380. számú vasútvonal
Zsolna (=Zilina) - Liptószentmiklós (=Liptovski Mikulas) - Poprád-Felka (=Poprad-Tatry) - Kassa (=Kosice)
A jobb képeket mutasd! Több képet mutass! Minden képet mutass!
A vasútvonalakról részletesebb információkat találsz a csak a jobb képeket mutató oldalon, vagy a vasútállomások.hu weboldalon.
Zsolna = ilina osobna stanica320 272 453 | ||||||
A szlovákiai vasútvillamosításokkal kapcsolatban lásd ezt a táblázatot. | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSCS 110 021-3 pályaszámú Vasalója tolat Zsolnán | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
721 140-2 Zsolnán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSCS 110 021-3 pályaszámú Vasalója tolat Zsolnán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
162 004-6 és 813 018-9 Zsolnán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
363 098-5 Zsolnán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 754 003-2 Zsolna és Vágtapolcza között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 131 009-3 Zsolna és Vágtapolcza között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 131 049-9 Zsolna és Vágtapolcza között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 350 006-3 Zsolna és Vágtapolcza között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 754 003-2 pályaszámú Retró-Búvár Zsolna és Vágtapolcza között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 813 024-1 Vágtapolcza és Zsolna között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 361 003-7 Zsolna és Vágtapolcza között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Zsolnatapolca rendezö = zriaďovacej stanica ilina - Teplička | ||||||
Sztrecsény = Nezbudska Lucka-Strecno | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 350 004-8 HugoSztrecsény megállóhelyen | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Sztrecsény (Strecno, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 109-2 Sztrecsény (Strecno) megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 Sztrecsény (Strecno) megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Személyvonat 163-assal Sztrecsényben | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 124-1 Sztrecsény megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
PFT-gönc Sztrecsényben | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Sztrecsnó aprócska megállójában is működik büfé | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Éjféli expressz | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gorilla egy gyorsvonattal Sztrecsény és Ruttka között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 350 008-9 pályaszámú Gorilla az IC 504 Rysy vonattal Sztrecsénynél | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gorilla az IC 500 Tatranvonattal Sztrecsényben | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy ismeretlen Blonski ŽSSK 350-es Ruttka és Sztrecsény között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Kétáramrendszerű emeletes motorvonat Kassa-Zsolna (Žilina, Szlovákia) személyvonattal Sztrecsényben | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 754 034-7 Ruttka és Sztrecsény között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Remot-Búvár vontatta gyorsvonat halad Ruttka és Sztrecsény között - a vonat Zólyomból érkezett | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Vág-híd Sztrecsénynél | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 757 010-4 Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 721 348-1 Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Ismeretlen ŽSSKC 131-es Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy újabb ismeretlen ŽSSK 163-as személyvonattal, ezúttal a Ruttka után, Sztrecsénynél található érdekes alagút-híd kombinációnál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 162 004-6 Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat 362-essel Sztrecsénynél | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 002-8 Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
InterCity Gorillával Sztrecsénynél | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 350 008-3 Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 350 016-2 Sztrecsény és Ruttka között, a háttérben Sztrecsno vára | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 383 102-1 Ruttka és Sztrecsény között, a Vág folyó hídján | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Tehervonat, a fedélzetén trolibuszokkal Sztrecsényben | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ČD 163-as a Prága és Kassa között közlekedő nappali Košičan gyorsvonattal Sztrecsény és Ruttka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Ruttka = Vrútky270 271 | ||||||
A ŽSSKC 751 046-4 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 742 006-0 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽOS Vrútky 702 609-9 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 a Zsolna-Poprád személyvonattal Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 a Zsolna-Poprád személyvonattal Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 104-3 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 118-3 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 183 026-4 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Ruttka teher = Vrútky nákladná stanica | ||||||
Igen pici dízelmozdony és M131-es motorkocsi Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽOS Vrútky 702 609-9 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
M131-es Húrvinek valamilyen konzerváló festésben Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 560 020-0 Ruttka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Roncs gőzös Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Roncs gőzös Ruttkán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyturány = Turany | ||||||
Nagyturány állomás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyturány állomás régi épülete | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kerpelény = Krpel’any | ||||||
131 096-0 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 051-6 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kerpelén | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 131 054-9 önürítős kocsikból álló tehervonatával Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 022-0 tehervonattal Sutó és Kerpelény között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 163 122-5 Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gyorsvonat a 162 122-5-össel Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 163 111-8 Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 162 007-9 Kerpelény és Ratkó-Suttó között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | ZSCS 183 010-8 Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | ZSCS 183 010-8 Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 362 005-1 Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gorilla próbafutáson Kerpelényben (Krpel anyban) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ČSD E499 047 Sutó és Kerpelény között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ČSD T478 2011 Kerpelény és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
131 096-0 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
131 054-9 önürítős kocsikból álló tehervonatával Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
163 122-5 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 111-8 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
A ZSSK 162 007-9 Kerpelény és Ratkó-Suttó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 162 007-9 Kerpelény és Ratkó-Suttó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ismeretlen ŽSSK 163 Kerpelény és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ZSCS 183 010-8 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
363 104-1 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
363 104-1 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
363 104-1 Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ismeretlen ŽSSK 363 Kerpelény és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gorilla próbafutáson Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gorilla próbafutáson Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
InterCity Kerpelényben (Krpel anyban) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Új emeletes motorvonat Kerpelény (Kr'pelany, Szlovákia) és Sutó (Sútovo, Szlovákia) között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Sutó = Sútovo | ||||||
131 074-7 Ratkó-Suttó megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 104-3 Ratkó-Suttó megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 117-5 Ratkó-Suttó megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
362 009-3 Ratkó-Suttó megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Sutó megállóhely | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 037-4 pályaszámú egyenáramú, kétszekciós tehervonati villanymozdony Kralován és Sutó között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy 362-es kétáramrendszerű villanymozdony az R 604-es Dargov gyorsvonattal Kralován és Sutó között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 361 003-7 pályaszámú, frissen felújított, kissé emelt sebességű, kétáramrendszerű villanymozdony egy gyorsvonattal Sutó és Kralován között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 131 003-6 Sutó és Kralován (régen Vágkirályháza) között tológépként | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
162 007-9 zsolnai személyvonattal Sutóba érkezik | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 104-3 Ratkó-Suttó megállóhelyen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
162-es egyenáramú villanymozdonnyal vontatott személyvonat Kralován (Kral'ovany, Szlovákia) és Sutó (Sútovo, Szlovákia) között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 121-7 Kralován és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 361 123-3 Kralován (régen Vágkirályháza) és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 350 015-4 Kralován (régen Vágkirályháza) és Sutó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 383 106-2 pályaszámú Siemens Vectron mozdonya Sutó és Kralován (régen Vágkirályháza) között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kralován (régen Vágkirályháza) = Kral’ovany381 | ||||||
Nagyfelbontású kép | 742 233-0 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 163 119-1 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 163 052-4 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | 163 109-2 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Iskoláslány Kralovánban | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 751 112-4 Kralován állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
742 233-0 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
742 233-0 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
742 233-0 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 811 013-2 Kralován állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 117-5 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 117-5 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 052-4 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 052-4 Kralovánban | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
183 032-2 Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Hóeke Vágkirályháza (Kral ovany) állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Két különböző paklikocsi Kralovánban (tolatós teherekhez használják őket) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Mozdonyszín Kralovánban | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Hóeke és alagút Kralovánban | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK Cargo 131 081-2 Sztankován és Kralován (régen Vágkirályháza) között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Az ŽSSK 361 102-7 Sztankován és Kralován (régen Vágkirályháza) között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
150 224-4 Kralovánban, az Árva hídján | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
150 224-4 Kralovánban, az Árva hídján | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Sztankován = Stankovany | ||||||
Sztankován | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Fenyőháza = L’ubochna | ||||||
Fenyőháza állomás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Fenyőháza állomás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 350 006-3 Rózsahegyi fonógyár és Hrboltó között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 098-6 Rózsahegyi fonógyár és Hrboltó között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 363 101-7 Hrboltó és Rózsahegyi fonógyár között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 383 101-3 pályaszámú szlovák Vectron Hrboltó és Rózsahegyi fonógyár között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Rózsahegyi fonógyár = Ruzomberok-Rybárpole | ||||||
Rózsahegy-fonógyár | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Rózsahegy-fonógyár | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 050-7 Rózsahegyi fonógyár és Rózsahegy között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Rózsahegy = Ruzomberok | ||||||
A ČSD 810 636 Rózsahegy állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ČSD 810 636 Rózsahegy állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 006-9 Rózsahegy állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Rózsahegy (RUZomberok) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Liszkófalu-teher = Vyh. Lisková | ||||||
Liszkófalu-teher iparvágánykiágazás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Liszkófalu-teher iparvágánykiágazás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Liszkófalu-teher iparvágánykiágazás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Liptótepla = Liptovská Teplá | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 024-2 Liptótepla állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Liptovská Mara víztározó építése miatt nyomvonalkorrekciót hajtottak végre. A Liptótepla és Liptószentmiklós állomások közötti körülbelül 90 m-es szintkülönbséget most légvonalban sokkal rövidebb szakaszon kellett leküzdeni, ezért a vasútvonalat egy nagy S-ívvel vezették föl a Vág völgyének déli lejtőjére. A vonalkifejtés és Liptószentmiklós között a pálya csaknem vízszintes. | ||||||
Nagyfelbontású kép | Tehervonat ŽSCS 131-es villanymozdonnyal Liptótepla és Liptóolaszi között a Liptovská Mara víztározó miatti vonalkifejtésen | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Tehervonat ŽSCS 131-es villanymozdonnyal Liptótepla és Liptóolaszi között a Liptovská Mara víztározó miatti vonalkifejtésen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyolaszi = Liptovské Vlachy | ||||||
Nagyolaszi | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Liptószentmiklós = Liptovsky Mikulás | ||||||
A Liptovská Mara víztározó építése miatt Liptótepla és Liptószentmiklós között a pályát új nyomvonalra helyezték, a korábbi nyomvonalat elárasztották. Emiatt megszűnt a vonal három megállóhelye, Nagyolaszi viszont új megállóhelyet kapott. A Liptószentmiklós - Királylehota (Krážová Lehota - Liptovský Mikulá) vonalszakaszt 1955. április 15.-e óta használják villamos üzemben (3 kV=). A település tengerszint fölötti magassága 517 méter.
| ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 039-0 Liptószentmiklós állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 183 028-0 Liptószentmiklós állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 055-8 Liptószentmiklós és Okolics között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 039-0 és 040-8 Liptószentmiklós állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 124-1 Liptószentmiklós állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 124-1 Liptószentmiklós állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 119-1 Liptószentmiklós állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 131 014-3 Okolics és Liptószentmiklós között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 460 033-4 Okolics és Liptószentmiklós között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 362 007-7 Liptószentmiklós és Okolics között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gyorsvonat ŽSSK 362-essel Liptószentmiklósnál | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSR MVTV 02-34 Liptószentmiklós és Okolics között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 058-0 Okolics és Liptószentmiklós között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Tehervonat ŽSSKC 131-essel Liptószentmiklós és Okolics között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ŽSSK 131-es Liptószentmiklósnál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 123-3 Okolics és Liptószentmiklós között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat ŽSSK 362-essel Liptószentmiklósnál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat ŽSSK 362-essel Liptószentmiklósnál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat ŽSSK 362-essel Liptószentmiklósnál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat ŽSSK 362-essel Liptószentmiklósnál a gyönyörű, hósipkás hegyekkel a háttérben a naplemente idején, svenkelve | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ZSSK Gorilla Ic-vonattal Liptószentmiklósnál A második kocsi már az új, IC1-Plus osztályú | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Vichodna = Vychodna | ||||||
Nagyfelbontású kép | Vychodna állomás | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Vychodna állomás | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 030-9 Vágfalva és Vichodna között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 073-9 Vágfalva és Vichodna között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 163 052-4 Vágfalva és Vichodna között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy érdekes Werbelok, a ŽSSK 363 133-0 Vágfalva és Vichodna között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 006-9 Vichodna és Vágfalva között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Vágfalva = Vazec | ||||||
Vágfalva raktára lebontva | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Vágfalva (VaŽec) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 031-7 Csorba és Vágfalva között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Gyorsvonat Csorba és Vágfalva között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy ŽSSK 671-es emeletes motorvonat Csorba és Vágfalva között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ČD 150 213-7 Csorba és Vágfalva között a hamarosan megszűnő Kassa-Prága Rohače EC-vel | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy RegioJet Vectron Vágfalva és Csorba között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy ismeretlen ČD 680 sorozatú SuperCity Pendolino Csorba és Vágfalva között, a háttérben a Magas-Tátra | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A PKP Cargo ET41-102 Csorba és Vágfalva között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ŽSSK 163-as Vágfalva (Važec) és Csorba (Štrba) között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 054-0 személyvonattal Csorba és Vágfalva között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Személyvonat Csorbánál, a vonat élén a ŽSSK 163 116-7 | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Két ŽSSK 163-as helyi személyvonattal Vágfalva és Csorba között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 183 029-8 Vágfalva és Csorba között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 008-5 Vágfalva (Važec) és Csorba (Štrba) között húz egy gyorsvonatot | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Gyorsvonat Csorbánál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 350 015 Csorba és Vágfalva között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 350 017-0 Csorba és Vágfalva között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Csorba = Strba382 | ||||||
| ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 405 952-3 pályaszámú fogaskerekű motorkocsi Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 405 952-3 Csorba állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSR MVTV 02-32 felsővezeték-karbantartó motorkocsi Csorba állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSCS 131 019-2 tol föl egy tehervonatot Csorba állomásra | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Az MVTV 02-32 és a ŽSCS 131 011-9 Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 083-8 gépmenetben húz át Csorba állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 163 124-1 pályaszámú Pershing egy személyvonattal Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Liptov tológépe, az egyenáramú 162 007-9, Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 102-7 érkezik tipikus személyvonattal Csorbára | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Tehervonatot tol ki egy 183-as Csorbáról | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A 183 005-8 egy tehervonattal és a 163 125-8 egy személyvonattal Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Coca-Cola 362 015-0 a Liptov gyorsvonattal Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Tátrai Fogaskerekű Vasút 405 951-5 pályaszámú motorkocsija Tátracsorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Tátrai Fogaskerekű Vasút 405 951-5 pályaszámú motorkocsija Tátracsorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Csorba - 895 méterrel a tenger fölött | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A 905 953-6 pályaszámú fogaskerekű vezérlőkocsi Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A 905 953-6 pályaszámú fogaskerekű vezérlőkocsi Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 405 952-3 pályaszámú fogaskerekű motorkocsi Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Csorba-Csorbató Fogaskerekű Vasút (OŽ) 905 952-8 pályaszámú vezérlőkocsija kezd fölfelé kapaszkodni Csorba állomásról (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Csorba-Csorbató Fogaskerekű Vasút (OŽ) 905 953-6 pályaszámú vezérlőocsija Csorbán (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Csorba-Csorbató Fogaskerekű Vasút (OŽ) 405 953-1 pályaszámú motorocsija Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Csorba-Csorbató Fogaskerekű Vasút (OŽ) 905 951-0 pályaszámú vezérlőocsija Csorba állomáson (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Igen pici táblák jelzik merre kell menni a fogaskerekű vasutakhoz | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 405 953-1 Csorba állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Induló vonatok jegyzéke Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kivilágítható Áramszedőt le! jelző kiállítva Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Kassa-Oderbergi Vasút és a régi gőzfogas emléktáblája Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Csorba zseniálisan gusztustalan felvételi épülete | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Napnyugta Csorbán (Štrba, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kivilágítható Áramszedőt le! jelző és egy vízdaru kiállítva Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ŽSR PFT-kocsik Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ŽSR PFT-kocsik Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
ŽSR PFT-kocsik Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A PKP Cargo ET41 190-B Csorba állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSCS 131 077-0 tehervonattal Csorba és Csorba megálló között a Magas-Tátrában | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 163 110-0 személyvonattal Csorba és Csorba megálló között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSCS 183 038-9 tehervonattal Csorba és Csorba megálló között a Magas-Tátrában | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 350 013-9 Csorba és Csorba megálló között, a háttérben a Magas-Tátrával | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ČD 682 007-0 Csorba és Csorba megálló között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSCS 131 022-6 pályaszámú kétszekciós, egyenáramú, tehervonati villanymozdony egy tehervonattal halad ki Csorbáról Poprád felé | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSCS 131 022-6 pályaszámú kétszekciós, egyenáramú, tehervonati villanymozdony egy tehervonattal halad ki Csorbáról Poprád felé | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Liptov gyorsvonat kanyarog Csorba megálló környékén (Štrba zastávka, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A 362 007-7 Kassára közlekedő gyorsvonattal Csorbán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy alaposan elszúrt kép a 363 145-4-ről és gyorsvonatáról Csorba és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 008-5 Csorba és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 361 120-9 Csorba és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ČD 350 015-4 Csorba és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Csorba megálló = Strba zastávka | ||||||
A 363 093-6 egy Pozsony-Kassa gyorsvonattal Csorba megállóhelyen (Štrba zastávka, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 671 004-0 / 971 004-1 pályaszámú, kétáramrendszerű emeletes motorvonat Csorba megállóban | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 671 004-0 / 971 004-1 pályaszámú, kétáramrendszerű emeletes motorvonat Lucsivna és Csorba megálló között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 671 004-0 / 971 004-1 pályaszámú, kétáramrendszerű emeletes motorvonat Lucsivna és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 671 004-0 / 971 004-1 pályaszámú, kétáramrendszerű emeletes motorvonat Lucsivna és Csorba megálló között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Poprád-Felka = Poprad-Tatry383 378 379 | ||||||
A Poprád-Felka - Királylehota (Poprad-Tatry - Krážová Lehota) vonalszakasz villamosítását 1955. április 28-án, a Poprád-Felka - Igló (Poprad-Tatry - Spiská Nová Ves) szakaszét 1955 december 9-én adták át (3 kV=). | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSCS 731 034-5 és a 731 051-9 várakozik feladatára a poprádi fűtőháznál | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Stadlerek találkozója Poprádon: az előtérben a normálnyomközű 840 006-1 | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy ismeretlen ŽSSKC 131 DvojickaPoprád-Felka állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSCS 183 004-1 pályaszámú Šestikolak Poprád-Felka állomáson (Poprad-Tatry, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A Tátrai Villamos egyik Tetrapack szerelvénye ereszkedik le a poprádi végállomás viaduktja felől a fűtőházba | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ismeretlen ŽSSK 640 Stadler GTWPoprád-Felka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
163 111-8 Poprád-Felka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ZSSK 163 051-6 pályaszámú Pershing egy személyvonattal Poprad-Tatry állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Lokorail 182 072-9 pályaszámú Sestikolakvillanymozdonya gabonavonattal Poprad-Tatry állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 363 143-9 Poprád-Felka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Tátrai Villamos poprádi végállomása | ||||||
Fotó: Székely Viktor | ||||||
A tátrai villamos poprádi végállomása | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Tátrai Villamos Vasút Poprád városával a háttérben | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Tátrai Villamos Vasút a Magas-Tátrával | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Dupla Tetrapack érkezik Poprád-Felka állomásra | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Dupla Tetrapack érkezik Poprád-Felka állomásra | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK TEŽ 425 951-1 Poprád-Felka állomáson a Tátrai Villamos depójában | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK TEŽ 425 962-9 Poprád-Felka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK TEŽ 425 957-8 Poprád-Felka állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK TEŽ 425 957-8 Poprád-Felka állomáson a depó felé vezető vágányon ereszkedik lefelé | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Magas Tátra | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Valami zöld Y-kocsi lakókocsivá alakítva egy tehervonatban Poprad-Tatry állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Jelző Poprádon | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 131 056-4 Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 183 019-9 Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 361 003-7 Poprád-Felka és Filefalva-Gánócfürdő között | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 124-1 Poprád-Felka és Filefalva-Gánócfürdő között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ismeretlen ŽSSK 163-as Pershing Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 183 006-6 Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 183 011-6 Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 012-7 Filefalva-Gánócfürdő és Poprád-Felka között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 350 017-0 Poprád-Felka és Filefalva-Gánócfürdő között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Margitfalva = Margecany372 | ||||||
A Márkusfalva - Margitfalva (Markuovce - Margecany) szakasz villamosítását 1961. január 26-án, a Margitfalva - Kassa (Koice - Margecany) szakaszét 1961. június 1-jén adták át (3 kV=). | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 750 300-6 Margitfalva állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 742 398-1 pályaszámú gépe kitolózik Margitfalva állomáson (Margecany, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 742 398-1 kitolózik Margitfalván | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 812 025-5 Margitfalva állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSKC 131 047-3 Margitfalva állomáson SBB-Post postavonattal | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A PKP Cargo ET41 182-8 Margitfalva állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 742 398-1 pályaszámú gépe kitolózik Margitfalva állomáson (Margecany, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 812 014-9 pályaszámú motorkocsija Margitfalván | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Térjünk át másodikút képeire: a 813 027-8 pályaszámú ikermotorkocsi Margitfalva állomáson (Margecany, Szlovákia) | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 813 028-8 pályaszámú csuklós motorkocsija tolat Margitfalván | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 106-8 személyvonattal Margitfalván | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 106-8 Margitfalván egy klasszikus személyvonattal | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A régi deltavágány jelzője Margitfalvánál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A PKP Cargo ET41 182-8 Margitfalva állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSR MVTV 02-13 Margitfalván | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 460 051-6 pályaszámú Pantográf személyvonattal a régi margitfalvi deltánál | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 362 015-8 kanyarodik ki Kassára tartó gyorsvonatával Margitfalváról | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | Egy ČD 162-es egyenáramú gyorsvonati mozdony húzza a Kassából Prágába, végig 3 kV egyenáram alatt közlekedő Košiűan gyorsvonatot Margitfalva kassai bejáratánál | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 460 051-6 pályaszámú Pantográf személyvonattal a régi margitfalvi deltánál | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 362 015-0 Nagyladna és Abos-Sároskőszeg között | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Abos-Sároskőszeg = Kysak | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 163 112-6 Abos-Sároskőszeg állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 163 114-2 Abos-Sároskőszeg állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 051-5 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy ismeretlen ŽSSKC 131 áthaladó tehervonattal Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 050-7 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 131 054-1 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSKC 131 093-7 és a 361 135-5 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 101-9 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A Lokorail 182 072-9 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 460 046-6 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 671 009-9 Abos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Egy CRW és egy ČD festésű 182-es Abos-Sároskőszegen | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Az ELL 193 227 VectronAbos-Sároskőszeg állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Kassa = Kosice90 253 190 | ||||||
A kassai vasútállomás gyönyörű, régi épületét sajnos elbontották (nem a háborúban semmisült meg), és helyette a csehszlovák építészet remekművét, egy többszörösen tört tetejű, lapos betonépületre helyezett kockát sikerült megalkotni. Az állomás vonatforgalma azonban izgalmas, a zöld, egyenáramú Pantográf motorvonatok, a kétáramrendszerű, emeletes CityElefántok, különböző villanymozdonyok mellett még régi, 721-es tolatómozdony is jár az ideérkezőknek. Az állomás előtti térről indul több villamos és busz is, de olcsón könnyen eltévedő taxisokat is fogni. A villamosok Tatra T3*, T6 és KT8D5 típusúak, vagy a hagyományos, piros-elefántcsontszín fényezésben, türkizkék-fehérben, vagy vidám, kék-fehér-sárga hullámos színekben pompáznak. Kassa belvárosában pedig, a sétálóutcában, a felsővezeték nélküli vágányokon néha lóvasút jár. Korábban persze villamos is volt, de Miskolccal ellentétben itt azt 1986-ban fölszámolták. A Margitfalva - Kassa (Koice - Margecany) szakasz villamosítását 1961. június 1-jén adták át (3 kV=). A további villamosítások időpontjai: Csörgő (Čerhov) - Alsómislye (Niná Myža): 1961. december 12., Kassa - Bárca és Kassa - Alsómislye (Niná Myža): 1962. január 18., Csörgő - Ágcsernyő (Čierna nad Tisou): 1962. június 1., Csap - Ágcsernyő: 1962. október 20., Bárca - Hernádcsány (Čana): 1984. november 7., Hernádcsány - Hidasnémeti: 1997. június 5. A további vasútvillamosítások megtalálhatóak ebben a táblázatban. | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSR 753 109-8 Kassa állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 721 102-2 pályaszámú tolatómozdonya Kassán (Kosice, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSKC 721 102-2 pályaszámú tolatómozdonya Kassán (Kosice, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ŽSSK 460 037-5 Kassa állomáson | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Nagyfelbontású kép | A ZSSK 971 004-7 pályaszámú emeletes motorvonati vezérlőkocsija Kassa állomáson (Kosice, Szlovákia) | |||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 754 055-2 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSR 753 109-8 és a ŽSSK 721 030-5 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSR 721 602-1 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
MVTV 02-13 Kassán | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSR MVTV 02-17 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSCS 110 023-9 pályaszámú Vasaló tolatómozdony Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 110 010-6 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 163 105-0 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 460 009-2 és 971 007-9/671 007-3 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 460 043-3 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 363 143-9 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
A ŽSSK 350 012-1 Kassa állomáson | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||
Az építészeti remekmű: Kassa főpályaudvar | ||||||
Fotó: Takács Bence | ||||||