233. számú vasútvonal
RhB Engadinerlinie: Pontresina/Puntraschigna - Samedan - Bever - Sagliains - Scuol-Tarasp
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
Hossz-szelvény:
Pontresina/Puntraschigna = Pontresina 235 | |||
1774 m | |||
Az ABe 8/12 3507 pályaszámú Allegra és a Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Poschiavo-Landquart tehervonat Allegrával Pontresina állomás átkapcsolható feszültségű vágányán | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 8/12 3508 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4 182 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 611 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Pontresina-Sagliains ingavonat Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 és a Tm 2/2 113 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Egy Pontresina/Puntraschigna felől Scuol-Taraspba közlekedő személyvonat halad nem sokkal indulás után Punt Muragl-nál Samedan felé, élén egy régi, Ge 4/4I sorozatú villanymozdonnyal | |||
Fotó: Josef Petrák | |||
A Ge 6/6II 702 Punt Muragl és Pontresina között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3511 Bernina Suot és Morteratsch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1752 pályaszámú vezérlőkocsi Punt Muragl és Pontresina között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn BDt 1756 Punt Muragl és Pontresina/Puntraschigna között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 6/6II 702 Pontresina és Punt Muragl között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn NEVA ingavonata Pontresina és Punt Muragl között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn ABe 8/12 3501 Punt Muragl és Pontresina között a Bernina-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Punt Muragl és Pontresina között a vonatból: szépen látszik, hogy velünk pontosan egyidőben fut be Sankt Moritz felől a Berninára tartó vonat | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 626 Punt Muragl és Samedan között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Samedan Güterumschlagszentrum | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
230 | |||
Az RhB Ge 4/4II 630 és a Ge 3/3 215 Samedanban, a hálózat keleti központjában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tmf 2/2 89 pályaszámú traktor a samedani fűtőházban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 624 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaSamedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1753 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 6/6II 705 és a Ge 4/4III 641 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 641 Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
230 11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
NEVA-ingavonat Bever és Samedan között az Oberengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
230 | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 706 Bever állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 616 a valódi EngadinStar gyorsvonattal Beverbe érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Bever állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 651 Beverben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Megérkeztünk az Engadinba - konténerszállító bölcsőkocsikat tárolnak Beverben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 644 LazzariniLa Punt-Chamues-ch és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn BDt 1755 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, az előtérben az Inn folyóval | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619/BDt 1754 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A japán fotósok kicsit rossz fele néznek | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, a háttérben a Ruina da Guardavallal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 618 La Punt-Chamues-ch és Madulain között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Egy különleges fogás: a Ge 6/6II 707 egy Engadin Star vonattal Madulainban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A váróterem Madulain megállóhelyen | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 631 Madulainban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 Madulainban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1758 Zuoz állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zuoz állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Engadinerlinie villamosításának korából származó trafóház | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
NEVA ingavonat Zuoznál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn BDt 1754 Cinuos-chel/Brail és S-chanf között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 120 méter hosszú Val Susauna-Viadukt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 619 Cinous-chel-Brailban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4I 602 Cinous-chel-Brail előtt az Inn-viadukton, még zöld színben, régi vezetőfülkével | |||
Fotó: Werner Brutzer | |||
Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Allegra az Inn-viadukton Cinuos-chel/Brailnál egy Engadin Star vonattal (Landquart - Vereina - St. Moritz) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az Oberengadint az Unterengadintól elválasztó szurdokban viadukt-alagút-viadukt típusú vonalvezetés van | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Visszanézés a Brail I alagútra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kilátás a Val Verda-Viaduktról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Carolina forgalmi kitérő az Engadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Tantermozza-Viadukt = 99 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Vallaina-dal-Luf-Viadukt = 48 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 625 Carolina forgalmi kitérő és Zernez állomás között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 1754-es vezérlőkocsi Zerneznél | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Zernez és Carolina között, vezérlési gondok miatt kivételesen géppel előre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 Carolina és Zernez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
TÜZÉP-rakodó Zernez mellett, mellette a bejárati jelző | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, amit éppen átépítettek akkortájt | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Zernez állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Schloss Wildenberg kastély Zernezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Artézi forrás Zernezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Parkolóház Zernezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Zernez házai | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, a háttérben egy alacsonyan fekvő Inn-híddal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1751 Susch és Zernez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tehervonat indul Landquartba Zernezből | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn ABe 8/12 3511 Susch és Zernez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsi Susch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Val-Ota-Tunnel/Valauta-Tunnel = 126/128 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 6/6II 704-es egy Zernez - Landquart tehervonattal Susch és Sagliains között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A kereszt után érkezik az RhB Ge 4/4II 631-es Scuol-Taraspba tartó vonatával. A kép Susch és Sagliains között készült. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
231 | |||
A BDt 1752 pályaszámú Stadler NEVA-vezérlőkocsival előre közlekedő Scuol-Tarasp - Pontresina ingavonat Sagliains és Susch között a Vereina-bázisalagút deltavágányának régies stílusúra épített kiágazásánál az Unterengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Sasslatsch II elágazás, jobbra Sagliains az Engadinban, balra Klosters a Prättigauban a Vereina-bázisalagúton keresztül | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 620 Sagliains állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
231 | |||
Az RhB Ge 4/4II 622 Hakone-Tozan Railwayreklámmozdony (ami tényleg narancssárga!) Sagliains állomáson a Scuol-Tarasp - Chur - Disentis/Mustér RegioExpress vonattal | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4III 643 autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABt 1702 pályaszámú kis vezérlőkocsi autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kereszt a Ge 4/4II 616-tal Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 620 Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 616 és az autószállítós Ge 4/4III 648 Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vereina-bázisalagutas autószállító vonat Sagliains állomáson az Engadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (távozás Sagliaigns felé) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (érkezés Lavin felől) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Kimaradt jelenetek rovatunk: a lavini viadukton kicsit belecsúszott a fákba a hangtalanul suhanó mozdonyvonat | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 622 Lavin állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Lavin állomás és az 1754-es pályaszámú NEVA (NEue VEreina) vezérlőkocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Lavin állomás | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Curtins-Viadukt I és II = 57+62 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Lavin és Guarda között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB G 4/5 108 pályaszámú nosztalgia-gőzmozdonya a Guarda előtti Val Tuoi-Viadukton | |||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Guarda és Lavin között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 633 Guarda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/6 353 pályaszámú villanymozdonya egy nosztalgiavonattal Ardeznél | |||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ardez és Guarda között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 érkezik Ardez állomásra | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 624 Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Régi áramátalakító épület Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Ardez állomás | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ftan-Baraigla és Ardez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ardez és Ftan-Baraigla között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ftan-Baraigla és Ardez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Bt 1721 Ftan-Baraigla és Ardez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 633 Ftan-Baraigla állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 Ftanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fölszálló utast jelző készülék Ftanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fora-da-Dablade-Viadukt = 66 m | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB Ge 4/4II 633 pályaszámú villanymozdonya Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át - a háttérben Tarasp vára | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 704, szép, kereklámpás tehervonati villanymozdony Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át rövidke tehervonatával - a háttérben Tarasp vára | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 631 Scuol-Tarasp mellett a Val-Corgnanca-Viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
A Ge 4/4II 625 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között a 107 méter hosszú Nairs-Viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
11 kV 16,7 Hz ~ | |||
Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 625 Scuol-Taraspban az ingavonatok csonkavágányán | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 633 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||