A ŠZ 664-114 húz egy tehervonatot Sežana-Trieszt felől, egy Adria Herkules egy másikat Koper felől keresztül Divača állomáson
Eddigre teljes hosszában járható volt a Ljubljana-Sežana vasútvonal és a Divačából Koperbe vezető rámpa is, azonban a felsővezetéki károk jelentősek voltak. Több állomáson tőből kicsavart oszlopokat, földet súroló drótokat lehetett még mindig látni, így Pivkában és Postojnában is, Logatecnél az egyik vágány fölött úgy, ahogy van leszerelték a felsővezetéket tartó keresztvasakat (Szlovéniában a régi villamosvezetékhez hasonló, ívelt, merev tartók vannak), és a felsővezetéket az oszlopokhoz kötözték. Borovnica és Sežana között végig dízelvontatással jártak a tehervonatok, a személyvonatokat pedig busszal pótolták. Borovnica és Ljubljana között már jártak a személyvonatok. Az erdőkben tőből vagy derékból kicsavart fák hevertek mindenfelé, az erdészetek nagy erőkkel mentették a faanyagot, de így is állítólag az erdők 30%-a jóideig kiesik a művelésből. Az alábbi térképen lehet követni, hogy miről is beszélek:
Fotó: Takács Bence
Copyright 2005-2024. www.benbe.hu. Takács Bence vasúti fotó-gyűjteménye.