230. számú vasútvonal
RhB Albulabahn: Landquart - Thusis - Filisur - Bever - St. Moritz/San Murezzan
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Landquart = 523 m215 231 | ||||
A vonallal kapcsolatban lásd az RhB S-Bahn vonalát bemutató cikket! | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 630 100 Jahre Chur-DisentisLandquartban | |||
Fotó: RhB Sajtó | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 615 Landquartban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Gm 3/3 233 Landquart állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB új, ABe 4/16 3101 pályaszámú S-Bahn motorvonata tesztelés alatt Landquartban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az SBB Am 841 036-7 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 616 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 703 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Gm 4/4 241 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3502 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Két ABe 4/16-os (az első a 3101) S-Bahn Allegra Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Be 4/4 516 Landquart állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
RhB landquarti fűtőház | ||||
A Rhätische Bahn legnagyobb fűtőháza, villamosított fordítókoronggal, körfűtőházzal, zárt mosóépülettel, és az elővárosi ABe 4/16 Allegra-motorvonatok karbantartó-csarnokával. Mellette több, már használaton kívüli mozdonyt is tárolnak. Előzetes egyeztetés alapján látogatható. Részletesebb leírás a vonalat bemutató cikkben. | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4I 603 Landquartban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Mozdonyok a landquarti fűtőházban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A landquarti körfűtőház előtt áll a Ge 4/4II 628 és a Ge 4/4II 629 | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB egyik Bébi-Krokodil-ja, Ge 6/6I 414 a landquarti fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB egyik Bébi-Krokodil-ja, Ge 6/6I 414 a landquarti fűtőházban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A frissen felújított Ge 6/6II 707 Landquartban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Egy háromrészes ABe 8/12 Allegramotorvonat érkezik a landquarti mosóba | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB G 4/5 108 és G 4/5 107 Landquartban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4I 602 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4I 602 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Mozdonyok a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4I 602 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4I 602 és Ge 4/4I 603 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Villanymozdonyok a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Villanymozdonyok a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Villanymozdonyok a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 4/4II 629 Tiefencastela landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4II 627 Reichenau-Taminsa landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Villanymozdonyok Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4II 628 a landquarti fordítókorong mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 649 Lavinhegyipályás nehéz villanymozdony a Holcim cementgyár festését viseli | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB egyik Bébi-Krokodil-ja, Ge 6/6I 414 a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB egyik Bébi-Krokodil-ja, Ge 6/6I 414 a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 6/6II 703 St. MoritzLandquart fűtőházában | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 704 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A frissen felújított Ge 6/6II 707 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A felújított Ge 6/6II 701 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 707 és a Ge 6/6I 414 a landquarti fűtőházban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A padló alatti kerékeszterga Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy háromrészes ABe 8/12 Allegramotorvonat érkezik a landquarti mosóba | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB G 3/4 1 pályaszámú gőzmozdonya, a Landquart-Davos-Bahn első gőzgépe, a Rhätia | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB G 4/5 108 és G 4/5 107 Landquartban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A négyrészes, egyáramrendszerű, kisebb teljesítményű Allegrák leendő javítócsarnoka | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Chur = 584 m215 | ||||
Nagyfelbontású kép | Az SBB Re 420 11113 egy zürichi InterRegio vonattal Chur állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az SBB Re 4/4 11109 Swiss Expressfestésű mozdonya egy igen vegyes szerelvénnyel Churban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az SBB Ee 922 018-7 pályaszámú kis Stadler tolatómozdony Chur állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 3/3 214-es és a Gm 3/3 233-as tolatómozdonyok az új churi fűtőháznál | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Két Be 4/4-es S-Bahn motorvonat arcéle Churban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az SBB Re 4/4 11223 Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
SBB billenőszekrényes városközi motorvonat (ICN) Chur üzemi pályaudvarán | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4II 629-es villanymozdonya Chur állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 648 LanxessChurban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 705 tolat Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 2/4 222 Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 3/3 214-es és a Gm 3/3 233-as tolatómozdonyok az új churi fűtőháznál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 3/3 214 Chur állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 3/3 215 Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Be 4/4 514 pályaszámú S-Bahn motorvonat 1714 pályaszámú vezérlőkocsija Chur állomás legkülső peronja mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Be 4/4 514 pályaszámú S-Bahn motorvonata Churban, az S2-es Chur-Thusis járatként | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Be 4/4 514 pályaszámú S-Bahn motorvonat 1714 pályaszámú vezérlőkocsija Chur állomás legkülső peronja mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 512-es motorvonat Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 511-es motorvonat Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy áramszedővel fölszerelt RhB poggyászkocsi Churban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Chur Stadt = Arosabahn | ||||
Nagyfelbontású kép | Az ABe 8/12 3504 Dario ColognaArosába indul Chur Stadt állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az ABe 8/12 3504 Dario ColognaArosába indul Chur Stadt állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Felsberg = 569 m215 | ||||
Nagyfelbontású kép | A kilátás Felsberg aluljárójából | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 2/4 222-es nosztalgia-villanymozdonya Felsbergben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Heinekenes ládák egy italos logisztikai központ iparvágánya mellett Felsbergben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Felsberg D55-öse | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
215 | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 616 Felsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 651 Glacier on TourFelsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 647 Felsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az Erlebniszug Albula élén a Ge 6/6I 415-össel Domat/Ems és Felsberg között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 513 Felsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 514-es S-Bahn Felsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 512 Domat/Ems és Felsberg között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 511 Felsberg és Domat/Ems között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 631 Domat/Ems és Felsberg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 625 Felsberg és Domat/Ems között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 646 Domat/Ems és Felsberg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB ABe 8/12 3508 Richard Coraya Bernina-Express panorámavonattal Domat/Ems és Felsberg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB ABe 8/12 3515 Alois CarigietDisentis-Chur railriderrel Domat/Ems és Felsberg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 512 Felsberg és Domat/Ems között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 514 Domat/Ems és Felsberg között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4-es S-Bahn Felsberg és Domat/Ems között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Kuoni Transporte dizájnos logisztikai központja durván hozzátoldott rakodótetővel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Kuoni Transporte rakodója Felsbergnél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Domat/Ems215 | ||||
Az RhB Be 4/4 511 motorvonat Domat/Ems állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Domat/Ems megálló peronja a Reichenau-Tamins felé vezető vágány mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Ems Chemie fonódott iparvágányának kiágazása és terelő-csonkavágánya Domat/Ems és Ems Werk között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Alpesi ipar: az Ems Chemie a Rhätische Bahn vonala mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Alpesi ipar: az Ems Chemie a Rhätische Bahn vonala mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Alpesi ipar: az Ems Chemie a Rhätische Bahn vonala mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Alpesi ipar: az Ems Chemie a Rhätische Bahn vonala mellett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Ems Werk | ||||
Fűrészüzem Ems Werknél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Übergabebahnhof Ems Werk215 | ||||
Nagyfelbontású kép | Az SBB-CFF-FFS Re 420 11241 pályaszámú mozdonya és testvére által vontatott tehervonat az RhB fonódott iparvágányán Domat/Ems és Ems Werk között | |||
Fotó: mostlybytrain | ||||
Normálnyomközű tartálykocsik Ems Werknél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Ems Chemie T239-S01 pályaszámú iparvasúti mozdonya | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
215 | ||||
Normálnyomközű tartálykocsik, az ipari mozdonyok fűtőháza és a Sallinger-fatelepre vezető fonódott iparvágány aluljárója Ems Werknél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Reichenau-Tamins = 604 m232 | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 632 Zizersés 616 Filisurtandemben egy nehéz tehervonat élén Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 514 és Tm 2/2 119 Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Be 4/4 514 motorvonat 1714 pályaszámú vezérlőkocsija Reichenau-Tamins állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Tejesbödönök kirakodása Reichenau-Tamins állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Reichenau-Tamins felvételi épülete | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Gyülekezik a PFT-csapat Reichenau-Taminsban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 632 Zizersés 616 Filisurtandemben egy nehéz tehervonat élén Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 4/4III 651 Glacier on Tournagyteljesítményű, hegyipályás villanymozdonya Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 4/4III 651 Glacier on Tournagyteljesítményű, hegyipályás villanymozdonya Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Egy Albulabahn gyorsvonatot húz be a Ge 4/4III 641-es Coop-mozdony Reichenau-Tamins állomásra | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 650 Unesco-WelterbeReichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Tm 2/2 119 Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Tm 2/2 119 a darabáru-raktár előtt Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: | ||||
Az RhB Gmf 4/4 242 Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Be 4/4 515 Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Tm 2/2 119 és a Be 4/4 514 Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Tm 2/2 119 és a Be 4/4 514 Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Be 4/4 514 Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: | ||||
A Be 4/4 514 motorvonat 1714-es vezérlőkocsija Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: | ||||
A Be 4/4 515 motorvonat 1715-ös vezérlőkocsija Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Be 4/4 515 motorvonat 1715 pályaszámú vezérlőkocsija Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB 1711-es pályaszámú Be 4/4 vezérlőkocsija Reichenau-Tamins állomáson egy Thusisba tartó S-Bahn vonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Be 4/4 511 motorvonat Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Tejrakodás Reichenau-Tamins állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 632 Zizersés 616 Filisurtandemben egy nehéz tehervonat élén Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Zúzottkőszállító kocsik Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Zúzottkőszállító kocsik Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Zúzottkőszállító Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Vasaljak egy mellékvágányban Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Magánaljak a vegyvédelmi csonkában Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Maszek éjjel-nappalo önjáró síncsavarozógép | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Törpe tolatásjelző Reichenau-Taminsban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Donawitz-i sín | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Reichenau | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Reichenau: előtérben az állomásról a faluba vezető Rajna-híd, a háttérben az RhB Hátsó-Rajna fölötti hídja | ||||
Fotó: | ||||
232 | ||||
A Ge 6/6II 702 a reichenaui Hátsó-Rajna hídon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Hinterrheinbrücke232 | ||||
Nagyfelbontású kép | RhB Ge 4/4II a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 647 Bündner Kantonalbanka reichenaui Hátsó-Rajna hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 705 egy Disentis/Mustér - Landquart tehervonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 705 egy Disentis/Mustér - Landquart tehervonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 511-es S-Bahn Rhäzünsből Schiersbe tart a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Be 4/4 514-es Rhäzünsbe tartó S-Bahn vonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 4/4II 628 egy Disentis/Mustér - Chur - Vereinatunnel - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4II 628 egy Disentis/Mustér - Chur - Vereinatunnel - Scuol-Tarasp RegioExpress vonattal a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Egy Rhätische Bahn Ge 4/4II Reichenau-Taminsnál | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 647 Bündner Kantonalbanka reichenaui Hátsó-Rajna hídon | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Be 4/4 511 pályaszámú S-Bahn motorvonat egy S1-es járattal Rhäzünsbe menet halad át a reichenaui Hátsó-Rajna hídon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Be 4/4 511 pályaszámú S-Bahn motorvonat egy S1-es járattal Rhäzünsbe menet halad át a reichenaui Hátsó-Rajna hídon | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Be 4/4 511-es S-Bahn Rhäzünsből Schiersbe tart a Hátsó-Rajna hídján Reichenau-Taminsnál | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Be 4/4 514-es Rhäzünsbe tartó S-Bahn vonattal a Reichenau-Tamins melletti Hátsó-Rajna-hídon | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 514 Reichenau-Taminsnál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Ez a RE is egy áramszedős poggyászkocsival a végén érkezett | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A RegioExpress két teherautó-cserefelépítményt hozott | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A fotóhely lejárata | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Abzw Reichenau Farsch232 | ||||
Az RhB Ge 4/4II 611 Log inFarsch elágazásnál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 643-as Ems Chemieaz önállóan közlekedő Zermatt-St. Moritz GEX-szel Reichenau-Tamins és Bonaduz között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Be 4/4 513-as S-Bahn motorvonat 1713-as vezérlőkocsija Reichenau-Tamins és Bonaduz között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az Albulabahnra tart a Ge 4/4III 650-es, az Albula-Bernina vonalak UNESCO Világörökség tagságát hirdető mozdony | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 515-ös S-Bahn motorvonat Bonaduz és Reichenau-Tamins között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 515-ös S-Bahn motorvonat Bonaduz és Reichenau-Tamins között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 612 pályaszámú, tirisztoros villanymozdonya még eredeti lámpákkal és zöld színben Rhäzüns mellett 1985. szeptember 12-én | |||
Fotó: Werner Brutzer | ||||
Rothenbrunnen = 622 m | ||||
Nagyfelbontású kép | Be 4/4 513 a 1713-as, új lámpás vezérlőkocsival Rothenbrunnenben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Egy Pelton-kerék Rothenbrunnennél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 644 SavogninRothenbrunnen és Rodels-Realta között a Glacier-expresszel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az útba épített iparvágány Rothenbrunnennél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Normál nyomközű iparvágány Rothenbrunnennél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Normál nyomközű iparvágány és az RhB vágányának keresztezése Rothenbrunnennél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Schloss Ortenstein | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4III 644 SavogninRothenbrunnen és Rodels-Realta között a Glacier-expresszel | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4III 644 SavogninRothenbrunnen és Rodels-Realta között a Glacier-expresszel a Schloss Ortensteinnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4III 641 pályaszámú, Coopreklámmatricás villanymozdonya Rodels-Realta és Rothenbrunnen között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Be 4/4 512 pályaszámú S-Bahn motorvonata a 1712 pályaszámú vezérlőkocsival Rothenbrunnen és Rodels-Realta között halad a Schloss Ortensteinnél | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Be 4/4 512 pályaszámú S-Bahn motorvonat Rodels-Realta és Rothenbrunnen között a Schloss Ortensteinnél | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 641 pályaszámú, Coopreklámmatricás villanymozdonya Rodels-Realta és Rothenbrunnen között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 641 pályaszámú, Coopreklámmatricás villanymozdonya Rodels-Realta és Rothenbrunnen között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Be 4/4 512 pályaszámú S-Bahn motorvonat Rodels-Realta és Rothenbrunnen között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 647 Rodels-Realta és Cazis között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Be 4/4 1714 Rodels-Realta és Cazis között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Thusis = 697 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Tm 2/2 117 Thusis állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Hinterrheinbrücke | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 6/6I 415 pályaszámú Krokodil-villanymozdonya egy tehervonattal a Thusis előtti régi Hátsó-Rajna-hídon 1986. január 8-án | |||
Fotó: Werner Brutzer | ||||
Tiefencastel = 884 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 642 Tiefencastelben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 642 Tiefencastelben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosTiefencastel állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 6/6II 702 Tiefencastel állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Busz kerékpárszállító támokkal Tiefencastelben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Surava és Tiefencastel között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Surava és Tiefencastel között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosSurava és Tiefencastel között a Glacier-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn ABe 8/12 3508 AllegraTiefencastel és Surava között egy Bernina-Express vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 617 RePowerTiefencastel és Surava között egy tehervonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 633 Tiefencastel és Surava között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 646 Tiefencastel és Surava között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 651 Glacier on TourTiefencastel és Surava között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 648 LanxessSurava és Tiefencastel között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 650 UNESCO-WelterbeTiefencastel és Surava között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 643 Ems ChemieSurava és Tiefencastel között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn ABe 8/12 3508 AllegraTiefencastel és Surava között egy Bernina-Express vonattal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Surava = 939 m | ||||
Surava és Alvaneu valójában nem csak teherforgalmat szolgálnak ki, minden reggel a GmP hegymenetben és az egyik esti RB völgymenetben megáll itt, így ideálisan lehet fotózni jönni ide. A helyváltoztatás utána gyalog vagy busszal oldható meg. | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 6/6II 706 Surava állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 6/6II 705 Surava állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 705 Surava állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 705 Surava állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Tm 2/2 16-os síntraktor Surava állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Tm 2/2 26-os síntraktor Surava állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Schmittnertobel-Viadukt = 137 m | ||||
Más források Schmittentobel-Viaduktnak hívják. | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 a Schmittentobel-Viadukton Alvaneu és Filisur között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Schmittnertobel-Viadukt | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Zalaint-Tunnel = 27 m | ||||
A Ge 4/4III 641 Filisurnál a Zalaint-alagútnál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Landwasser-Viadukt = 142 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 a Landwasser-Viadukton Alvaneu és Filisur között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 647 a Landwasser-Viadukton Alvaneu és Filisur között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 652 Hockey Club DavosAlvaneu és Filisur között a Landwasser-Viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB G 4/5 107 pályaszámú nosztalgia-gőzmozdonya a Landwasser-viadukton Filisurnál | |||
Fotó: Daniele Donadelli | ||||
A Ge 4/4III 647 a Landwasser-Viadukton Alvaneu és Filisur között | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 641 Filisurnál a Landwasser-viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Filisur = 1080 m231 | ||||
Nagyfelbontású kép | A régi KÖFI-pult Filisurban a restiben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 642 Filisurban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 642 Filisurban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 644 Filisurban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A régi KÖFI-pult Filisurban a restiben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Faleinerweg-Tunnel = 36 m | ||||
Az igencsak vegyes vonatunkba egy Gourmino étkezőkocsi és két Coop hűtőkonténer is jutott - a háttérben az első spirálalagút, a Greifenstein-Kehrtunnel kijárata Filisur fölött | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A 36 méter hosszú Faleinerweg-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Ruegna-, Kleiner Cruschetta és Grosser Cruschetta-Tunnel, Cruschetta-galéria = 21+74+417 m | ||||
A Ruegna-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Kleiner Cruschetta-Tunnel és a galéria | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Grosser Cruschetta-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bellaluna-Tunnel = 28 m | ||||
A Bellalunna-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Stulsertobel | ||||
A Stulsertobel-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Stulsertobel-Viadukt és az alagút másik vége | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Stulsertobel-2 Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Streda-Tunnel = 74 m | ||||
Streda-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bergünerstein-Tunnel = 409 m | ||||
Bergünerstein-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Glatscheras-Tunnel = 334 m | ||||
A kőomlások miatt épített Glatscheras-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 647 Bergün/Bravuogn és Stugl/Stuls között | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 647 Bergün/Bravuogn állomásra érkezik Stugl/Stuls felől | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Bergün/Bravuogn = Bergün | ||||
1372 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 633 a szokásos reggeli GmP-vel jár be Bergün/Bravuogn állomásra | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 COOPBergün/Bravuogn állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Tm 2/2 116 Bergün/Bravuogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Tm 2/2 116 pályaszámú Schöma traktor Bergün/Bravuogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az Albulabahn a világörökség része - de azért a kötelező kajaautomata ott van | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | Aláverőgép Bergün/Bravuogn állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 644 és a Tm 2/2 116, valamint egy aláverőgép Bergün/Bravuogn/Madruns állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 644 és a Tm 2/2 116, valamint egy aláverőgép Bergün/Bravuogn/Madruns állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 647 Bergün/Bravuogn állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6I 407 Bergünben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6I 407 és a Ge 4/4III 647 Bergünben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6I 407 Bergünben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6I 407 át lett helyezve az Albula-múzeum elé | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 706 Bergün/Bravuogn állomáson | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Rhätische Bahn bergüni fűtőháza hajnalban (Bergün/Bravuogn, Graubünden, Svájc) | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Tm 2/2 116 Bergün/Bravuogn állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Karcsi Bergün/Bravuogn/Madruns állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Fölvonult a PFT Bergünben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Fölvonult a PFT Bergünben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Fölvonult a PFT Bergünben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Fölvonult a PFT Bergünben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Aláverőgép vált teret Bergün/Bravuogn állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Gyorsvonat Bergünben | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 648 Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6I 415 és a Ge 4/6 353 Bergün/Bravuogn és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 644 Preda és Bergün között | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Jó helyen volt a szállásunk | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 652 Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 644 egy Chur - St. Moritz RegioExpresszel Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 705 Preda és Bergün/Bravuogn között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 705 Preda és Bergün/Bravuogn között | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Clix-Viadukt = 69 m | ||||
A Ge 4/4III 650 UNESCO-Welterbea Clix-viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 650 UNESCO-Welterbea Clix-viadukton | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
God-Wendetunnel = 487 m | ||||
God-Wendetunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
God-Wendetunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 651 Glacier on Touregy St. Moritz - Chur REX-szel Muot és Bergün között a vonalkifejtés második szintjén | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 658 RhB Teama Glacier-Express közvetlen kocsikat is továbbító RegioExpress vonattal Bergün/Bravuogn és Preda között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 644 LazzariniPreda és Bergün/Bravuogn között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 6/6II 702 tehervonatával Bergün/Bravuogn és Preda között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 6/6II 705 Preda és Bergün/Bravuogn között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 6/6II 706 Bergün/Bravuogn és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3503 Bergün/Bravuogn és Preda között egy Bernina-Express vonattal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 641 Coopegy Chur - St. Moritz RegioExpresszel Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 651 Glacier on Touregy St. Moritz - Chur REX-szel Muot és Bergün között a vonalkifejtés második szintjén | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4III 658 RhB Teama Glacier-Express közvetlen kocsikat is továbbító RegioExpress vonattal Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 650 Preda és Bergün/Bravuogn között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 647 A&M AGBergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 702 tehervonatával Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 706 Bergün/Bravuogn és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 702 Bergünnél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3513 Bergün/Bravuogn és Preda között az aznapi második Bernina-Express szerelvényt húzva | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 658 RhB Teama Glacier-Express közvetlen kocsikat is továbbító RegioExpress vonattal Bergün/Bravuogn és Preda között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 644 Preda és Bergün között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | RegioExpress a sötétben Bergünnél | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
RegioExpress a sötétben Bergünnél | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 644 Preda és Bergün között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Val-Tisch-Viadukt = 102 m | ||||
Val Tisch-Viadukt | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Presüra-Tunnel (Prasegras-Tunnel) = 34 m | ||||
Presüra-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Fuegna-Tunnel = 53 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 a Zalaint-alagútnál Alvaneu és Filisur között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 651 Glacier on Toura Fuegna-alagútnál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Albula-Viadukt I = 60 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 631 az Albula-I viadukton | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 az Albula-I viadukton Muot és Preda között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 641 az Albula-I viadukton Muot és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 642 A Rugnux-spirálalagút előtt és után | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 651 Glacier on Touraz Albula-I viadukton | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn tehervonatába sorozva egy aláverőgép mászik fölfelé az Albula-hágóra - a vonógép a Ge 6/6II 705 | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 631 tehervonattal az Albula-I viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 651 Glacier on Touraz Albula-I viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
REX az Albula-I viadukton Muot és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Rugnux-Kehrtunnel = 662 m | ||||
Rugnux-Kehrtunnel és a hófúvás ellen védő kapu | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Rugnux-Lehnenviadukt = 74 m | ||||
Nagyfelbontású kép | [GIGAPAN] A Ge 4/4III 642 A Rugnux-spirálalagút előtt és után | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 641 a Rugnux-támviadukton Muot és Preda között | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az előbb látott tehervonat a Ge 6/6II 705-tel a Rugnux-viadukton | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Munkások másznak föl a viadukthoz | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Albula-Viadukt II = 96 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 647 az Albula-II viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Albula-Viadukt III = 138 m | ||||
| ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között az ingavonattal kiadott Schittelzuggal az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 616 és 617 Preda és Muot között tehervonattal az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 644 az Albula-II viadukton | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 653 Muot és Preda között az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 650 Preda és Muot között az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 706 az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 706 az Albula-III viadukton | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között az Albula-III viadukton | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 642 RhB-Teamreklámmozdony a Bergün és Preda közötti Albula-III viadukton | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 6/6II 704 az Albula-III viadukton | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Maliera-Galerie = 220 m | ||||
Maliera-galéria | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Albula-Viadukt IV = 44 m | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 642 RhB-Teamreklámmozdony a Muot és Preda közötti Albula-IV viadukton | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | [GIGAPAN] A Ge 4/4III 642 RhB-Teamreklámmozdony a Muot és Preda közötti Albula-IV viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 653 Muot és Preda között az Albula-IV viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4III 650 UNESCOaz Albulabahnon Preda és Muot között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Zuondra-Kehrtunnel = 535 m | ||||
Zuondra-Tunnel | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Muot és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között az ingavonattal kiadott Schittelzuggal | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között (a Schittelzug élén a 1723-as vezérlő) | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Muot és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 705 Muot és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Muot és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4I 605 Preda és Muot között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 644 Muot és Preda között az Alp Naz közelében | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn ABe 4/4III 3513 Bergün és Preda között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn ABe 8/12 3513 Preda és Muot között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Preda állomás kijárati jelzői Bergün felé | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Preda = 1789 m | ||||
A Ge 4/4III 650 UNESCO-WelterbePredában | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 650 Preda állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn ABe 4/4III 3513 Bergün és Preda között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Spinas = 1815 m | ||||
Spinas megállóhely az Albula-alagút bejáratánál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Spinas megállóhely az Albula-alagút bejáratánál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Gyorsuló mellékhelyiség Spinasban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Spinas | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4I sorozatú villanymozdony tehervonattal a behavazott Val Beverben, útban Alp Spinas és az Albulatunnel felé | |||
Fotó: Jan-Geert Lukner | ||||
Nagyfelbontású kép | Ge 4/4III sorozatú villanymozdony a Chur-Tirano viszonylaton közlekedő Bernina-expressz vonattal a behavazott Val Beverben, nem sokkal az Albula-alagút után | |||
Fotó: Jan-Geert Lukner | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 644 egy hóvirágos mezőn Bever mellett | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 644 egy hóvirágos mezőn Bever mellett | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 643 Spinas és Bever között a Val Beverben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 643 Bever és Spinas között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 646 Bever és Spinas között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 706 egy tehervonattal a Val Beverben | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 701 Bever és Spinas között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 703 Spinas és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3508 Bever és Spinas között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 642 RhB Teama Bernina-Express panorámavonattal a Val Beverben Bever és Spinas között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 650 UNESCO WelterbeSpinas és Bever között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Val Bever | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Kikericsek a Val Beverben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Bever = 1710 m233 | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 706 Bever állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4II 616 a valódi EngadinStar gyorsvonattal Beverbe érkezik | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Bever állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 651 Beverben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Megérkeztünk az Engadinba - konténerszállító bölcsőkocsikat tárolnak Beverben | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
233 | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
NEVA-ingavonat Bever és Samedan között az Oberengadinban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 707 Bever és Samedan között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Samedan = 1705 m233 | ||||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 630 és a Ge 3/3 215 Samedanban, a hálózat keleti központjában | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Tmf 2/2 89 pályaszámú traktor a samedani fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4II 624 Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaSamedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A BDt 1753 Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 705 és a Ge 4/4III 641 Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 4/4III 641 Samedanban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Az RhB Ge 4/4III 646 tolat Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 4/4III 645 tolat Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 652 Samedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Az RhB Ge 6/6II 702 Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Ge 6/6II 705 Samedanban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
A Rhätische Bahn Ge 3/3 214 Samedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Karika pózol a Tmf 2/2 86 pályaszámú, úgynevezett traktorral Samedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Dízel tolató Samedannál | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn (RhB) Tmf 2/2 86 Samedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Régi vezérlőkocsis szerelvény a samedani tárolóvágányon, a háttérben a Bernina-masszívummal | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Aláverőgép Samedanban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
Aláverőgép Samedanban | ||||
Fotó: Lászlófi Károly | ||||
RhB közúti hómaró Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A PFT Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Xmf 2/2 9921 Samedan állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Jellegzetes RhB teherkocsik | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Hotel Bernina épülete Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Aluljáró | ||||
Az új aluljáró a főút alatt Samedanban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4III 644 Celerina és Samedan között | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 651 Samedan és Celerina között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 644 Celerina és Samedan között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Celerina/Schlarigna = Celerina | ||||
1730 m | ||||
A Ge 4/4III 651 Celerina/Schlarigna állomáson | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 352 Celerina és St. Moritz között | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
Sankt Moritz/San Murezzan = 1775 m235 | ||||
1775 m | ||||
Nagyfelbontású kép | Sankt Moritz állomás | |||
Fotó: Takács Bence | ||||
Másnap reggel a Ge 4/4III 647 áll indulásra készen St. Moritzban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A Matterhorn-Gotthardbahn egyik EW II kocsija Sankt Moritzban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||
A régi és az új Glacier-Express St. Moritz-ban | ||||
Fotó: Takács Bence | ||||