80. számú vasútvonal
Budapest - Hatvan - Miskolc - Sátoraljaújhely - Tótújhely (=Slovenské Nové Mesto) (- Nyíregyháza)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
1 120 150 | |||||
M43 1124, V43 1357 és V63 010 a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 401 és M44 420 Budapest-Keleti pályudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1099 és 1347 hajnalban a Keleti pu.-n | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1032 a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 431 374 (ex V43 1374) pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1118 Budapest-Keletiben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43-as a napkeltében a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2292 a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 480 005-2 sátoraljaújhelyi sebesvonattal a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V46 036 pályaszámú villanymozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V46 001 tol be egy GYSEV IC szerelvényt a Keleti csarnokába | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Gyári új állapotában a 1047 001-1 | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 470 010 (ex 1047 010) Aranycsapat-mozdony Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 1047 010-2 pályaszámú Taurusa Nagykátáról érkezik egy személyvonattal Budapest-Keleti pályaudvarra | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 1047 010-2 (tervezett új száma szerint 91 55 0470 010-2) Taurus Budapest-Keleti pályaudvaron a Nagykáta-Budapest hajnali személyvonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A GYSEV 1047 503-6 pályaszámú Liszt-mozdony a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A GYSEV 470 505 "Páneurópai Piknik" Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V63 151 és V63 155-ből képzett W63 306 pályaszámú mozdony egy teljesítményéhez képest kicsi vonattal Budapest Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Napkelte Budapest - Keletiben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Keleti éjszaka | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 1047 007-8 és az ÖBB 1116 209 Budapest-Keletiben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Kisvakond szemléli az akkor újdonságnak számító railjetet a Keletiben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az ÖBB régi logóját viselő 1014 007-7 a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
350 006-3 és 350 002-2 a Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A ŽSSK 350 018-8 Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A ZSSK 350 016-2 pályaszámú Gorillája Budapest-Keleti pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 401 Budapest-Keleti pályudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
120 150 | |||||
M32 2042 az Északiban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M32 2042 munkában | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M32 2042 munkában | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M32 2042 az Északiban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1301 Kőbánya felső felé halad | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1371 a Keleti után | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
1047 503-6 a Keleti előtt | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Elmúlt. | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
120 | |||||
A MÁV-START 432 256 Kőbánya felső állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V46 049 Kőbánya-felsőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V46 006 Kőbánya-felsőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 009 Kőbánya-felsőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 415 008 és a 415 020 pályaszámú FLIRT motorvonatok még piros színben (illetve a 008 fényezése inkább már csak rózsaszín) Kőbánya felső állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 518 a gyomírtóvonatot húzza Kőbánya-felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
120 | |||||
V43 2241 és 1342 Kőbánya-felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2309 Rákosnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BVmot 003 Kőbánya-Felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 440 az alsó pályán Rákos és Kőbánya-Felső között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Teherkocsi és vezérlőkocsi Rákosnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 313 Kőbánya-felsőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 313 az alsó pályán Rákos és Kőbánya-felső között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1142 Rákos és Kőbánya-Felső között az alsó pályán húz át egy tehervonatot | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
70 71 120 | |||||
V43 1165 a Körvasúton, a Baross Gábor InterCityRapiddal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1089 és a Latorca IC a Körvasúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
1047 005-2 fovizsga utáni futópróbára visz néhány személykocsit | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
És amire vártam: Venice-Simplon Orient Express | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 417 a Körvasúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 417 a Körvasúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 417 a Körvasúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1200 a Körvasúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
120 | |||||
V43 1211 és M44 432 Rákoson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M62 255 és egy ismeretlen társa Rákoson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1214 Rákoson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 480 001 'Kandó Kálmán' bizony lerobbant az InterCity élén | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A "Kőbánya-felső Prolikocsi" utóda | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Bobó a roncstelepet szolgálja épp ki ( M44 429 ) | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Így végzik a pesti villamosok | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 432 Rákoson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1211 Rákosnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 431 176 Rákos és Rákosliget között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2376 Rákosnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 630 035 Akadémiaújtelep és Rákoscsaba-Újtelep között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 313 Rákos után, egy csipkebokornál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 413 Rákosnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 313 Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1364 Rákoskeresztúrnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1296 Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1371 Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
63-41 007-0 Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
63-41 007-0 Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1042Rákosligetnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START Bzmot 329 Pécelen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Pécel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Pécel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Pécel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1242 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1050 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1348 Isaszegnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1357 Isaszegnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 431 093 Pécelen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 432 291 Isaszeg és Pécel között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 431 355 Pécel és Isaszeg között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Egy RCH 1116-os Pécelen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Festmény | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Új vonat - száraz kóró | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
2761 017 Pécelnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1048 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 372 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Utascsere Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1048 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1031 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1357 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1145 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1028 Isaszegen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 313 Gödöllő-Állami telepek megállóhelynél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 037-0 Gödöllő Állami Telepeknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 058-6 Gödöllő Állami Telepeknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
411 | |||||
Szili Gödöllő Állami Telepeknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 409 Gödöllő-Állami telepek megállóhelynél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1087 Gödöllő-Állami telepek megállóhelynél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 016 Gödöllő Állami Telepeknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 240 Gödöllő Állami Telepeknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 045-3 Gödöllőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 365 Gödöllőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 365 Gödöllőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 09-16 CSM aláverőgép Gödöllőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1379 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2251 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 480 012 Gödöllőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
FLIRT Gödöllőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1379 és M41 2143 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 254 Gödöllőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1257 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1253 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1245 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1042 Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1031 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1295 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1045 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1050 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1050 Máriabesnyőnél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 057 Bagon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2355 a Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 023 a Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
FLIRT Máriabesnyőn | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 041-2 és az 5341 037-0 Bagon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1205 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
77 78 | |||||
V42 527 és V43 1368 Aszód állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 334 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 343 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 313 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 343 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Aszód állomás (Bzmot 343) | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 344 Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Hatvani inga és gyarmati Bz Aszódon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1102 Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1165 és egy Gigant Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2293 Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1040 Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1022 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1057 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 2250 Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 017 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1365 Hévízgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1038 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1296 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1249 Galgahévíznél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 049-5 Galgahévíz és Tura között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1366 3G IC-kocsikkal Tura állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bydbtee 007 Turán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Szergejes teher Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1106 Turán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V43 1261 Tura és Hatvan között egy szürke csíkos ingavonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 057-8 Turánál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 103 Turánál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A BDt 323 Hatvan és Tura között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V43 1265 Tura és Hatvan között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M41 2203 Turánál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A füstölő M40 220 Hatvan-Rendező felvételi épülete előtt | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
18+ M40 220 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 220 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M43 1096 Hatvan Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1030 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 220 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1030 és M40 220 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 220 Hatvan-Rendezőben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
81 82 | |||||
M40 232 és V43 1249 a hatvani fűtőházban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A frissen fényezett M40 201 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 239 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 239 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 201 és BDt 325 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 201 az áru lerakása után a fűtőházba tart | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A kibelezett, ma már selejt M40 206 éjjel a hatvani fűtőházban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 224 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 220 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M40 206, 220, 201 és 232 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV M40 232 pályaszámú nehéz tolatószolgálatra használt mozdonya és a Hold Hatvan állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M43 1159 és néhány Púpos-alkatrész Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M43 1137 a hatvani naplementében | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV M43 1159 tolat a hatvani éjszakában | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV M43 1159 tolat a hatvani éjszakában | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV M43 1155 a selejtezést várja Hatvan fűtőházában | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M43 1149 Hatvanban a fűtőházban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 6341 014-6 és az M43 1081 Hatvan állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Van még egy srác a fűtőházban: M47 2041 | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 478 032 és a 628 108 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
2761 017 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M61 001 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az MMV 92 55 0600155-9 pályaszámú Sulzer dízelmozdonya | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 415 002, 431 111, 431 095 és a 415 006 Hatvan állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
91 53 0 478 001-7 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42,527 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1261 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 és V43 2300 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V43 2293 Hatvan állomáson egy csupapiros Halberstadt-i kocsikból álló Eger-Budapest gyorsvonattal És ez forda szerint volt ilyen! | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 480 004-es Gábor Áron TRAXX Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Talent és piros halberstadtis gyorsvonat egy hajnalon Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 5341 036-2 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A hatvani Truman egy részlete | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
411,264 Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Árpád gyorssínautóbusz Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Teherkocsi Hatvanban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Hatvan állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A lebontott hatvani cukorgyár szomorú kismozdonya | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bontják a hatvani cukorgyárat (A26 058) | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 408 006 pályaszámú Púpos Hatvanban a sorozat ötvenedik évfordulójára szervezett ünnepségen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1145 Hatvan és Hort-Csány között a helytelen vágányon előzi az előbb látott uzsgyis helyi személyvonatot | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1030 vegyes tehervonattal Hort-Csány és Hatvan között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 630 045 pályaszámú Gigant (ex V63 045) Hort-Csány és Hatvan között a napkelte fényeinél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Ingavonat a napkeltében Hort-Csány és Hatvan között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Ingavonat a napkeltében Hort-Csány és Hatvan között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 6341 026-0 Hatvan és Hort-Csány között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1369 Hort-Csány és Hatvan között egy régi festésű cseh IC-kocsikból álló InterCity vonattal a Zagyva-hídon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 480 021 Hatvan és Hort-Csány között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV V43 1025 tolat Hort-Csányban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV V43 1025 tolat Hort-Csányban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV V43 1025 tolat Hort-Csányban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 408 235 tart hazafelé a ludasi kitolózásból Vámosgyörknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Hort-Csány és Vámosgyörk között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1043 és V43 1030 Hort-Csány és Vámosgyörk között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1025 a 80-as vonali tolatós tehervonattal Hort-Csány közelében | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1001 egy Sátoraljaújhely-Budapest gyorsvonattal Vámosgyörk és Hort-Csány között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 480 004 170 éves a magyar vasút3G InterCity-kocsikkal Vámosgyörk és Hort-Csány között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az FMK 008 próbavonatának végén a vontatási mérőkocsi és a 480 014, mint villamos fékmozdony | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Emlékszik még valaki? A MÁV-CARGO 1116 010-8 Hort-Csány miskolci bejáratán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-CARGO 1116 015-7 Vámosgyörknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A BVmot 001 Vámosgyörk és Hort-Csány között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Floyd kft. 429 004 pályaszámú Sulzerje (aki akarja, hívhatja Dácsiának) hidegen továbbítva egy tehervonat végén. A kép Vámosgyörk bejárati jelzőinél készült. | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
85 86 | |||||
V43 1101 a TVK InterCityvel Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1016 Vámosgyörkön a 657-es Dália IC-vel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1025 Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 432 275 Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
220,194 tolat Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
220,194 tolat Vámosgyörkön, a mérlegházból fotózva | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
BDt 323 Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 408 235-ös Púpos Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43-as InterCityvel oldalnézetben Vámosgyörknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 016 tehervonattal a napkeltében Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A ZSSK 350 004-8 pályaszámú, Hugo nevű Gorillája a Rákóczi IC-vel Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Gorilla Vámosgyörkön a Hernád IC-vel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Szilis gyorsvonat Vámosgyörknél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1154 Adács és Vámosgyörk között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
FLIRT a napkeltében Vámosgyörkön | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
5341 052-9 Adács és Vámosgyörk között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
5341 029-6 Adácson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV V43 1028 Adács és Karácsond között a Hatvan Rendező - Füzesabony tolatós tehervonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1100 egy InterCity vonattal Adács és Karácsond között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 021 egy hidegen továbbított Szilivel egy üres ércvonattal Karácsondnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 021 egy hidegen továbbított Szilivel egy üres ércvonattal Karácsondnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV V43 1028 Adács és Karácsond között a Hatvan Rendező - Füzesabony tolatós tehervonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Karácsond | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1037 Karácsond és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
1047 006-0 Ludas és Karácsond között a cseh kocsikból álló Holló IC-vel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
MÁV-Cargo 1116 009-0 Ludas és Karácsond között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
5341 048-7 Ludas és Karácsond között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
MÁV-Cargo 1116 009-0 Ludas és Karácsond között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 049 Ludas állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
5341 029-6 Ludason | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Magyar Magánvasút Zrt. 0478 002-3 gépmenetben Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1131 Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1191 Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1020 Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 2291 Ludas és Magyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 480 003 Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 1116 045 tehervonattal Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 010-8 tehervonattal Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 010-8 tehervonattal Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 047-0 Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V63 031 tehervonattal Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V63 031 tehervonattal Ludas és Nagyút között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR V63 029 tehervonattal Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 5341 020-5 Nagyút és Ludas között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1039 Ludason | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
83 | |||||
V43 1019 Nagyút állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1145 Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1018 gipszvonattal Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1145 Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1031 Nagyúton keresztez egy Visontáról érkezett gépszvonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az 5341 025-4 Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 1116 004-1 tehervonattal Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 1116 007-4 SOS Kinderdorf-Taurus Nagyút állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 185 609-5 tehervonattal Nagyúton | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
84 102 | |||||
MÁV-Cargo 1116 016-5 és V42 527 Kál-Kápolna állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Verpelét | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Kál-Kápolnán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M44 209 Kál-Kápolna állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 117 318 Kál-Kápolna állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
MÁV-Cargo 1116 016-5 és V42 527 Kál-Kápolna állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
87 108 | |||||
V43 1001 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 282 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Btx 030 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M62 272 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M62 272 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 628 314 Füzesabonyba érkezik üres lignitvonatával Romániából, amit Bükkábrányba fog továbbítani. | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
MDmot 3025 | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Btx 028 Füzesabonyban | |||||
Fotó: Panyik-Tóth János | |||||
A Train Hungary 91 53 0 400 865-8 pályaszámú ASEA mozdonya Szihalom és Füzesabony között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1294 egy sátoraljaújhelyi gyorsvonattal Füzesabony és Szihalom között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 099 Schlieren-kocsikkal Füzesabonynál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 009 Füzesabony és Szihalom között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 048 Szihalomban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 630 022 segélyez egy 431 sorozatú villanymozdonyt Füzesabony és Szihalom között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 414 019 pályaszámú Hernyó három kocsisra rövidítve Füzesabonynál Bár csak BDVmot+Bmx+Bmxt, de legalább jár. Elsősorban a Füzesabony-Miskolc-Hidasnémeti személyeket próbálják kiadni belőlük. | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Váltásként érkező Bzmot szerelvény Szihalom és Füzesabony között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Bzmot 244 Szihalomban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 431 091 tehervonatával Szihalomban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1051 Mezőkövesden | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1040 Mezőkövesd állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1085 Mezőkövesd állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1031 és a V43 1100 Mezőkövesden | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Rail Cargo Hungaria 1116 049-6 pályaszámú Taurusa lignitvonattal Mezőkövesd állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
376,531 kiállítva, elhanyagolva Mezőkövesden | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
376,531 kiállítva, elhanyagolva Mezőkövesden | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
376,531 kiállítva, elhanyagolva Mezőkövesden | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1190 a Hatvan-Miskolc tolatós tehervonattal Mezőkeresztes-Mezőnyárádon Létezik még ez a vonat? | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az MMV 429 001-4 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V42 527 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1156 egy WRR étkezőből és 3G IC kocsikból álló InterCityvel Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1132 nem túl hosszú InterCity vonattal Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1037 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1372 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1103 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
83 | |||||
V42,527 Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1249 egy kör-IC vonattal Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-Trakció 480 001 eredeti oldalszínezéssel, Mezőkeresztes-Mezőnyárád és Mezőkövesd felső között Pár éve beépítettem egy Werbelok-információs rendszert is a benbe.hu-ba, azon például az első MÁV TRAXX színeváltozásait is lehet követni: | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 010-8 Mezőkeresztes-Mezőnyárádon üres, Visontáról érkezett lignitvonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 010-8 Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A BCmot 390 egy aláverő géplánc mögé sorozva Mezőkeresztes-Mezőnyárádon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START Bmxfee 019 BDVmot Hernyóvezérlőkocsi Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 432 244 Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1103 érkezik Budapest felől Nyékládházára | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
89 88 | |||||
V43 1097 tehervonattal Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 1047 005-2 tehervonattal Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az RCH 1116 047-0 Nyékládháza állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 282 tiszapalkonyai vagy tiszaújvárosi személyvonatként Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1047 kissé régies színtervvel Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1048 Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1295 Nyékládházán üres tehervonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1361 Nyékládházán | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
92 83 94 | |||||
90 92 94 | |||||
A MÁV-TR 478 313 (ex M47 1313) Miskolc-Tiszai pályaudvar | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 418 163 (ex M41 2163) Miskolc-Tiszai pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 418 304 (ex M41 2304) Miskolc-Tiszai pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Miskolc-Tiszai pályaudvar | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A túra némi vihar után Miskolcon ért véget, ahonnan a Rákóczi IC-vel hazautaztam | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-TR 480 009 a karinthys csibetábori különvonat élén Miskolc-Tiszai pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
470 004 (ex 1047 004-5) a reggeli Budapest - Sátoraljaújhely sebesvonattal Miskolc-Tiszai pályaudvaron | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
90 | |||||
90 | |||||
98 | |||||
M41 2332 Szerencsen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1127 és M41 2323 Szerencsen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1127 és M41 2323 Szerencsen | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
M62 178 Szerencsen | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
M62 178 Szerencsen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 171 tolat Szerencsen | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
Bzmot 171 tolat Szerencsen | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
Bzmot 171 tolat Szerencsen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1041 Szerencsen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az M41 2178 Mezőzomborban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az M41 2178 Szegiben | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az M41 2314 Erdőbénye és Szegi között, a háttérben a Bodrog folyó | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A 6342 026-9 Szegi és Erdőbénye között a Zemplén InterCityvel | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A Máv-Start 418 165 Sárospatakon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Határállomás, a Budapest-Miskolc-Ágcsernyő-Ungvár fővonal egykori középállomása, Hegyeshalmon és Szobon kívül egyedül itt van kétvágányú vasúti határátmenete az országnak. A második vágányt Mezőzombor és Sátoraljaújhely között nem használják, bár a kilencvenes években jópár útátjátóban még megvolt, több állomás hosszú kihúzóvágánya emlékeztetett rá. Az állomási biztosítóberendezések többnyire a mai napig a duplavágányos rajzot viselik a Rank-szekrényen. A kétvágányú, ágcsernyői határátmenetet nem használják, csak a kisújhelyre vezető deltavágányt. A kisújhelyi (tótújhelyi) állomás maga a városközpontnak tekinthető Kossuth térhez (a kisvasút volt állomásához) közelebb esik, ezért az ütemes menetrend kezdetén, a schengeni nyitást követően napi négy pár Budapest-Sátoraljaújhely gyorsvonat a szlovákiai állomásig közlekedett. Ma már azonban személyforgalom a határon át nincsen, a teherforgalmat napi egy-két, M62-es által áthozott tehervonat jelenti. A volt fűtőház mellett működik a vasúti járművek bontója, a bontásra váró kocsikat és mozdonyokat a volt fűtőház területén, illetve az állomás hátsó vágányain tárolják.
| |||||
Az MDmot 3021 Sátoraljaújhelyen, több más, szétvágásra ítélt jármű mellett | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
Az MDmot 3001, az egyik prototípus, és egy kései példány, az MDmot 3039 Sátoraljaújhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Ax-kocsi beltere Sátoraljaújhelyen szétvágás előtt | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A MÁV-START 418 152 Sátoraljaújhely állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
M41 2303 és MDmot 3039 Sátoraljaújhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az MDmot 3001 Sátoraljaújhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az MDmot 3039 Sátoraljaújhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Az MDmot 3037 Sátoraljaújhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Szergejes tehervonat Kisújhely és Sátoraljaújhely között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
190 | |||||
| |||||
Egyenáramú Pantográf (ZSSK 460 sorozat) Tótújhelynél | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Tokaj | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1366 Tokajnál, a háttérben szőlőhegy és présház | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1215 Tokajnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1093 Tokajnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1013 Tokajnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1371 Rakamazon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1371 Rakamazban, a templommal | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1028 Tokajban | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Tokaj | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1028 Rakamaz és Tokaj között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1028 Tokajnál | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
A V43 1366 Tokaj és Rakamaz között | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1094 Rakamazon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 009 Rakamazon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V63 009 Rakamazon | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
117 | |||||
V43 1006 Görögszálláson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 417 Görögszálláson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
Bzmot 417 Görögszálláson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
V43 1127 és Bzmot 417 Görögszálláson | |||||
Fotó: Garamvölgyi Ádám | |||||
V43 1006 Görögszálláson | |||||
Fotó: Takács Bence | |||||
117 | |||||
117 | |||||
117 | |||||
117 | |||||
117 |