sín benbe.hu

Címlap Cikkek RhB Albumok Mozdonyok Atlasz Modellvasút Linkek

-----------------

Keress a címkék között

Országok

KatalógusCímkefolyam
Magyarország
Dízelmozdonyok Dízel motorvonatok Villanymozdonyok Villamos motorvonatok Iparvasutak Kisvasutak Közösségi közlekedés
AusztriaCímkefolyam - osztrák képek
SvájcCímkefolyam - svájci képek
FinnországCímkefolyam - finn képek
NémetországCímkefolyam - németországi képek
UkrajnaCímkefolyam - ukrajnai képek
SzlovákiaCímkefolyam - szlovákiai képek
CsehországCímkefolyam - csehországi képek
AlbániaCímkefolyam - albániai képek
SzerbiaCímkefolyam - szerbiai képek
MontenegroCímkefolyam - montenegrói képek
Románia és ErdélyCímkefolyam - romániai és erdélyi képek
OroszországCímkefolyam - oroszországi képek
Bosznia-Hercegovina,
Horvátország
és Szlovénia
Címkefolyam - bosnyák képek
Címkefolyam - horvát képek
Címkefolyam - szlovén képek
Európa további országai
Minden külföldi fotó
Nem vasúti képeimCímkefolyam - fotóművészet

Albumok

Atlasz

Nyugat - Kelet - Észak

Vonalbemutatások

Címkék

Keresés Címkefolyam

Toolbox

Matek- és fizikatanítás

Napi képek


A 117 176 ring a havas erdőben, nem messze a hazai közforgalmú vasúthálózat legmagasabb pontjától (379 m tf.)

További friss képek

Kisvasút
Közösségi közlekedés
Szlovákia
Dokumentumok

Új albumok

2009-2018

Covid vegyes 2.
Covid vegyes 2.
Vegyes képek kis- és nagyvasutakról a 2020-as évek elejéről.

Behavazott vonatok Pestszentlőrincen
FLIRT, KISS, V43, V63, Laminátka személyszállító- és tehervonatokkal a 100-as vonalon.

Triglav - Gőzmozdony
Kemencén

Üzembe állt a fölújított kisvasúti gőzös a Kemencei Erdei Múzeumvasúton.

COVID-vegyes
Sok volt az élet, így nem frissültek a napi galériák, így most egyben publikálok rengeteg különböző témájú vonatfotót. Remélem, lesz közöttük érdekes!

Gőzmozdonnyal a Garam völgyében
Hó, egy Nemes hölgy és remek fotóhelyek.

Régebbi albumok: 2009-2011
2007-2008 2005-2006

245. számú vasútvonal

Bern - Lötschberg - Simplonbahn: Bern - Thun - Spiez - Kandersteg - Goppenstein - Brig; Lötschbergbasistunnel: Frutigen - Raron

A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!

A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.

Címkefolyam

Bern

244

244

Ostermundigen

Gümligen

Rubigen = 549 m

Münsingen = 531 m

Wichtrach = 530 m

Kiesen

Uttigen = 545 m

Thun = 560 m

Bern-Lötschberg-Simplonbahn

Gwatt = 564 m

Einigen = 590 m

Spiez = 628 m

247
Az SBB Cargo Eem 923 027-7 pályaszámú, bimodális (elektro-dízel) tolatómozdonya Spiez állomáson a tolatós tehervonattal
Nagyfelbontású kép
Az SBB Cargo Eem 923 027-7 pályaszámú, bimodális (elektro-dízel) tolatómozdonya Spiez állomáson a tolatós tehervonattal

Fotó: Takács Bence

A BLS RABe 525 104  Lötschberger  Spiez állomáson
A BLS RABe 525 104 Lötschberger Spiez állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS RABe 525 123  Lötschberger  Spiez állomáson
A BLS RABe 525 123 Lötschberger Spiez állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS RABe 525 106  Lötschberger  Spiez állomáson
A BLS RABe 525 106 Lötschberger Spiez állomáson

Fotó: Takács Bence

A Crossrail 436 115-0 hármas csatolásban egy tehervonattal Spiez állomáson
A Crossrail 436 115-0 hármas csatolásban egy tehervonattal Spiez állomáson

Fotó: Takács Bence

Hondrich-Tunnel = 1710 m

Hondrich-Tunnel = 1709 m

Heustrich-Emdthal = 678 m

Mülenen = 692 m

Reichenbach im Kandertal = 706 m

Wengi-Ey

Frutigen = 779 m

Frutigen-Nordportal

Adelrain

Diensthaltestelle Mitholz = 806 m

Ferden = 767 m

Not-Haltestelle Ferden

St. German

246

Rhônebrücke

246

Kanderviadukt

Egy ismeretlen BLS RABe 535  Lötschberger  Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Frutigen és Blausee-Mitholz között a Kander-Viadukton (a háttérben Tellenburg vára)

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen TRAXX-páros  Frutigen és Blausee-Mitholz között
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen TRAXX-páros Frutigen és Blausee-Mitholz között

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen TRAXX-páros  Blausee-Mitholz és Frutigen között
Egy ismeretlen TRAXX-páros Blausee-Mitholz és Frutigen között

Fotó: Takács Bence

Kandergrund = 859 m

Fürten I.-Tunnel = 697 m

Felsenburg I.-Tunnel = 19 m

Felsenburg II.-Tunnel = 29 m

Blausee-Mitholz = 974 m

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba
A vasútvonal építéséhez használt kisvasút nagy fa viaduktja
A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba
További fa viaduktok az építő vasúthoz

Felsenburg III.-Tunnel = 112 m

Fürten II.-Tunnel = 510 m

Bunderbach-Kehrtunnel = 1655 m

Ronenwald I.-Tunnel = 59 m

Ronenwald II.-Tunnel = 60 m

Feschfluh-Tunnel = 98 m

Felsenburg

Rotbach-Tunnel = 50 m

Hemligen-Tunnel = 106 m

Riedschuck-Tunnel = 1536 m

Kandersteg = 1176 m

Kandersteg International Scout Centre

Lötschberg Scheiteltunnel = 14612 m

Goppenstein = 1216 m

Rotlaui-Tunnel = 268 m

Mittalgraben-Tunnel = I: 459 m; II: 3298 m

Luegje-Tunnel = 493 m

Hohegg-Tunnel = 118 m

Machgraben-Tunnel = 202 m

Hohtenn-Tunnel = 1346 m

Hohtenn = 1078 m

Luogelkin-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Schluchi-Tunnel = 107 m

Lidenplatten-Tunnel = 217 m

Jolibach-Viadukt

Blasboden-Tunnel = 377 m

Bietschtal-Tunnel I = 589 m

Bietschtal-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Bietschtal-Tunnel II = 952 m

Sevistein-Tunnel III = 409 m

A Sevistein-Tunnel I és II-t 1916-ban váltották ki az új Sevistein-Tunnel III-mal.

Mahnkinn-Viadukt

Mahnkinn-Tunnel = 385 m

Dornen-Tunnel = 172 m

Ausserberg = 931 m

A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
A BLS AG Re 425 163 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson
Nagyfelbontású kép
Egy ismeretlen BLS AG RABe 535 és a Tm 235 91 pályaszámú síntraktor Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 és az RABe 535 115 Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson
A BLS AG Tm 235 091 pályaszámú kis dízel tolatómozdony (helyi szóhasználattal Traktor) Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson
Egy ismeretlen BLS RABe 535 Lötschberger Ausserberg állomáson

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala
Ausserberg környékének turistatérképe és a Bahnwanderweg útvonala

Fotó: Takács Bence

Gründen-Tunnel = 148 m

Baltschieder-Viadukt

A szolgálati hely helyszínrajza új ablakba

Eggerberg-Tunnel = 792 m

Eggerberg = 853 m

Stadel-Tunnel = 133 m

ES64 F4-esek fékeznek egy konténervonatot a Bern-Lötschberg-Simplonbahn vonalán lefelé, a Rhone völgyében, Eggerberg és Lalden között a Déli Rámpán (Südrampe)
ES64 F4-esek fékeznek egy konténervonatot a Bern-Lötschberg-Simplonbahn vonalán lefelé, a Rhone völgyében, Eggerberg és Lalden között a Déli Rámpán (Südrampe)

Fotó: Takács Bence

Lalden = 801 m

Bad-Tunnel = 80 m

Mundbach-Tunnel = 88 m

Brig = 678 m

232 246

246

Simplon-Tunnel = 19803 m/19823 m

246 A Bern-Lötschberg-Simplon vasút vonala valójában sem Bernt, sem a Simplont nem éri el. Berntől Thunig a pálya az SBB-é, csakúgy, mint a Lausanne - Montreux - Sierre - Visp - Brig - Domodossola vasútvonal részeként üzemeltetett Simplon-alagút (amit tekinthetünk a világ első bázisalagútjának). A BLS fővonala Thun és Brig között vezet a hegyen át, de számos Bern környéki elővárosi vonalat az évek során integráltak a BLS AG-be (a folyamat a BLS alapításától, 1906-tól napjainkig tartott, a BLS AG a BLS Lötschbergbahn AG és a Regionalverkehr Mittelland egyesüléseképp jött létre 2006-ban), illetve a BLS AG látja el különböző vonataival az elővárosi forgalmat a Bern-környéki SBB vonalakon is. Cserébe a BLS tulajdonát képező Lötschberg bázisalagúton a távolsági vonatokat az SBB közlekedteti, a teheráru-fuvarozásban pedig egyaránt résztvesz mindkét cég a Lötschberg és a Gotthard hágókon is. Valójában az egész csak aktatologatás, a legnagyobb magánvasútnak tartott BLS AG jórészt Bern kanton és a szövetségi állam tulajdonában van.

Iselle di Trasquera = 628 m

246

246

Galleria Trasquera = 1712 m

246 A Galleria olaszul alagutat jelent, tehát ezek nem félig nyitott kő- vagy lavinafogó műtárgyak, hanem valódi alagutak.

246

Galleria Elicoidale di Varzo = 2966 m

246

246

Varzo = 529 m

246

246

Galleria Varzo = 81 m

246

246

Galleria Mognatta = 422 m

246

246

Galleria Gabbio Molio = 568 m

246

246

246

Galleria San Giovanni = 425 m

246

246

Galleria Rio Confinale = 51 m

246

246

Galleria Rio Rido-Preglia = 2266 m

246

246

Preglia = 331 m

246

246

Domodossola = 270 m

246
Link külső szerveren található képhez új ablakba
Képek a katasztrofális karban tartott olasz állomásról.

246

Bivio

246

246

246

246

246

246

246

Domo II = 239 m

246

246

Bivio II

246

246

Vogogna Ossola

246

246

Premosello-Chiovenda

246

246

Villadossola = 253 m

246

246

Pallenzeno

246

246

Piedimulera

246

246

Pieve Vergonte

246

246

246

246

Copyright Takács Bence és társai, 2005-2023. A honlapon található fényképek felhasználási jogaival kapcsolatban l. az Impresszumot!

Címlap Cikkek Mozdonyok Atlasz Modellvasút Linkek