233. számú vasútvonal
RhB Engadinerlinie: Pontresina/Puntraschigna - Samedan - Bever - Sagliains - Scuol-Tarasp
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Pontresina/Puntraschigna = Pontresina235 | |||
1774 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az ABe 8/12 3507 pályaszámú Allegra és a Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Tm 2/2 113 Pontresina/Puntraschigna állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Poschiavo-Landquart tehervonat Allegrával Pontresina állomás átkapcsolható feszültségű vágányán | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB ABe 8/12 3508 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4 182 Pontresinában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 611 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Pontresina-Sagliains ingavonat Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 és a Tm 2/2 113 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Tmf 2/2 88 és a Ge 4/4II 620 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Gmf 4/4 242 Pontresina/Puntraschigna állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 8/12 3507 egy BEX-szel Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Előttem az utódom: Allegra és belszolgálativá visszaminősítésre váró ABe 4/4II-es Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4 182 (Berninabahn Ge 4/4 82) Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB ABe 4/4II 49 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az ABe 4/4II 49 munkavonattal Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn ABe 4/4III 56 és 53 St. Moritz és Pontresina között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4 182 (Berninabahn Ge 4/4 82) Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4 182 Pontresinában | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tolatás Pontresinában (Puntraschigna) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Tolatás Pontresinában (Puntraschigna) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Mi történik itt? A Berninabahnról érkezett esti Poschiavo-Landquart közvetlen tehervonat miatt nyolc perc késést szenved a Pontresina-Sagliains személy | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | Egy Pontresina/Puntraschigna felől Scuol-Taraspba közlekedő személyvonat halad nem sokkal indulás után Punt Muragl-nál Samedan felé, élén egy régi, Ge 4/4I sorozatú villanymozdonnyal | ||
Fotó: Josef Petrák | |||
A Ge 6/6II 702 Punt Muragl és Pontresina között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) ABe 8/12 3511 Bernina Suot és Morteratsch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Flazbachbrücke = 30 m | |||
A BDt 1752 pályaszámú vezérlőkocsi Punt Muragl és Pontresina között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn BDt 1756 Punt Muragl és Pontresina/Puntraschigna között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Ge 6/6II 702 Pontresina és Punt Muragl között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn NEVA ingavonata Pontresina és Punt Muragl között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn ABe 8/12 3501 Punt Muragl és Pontresina között a Bernina-Express panorámavonattal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Punt Muragl és Pontresina között a vonatból: szépen látszik, hogy velünk pontosan egyidőben fut be Sankt Moritz felől a Berninára tartó vonat | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 626 Punt Muragl és Samedan között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Cho d'Punt = 1715 m | |||
Samedan Güterumschlagszentrum | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Samedan = 1705 m230 | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 630 és a Ge 3/3 215 Samedanban, a hálózat keleti központjában | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Tmf 2/2 89 pályaszámú traktor a samedani fűtőházban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 624 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 100 Jahre BerninaSamedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1753 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 6/6II 705 és a Ge 4/4III 641 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 641 Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4III 646 tolat Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4III 645 tolat Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4III 652 Samedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 702 Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 6/6II 705 Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Teherkocsi lekapcsolása egy Scuol-Tarasp - Pontresina vonatról Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Rhätische Bahn Ge 3/3 214 Samedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Karika pózol a Tmf 2/2 86 pályaszámú, úgynevezett traktorral Samedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Dízel tolató Samedannál | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Tmf 2/2 86 Samedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Régi vezérlőkocsis szerelvény a samedani tárolóvágányon, a háttérben a Bernina-masszívummal | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Aláverőgép Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Aláverőgép Samedanban | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
RhB közúti hómaró Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A PFT Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Xmf 2/2 9921 Samedan állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Jellegzetes RhB teherkocsik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Hotel Bernina épülete Samedanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
230 | |||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | A Ge 4/4III 650 Samedan és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 630 Samedan és Bever között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
NEVA-ingavonat Bever és Samedan között az Oberengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Bever és Samedan között egy tehervonatot húzva az Oberengadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6II 707 Bever és Samedan között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Bever = 1710 m230 | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 6/6II 706 Bever állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 616 a valódi EngadinStar gyorsvonattal Beverbe érkezik | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Bever állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4III 651 Beverben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Megérkeztünk az Engadinba - konténerszállító bölcsőkocsikat tárolnak Beverben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4III 644 LazzariniLa Punt-Chamues-ch és Bever között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn BDt 1755 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, az előtérben az Inn folyóval | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619/BDt 1754 Madulain és La Punt-Chamues-ch között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A japán fotósok kicsit rossz fele néznek | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ruina da Guardaval | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 La Punt-Chamues-ch és Madulain között, a háttérben a Ruina da Guardavallal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 618 La Punt-Chamues-ch és Madulain között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Egy különleges fogás: a Ge 6/6II 707 egy Engadin Star vonattal Madulainban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Madulain = 1697 m | |||
Nagyfelbontású kép | A váróterem Madulain megállóhelyen | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 631 Madulainban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 Madulainban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zuoz = 1692 m | |||
A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1758 Zuoz állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zuoz állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az Engadinerlinie villamosításának korából származó trafóház | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | NEVA ingavonat Zuoznál | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn BDt 1754 Cinuos-chel/Brail és S-chanf között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Val Susauna-Viadukt = 120 m | |||
A 120 méter hosszú Val Susauna-Viadukt | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Cinuos-chel/Brail = 1628 m | |||
A Ge 4/4II 619 Cinous-chel-Brailban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Inn-Viadukt = 113 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4I 602 Cinous-chel-Brail előtt az Inn-viadukton, még zöld színben, régi vezetőfülkével | ||
Fotó: Werner Brutzer | |||
Nagyfelbontású kép | Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Engadini inga az Inn-viadukton Cinous-chel-Brailban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Allegra az Inn-viadukton Cinuos-chel/Brailnál egy Engadin Star vonattal (Landquart - Vereina - St. Moritz) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Mela-Viadukt = 81 m | |||
Az Oberengadint az Unterengadintól elválasztó szurdokban viadukt-alagút-viadukt típusú vonalvezetés van | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Brail-Tunnel I = 895 m | |||
Visszanézés a Brail I alagútra | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Verda-Viadukt = 53 m | |||
Kilátás a Val Verda-Viaduktról | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Carolina = 1568 m | |||
Carolina forgalmi kitérő az Engadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB 1753-as pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Zernez és Carolina között az Unterengadinban | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 625 Carolina forgalmi kitérő és Zernez állomás között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A 1754-es vezérlőkocsi Zerneznél | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/4II 612 Zernez és Carolina között, vezérlési gondok miatt kivételesen géppel előre | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn (RhB) Ge 4/6 353 és a Ge 6/6I 415 Carolina és Zernez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
TÜZÉP-rakodó Zernez mellett, mellette a bejárati jelző | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Zernez = 1470 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, amit éppen átépítettek akkortájt | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Zernez állomás | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Schloss Wildenberg kastély Zernezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Artézi forrás Zernezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Parkolóház Zernezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Zernez házai | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB ABe 8/12 3504 pályaszámú Allegra motorvonata egy EngadinStar járattal Zernez állomáson, a háttérben egy alacsonyan fekvő Inn-híddal | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn (RhB) BDt 1751 Susch és Zernez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Tehervonat indul Landquartba Zernezből | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Susch = 1434 m | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn ABe 8/12 3511 Susch és Zernez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsi Susch állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 704-es egy Zernez - Landquart tehervonattal Susch és Sagliains között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A kereszt után érkezik az RhB Ge 4/4II 631-es Scuol-Taraspba tartó vonatával. A kép Susch és Sagliains között készült. | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Abzw. Sasslatsch II = 1432 m231 | |||
Nagyfelbontású kép | A BDt 1752 pályaszámú Stadler NEVA-vezérlőkocsival előre közlekedő Scuol-Tarasp - Pontresina ingavonat Sagliains és Susch között a Vereina-bázisalagút deltavágányának régies stílusúra épített kiágazásánál az Unterengadinban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Sasslatsch II elágazás, jobbra Sagliains az Engadinban, balra Klosters a Prättigauban a Vereina-bázisalagúton keresztül | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Sagliains-Viadukt = 61 m | |||
A Ge 4/4II 620 Sagliains állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Sagliains = 1431 m231 | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 622 Hakone-Tozan Railwayreklámmozdony (ami tényleg narancssárga!) Sagliains állomáson a Scuol-Tarasp - Chur - Disentis/Mustér RegioExpress vonattal | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4III 643 autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB ABt 1702 pályaszámú kis vezérlőkocsi autószállító vonattal a Vereina-bázisalagút közelében Sagliainsban | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Kereszt a Ge 4/4II 616-tal Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 620 Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Ge 4/4II 616 és az autószállítós Ge 4/4III 648 Sagliainsban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Vereina-bázisalagutas autószállító vonat Sagliains állomáson az Engadinban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (távozás Sagliaigns felé) | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 6/6II 701 Lavin és Sagliains között az Unterengadinban (érkezés Lavin felől) | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Lavinuoz-Viadukt = 89 m | |||
Kimaradt jelenetek rovatunk: a lavini viadukton kicsit belecsúszott a fákba a hangtalanul suhanó mozdonyvonat | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Lavin = 1431 m | |||
A Ge 4/4II 622 Lavin állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Lavin állomás és az 1754-es pályaszámú NEVA (NEue VEreina) vezérlőkocsi | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Lavin állomás | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Val-Tuoi-Viadukt = 111 m | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 4/4II 611 Lavin és Guarda között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB G 4/5 108 pályaszámú nosztalgia-gőzmozdonya a Guarda előtti Val Tuoi-Viadukton | ||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 619 Guarda és Lavin között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Guarda = 1431 m | |||
A Ge 4/4II 633 Guarda állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/6 353 pályaszámú villanymozdonya egy nosztalgiavonattal Ardeznél | ||
Fotó: Daniele Donadelli | |||
Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ardez és Guarda között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ardez = 1431 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 érkezik Ardez állomásra | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 617 egy csinos vegyesvonattal Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 624 Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1754 pályaszámú NEVA vezérlőkocsija Ardezben | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Régi áramátalakító épület Ardezben | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Ardez állomás | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Ardez | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Nagyfelbontású kép | A Rhätische Bahn Ge 6/6I 415 Ftan-Baraigla és Ardez között | ||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ardez és Ftan-Baraigla között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Ge 4/4II 630 Ftan-Baraigla és Ardez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A Rhätische Bahn Bt 1721 Ftan-Baraigla és Ardez között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Ftan-Baraigla = 1335 m | |||
A Ge 4/4II 633 Ftan-Baraigla állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
A BDt 1758 Ftanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Fölszálló utast jelző készülék Ftanban | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Lumes-Viadukt = 91 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 4/4II 633 pályaszámú villanymozdonya Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át - a háttérben Tarasp vára | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Ge 6/6II 704, szép, kereklámpás tehervonati villanymozdony Ftan-Baraigla és Scuol-Tarasp között a 91,1 méter hosszú, 16 méteres ívekből álló Val Lumes-Viadukton halad át rövidke tehervonatával - a háttérben Tarasp vára | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Val-Corgnanca-Viadukt = 110 m | |||
A Ge 4/4II 631 Scuol-Tarasp mellett a Val-Corgnanca-Viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nairs-Viadukt = 107 m | |||
A Ge 4/4II 625 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között a 107 méter hosszú Nairs-Viadukton | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Ge 4/4II 627 Scuol-Tarasp és Ftan-Baraigla között | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Scuol-Tarasp = 1286 m | |||
Nagyfelbontású kép | Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | ||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Ge 4/4II 625 Scuol-Taraspban az ingavonatok csonkavágányán | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
A Ge 4/4II 633 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB BDt 1753-as vezérlőkocsija Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Lászlófi Károly | |||
Az RhB Tm 2/2 111 Scuol-Tarasp állomáson | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Scuol-Tarasp hatalmas, de tájba illő felvételi épülete | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Binari=vágány rétorománul | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Scuol falu | |||
Fotó: Takács Bence | |||
Buszok ndulnak Scuolból Ausztria felé és a környékbeli tanyavilágba, természetesen ütemesen | |||
Fotó: Takács Bence | |||