson | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 769-3 Mezőkaszonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-3 Mezőkaszonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 585-1 Mezőkaszonyban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-1 és 582-3 Bátyúnál | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 769-1 Mezőkaszony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 769-3 Mezőkaszony állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Mezőkaszony állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
Beregszász = Берегово321 342 | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz iránytáblája | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 érkezik a lembergi gyorssal Beregszászra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 Beregszászon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 indul Beregszászról | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 indul Beregszászról | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Bereszászon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 és M61 001 Beregszászon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | 2M62 1202 a lembergi gyorssal Beregszászra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 2M62 1202 a lembergi gyorssal Beregszászra | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Beregszász állomás forgalmi szolgálattevője | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Fölszállás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Gyorsvonatos jelenet | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Kalauznők | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Integető emberek a lembergi gyorsból | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Beregszász állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Beregszász állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Dsida Jenő emléktáblája a beregszászi vasútállomás utcai homlokzatán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
![]() | CsME3-3375 és M61 001 dolgozik, hogy hússzal előrevonszolják magukat a nagybaktai megállónál (Велика Бахта) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Nagybakta = Велика Бакта321 | |||||
![]() | A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3-3375 Nagybakta megállóhelyen | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Nagybaktán | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
![]() | CsME3-3375 és M61 001 Csetfalvánál (Четово) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 és M61 001 Tiszaújlaknál (Вилок) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ D1 632 Csetfalva és Tiszaújlak között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Az UZ D1 769-3 Csetfalva és Tiszaújlak között | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Tiszaújlak = Вилок321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | A MÁV-Nosztalgia M61 001, az Ukrán Vasutak ЧМЭ3-3375 és a D1 563-3 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 563-3, CsME3-3375 és M61 001 Tiszaújlaknál (Вилок) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 563-3 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 563-3, CsME3-3375 és M61 001 Tiszaújlaknál (Вилок) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A MÁV-Nosztalgia M61 001 és az Ukrán Vasutak ЧМЭ3-3375 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 és M61 001 Tiszaújlakon | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
321 | |||||
Nagyszőlős = Виноградів321 342 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001 Nagyszőlős (Виноградoвo - Закарпатська) állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001 és D1 632-3 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | D1 632-3 és M61 001 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | THK2-8611 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Nagyszőlős (Виноградoвo - Закарпатська) állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | ТГК2-8611 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | TGK2-8611 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | D1 632-3 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Borzsavölgyi Gazdasági Vasút végállomása Nagyszőlősön (Виноградів) | ||||
Fotó: | |||||
321 | |||||
![]() | D1 632-1 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | D1 632-1 Nagyszőlősön | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
321 | |||||
321 | |||||
Nevetlenfalu = Неветленфолу | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | M61 001-re T. Hámori Ferenc néz föl Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) a Kárpátalja-expresszel | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-3375 Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-1920 Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | CsME3-1920 tehervonatával Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A Kárpátalja-expressz köszöntése Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Búcsú Nevetlenfalutól (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | M61 001 Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() | CsME3-3375 tehervonattal Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-1920 széles tehervonattal Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-3375 Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-1920 Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-1920 Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CsME3-1920 Nevetlenfaluban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Oboakoncert Nevetlenfaluban (Неветленфoлу/ДЯКОВО) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nevetlenfalu | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nevetlenfalu | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nevetlenfalu | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Nevetlenfalu | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Dakovo állomás | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Halmi = Halmeu314 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A 60-0388-3 pályaszámú (most épp normálnyomközű) Sulzer Halmiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | CFR MARFA 60-1170-4 Halmiban (Halmeu, Romania) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Szabad a csók! | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 65-1013-5 Halmiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | A Kárpátalja-expressz M61 001-gyel és a 65-1013-5 pályaszámú Jimmyvel, valamint a 79-0115-0 pályaszámú Malactaxi Halmiban (Halmeu) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 65 1013-5 és 79-0115-0 Halmiban (Halmeu, Romania) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 65-1013-5 és 79-0115-0 Halmiban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
314 | |||||
314 | |||||
314 | |||||
314 | |||||
Mikola = Micula314 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A CFR 60 1197-2 Mikola megálló-rakodóhelyen | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
314 | |||||
113 314 | |||||
113 314 | |||||
Szatmárnémeti = Satu Mare114 115 311 113 314 | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Girls gone wild - még a lányok is vonatot fotóznak | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A Kárpátalja-expressz M61 001-gyel és a 65-1013-5 pályaszámú Jimmyvel Szatmárnémetiben | ||||
Fotó: Székely Viktor | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | A Kárpátalja-expressz M61 001-gyel és a 65-1013-5 pályaszámú Jimmyvel Szatmárnémetiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() Nagyfelbontású kép | Sínautóbusz és templom Szatmárnémetiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 60 1197-7 a szatmárnémeti fűtőházban (Satu Mare) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 60-0796-7 Szatmárnémetiben (Satu Mare, Románia) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 62 0653-6 a szatmárnémeti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 65-1013-5 Szatmárnémetiben (Satu Mare, Románia) | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 65-1013-5 Szatmárnémeti/Satu Mare állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | 79-0138-2 Szatmárnémetiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||
![]() | Vágánygépkocsi Szatmárnémetiben | ||||
Fotó: Takács Bence | |||||